2020-04-13, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Han knackar på hos henne o springer, före, typ. Med tillhygge i hand...

Ja, det är såklart helt rimligt att plocka upp baseballträet mitt i natten för att försvara sin glasburk.
Citera
2020-04-13, 16:51
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Han ville ju inte att LW skulle komma dit, när att det var skummisar på gång, den 11-12 maj, så tror inte
att han bad henne komma dit om han sagt att det var skummisar på g nu heller.
Men något hände som gjorde att hon bröt sitt chat -samtal och begav sig ut.

Hon hade ju av allt att döma försökt locka dit honom tidigare under e.m. Hon kanske behövde hjälp med ngt. Som gällde cachen?

Det kan ju vara tvärt om, då liksom: att hon ville ha hans hjälp med cachen just för att N var hemma och för att SD skulle vara borta två veckor?

Att det är därför SDs svar låter dumt. Han kan inte ta ftf. Ftf var kanske tänkt för N?
Citera
2020-04-13, 16:52
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Men den där damen som hörde två röster samtala med varandra när de gick förbi hennes hus (på väg mot planket..) kan det inte ha varit LW och Sd då ?
Så han måste ha stått unanför LW:s hus och bett henne komma ut ,inte stått på BP och väntat in henne !?!?!?

Kärvt att säkert hitta henne utan sin mobil. Bättre knacka på.
Citera
2020-04-13, 16:53
Medlem
Skibladners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag råkade hitta detta i en artikel. Vilken är den andre mannen som anhållits vid något tillfälle?

Under dagen har ytterligare en man anhållits misstänkt för mordet på Lena Wesström i Örebro, rapporterar P4 Örebro. Mannen är skäligen misstänkt.
– En person hämtades till förhör och efter förhöret fattades det beslut om att anhålla vederbörande, säger Mats Öhman, presstalesperson på polisen i region Bergslagen till Aftonbladet.
Så sent som i går greps och anhölls en första man på sannolika skäl misstänkt för mordet. Den mannen har även tidigare varit misstänkt i fallet.
Lena Wesström mördades i maj förra året.
Troligen var det när HD togs in. I en hast så publicerades artikeln innan fakta var inhämtade. Var hittade du artikeln?
Citera
2020-04-13, 16:54
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-.
Ja, det är såklart helt rimligt att plocka upp baseballträet mitt i natten för att försvara sin glasburk.

Min värld är mindre drastisk, men du kan inte säga att jag inte försöker...
Citera
2020-04-13, 16:55
Medlem
Citat:
Hon hade ju av allt att döma försökt locka dit honom tidigare under e.m. Hon kanske behövde hjälp med ngt. Som gällde cachen?

Det kan ju vara tvärt om, då liksom: att hon ville ha hans hjälp med cachen just för att N var hemma och för att SD skulle vara borta två veckor?

Att det är därför SDs svar låter dumt. Han kan inte ta ftf. Ftf var kanske tänkt för N?

Ja, nu är du inne på vad som kan vara tänkbart.
Dessutom står någonstans att en cache var till för en son ...om det var N eller A till hans födelsedag,
tyvärr har jag glömt detaljer. Vet så litet om geocashing att det kan bli fel därför, också.
Citera
2020-04-13, 16:55
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
HD kan ha visat honom vad LW har skrivit
till henne när hon försökt styra och ställa
med HDs liv.

HD kan också ha visat sin rakryggade fader, som sen berättade för en universitetsadjunkt, som i sin tur då återberättat för JG.
Det kan ju vara så.... Också.

Låt oss gissa vidare... Du är här för att få den uppmärksamhet du anser dig förtjäna.
Citera
2020-04-13, 16:57
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Ja, nu är du inne på vad som kan vara tänkbart.
Dessutom står någonstans att en cache var till för en son ...om det var N eller A till hans födelsedag,
tyvärr har jag glömt detaljer. Vet så litet om geocashing att det kan bli fel därför, också.

Minns inte om det var N el. A som sov över o fyllde år. Men den grabben avses förstås.
Citera
2020-04-13, 17:01
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Ah nä det är ju bara trams.

Snoris och Gloris nu: MEN HON SKREV JU TASKIGA SAKER OM HANNA TILL SINA VÄNNER!!! DET ÄR JU TRAKASSERIER!!!

😄 Det är ju fascinerande hur självinsikten kan vara så totalt frånvarande...
Citera
2020-04-13, 17:02
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Kärvt att säkert hitta henne utan sin mobil. Bättre knacka på.

Undrar vem som har nöjet att "äga" den nu ,den rosa NYA fina mobilen med fotoförmåga och videoinspelning utöver det vanliga ?
Citera
2020-04-13, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skibladner
Troligen var det när HD togs in. I en hast så publicerades artikeln innan fakta var inhämtade. Var hittade du artikeln?
Det var Omni. De skrev nog fel. Hittade ett par andra - där skriver de "person". Så det är säkert som du säger.
Citera
2020-04-13, 17:09
Medlem
Nån som vet vem som var målsägarbiträde i förhandlingen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in