2020-04-13, 15:43
Avslutad
Så Aiesh blev så upprörd över Glenn Hyséns harmlösa skämt om Allah?

"”Varför är det många muslimer som är irriterade på mig???? För att Allah heter Glenn i Göteborg. Ha d Gott. Glenn”."

Aiesh kan dra åt helvete. Vilken jävla tönt han är. Med tanke på att han knappast är värdig att putsa Glenns skor så borde han inte ge sig in i en match han aldrig kan vinna. Att ge sig på Glenn är nog ett bra sätt att bli hatad av Blåvittfansen.
Senast redigerad av trazke 2020-04-13 kl. 15:48.
Citera
2020-04-13, 16:51
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Så Aiesh blev så upprörd över Glenn Hyséns harmlösa skämt om Allah?

"”Varför är det många muslimer som är irriterade på mig???? För att Allah heter Glenn i Göteborg. Ha d Gott. Glenn”."

Aiesh kan dra åt helvete. Vilken jävla tönt han är. Med tanke på att han knappast är värdig att putsa Glenns skor så borde han inte ge sig in i en match han aldrig kan vinna. Att ge sig på Glenn är nog ett bra sätt att bli hatad av Blåvittfansen.

Vad har jag missat nu?

Ja asså Aiesh utspel då. Glenns maratonordvitsande över påsken har jag såklart inte missat
Citera
2020-04-13, 16:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Vad har jag missat nu?

Ja asså Aiesh utspel då. Glenns maratonordvitsande över påsken har jag såklart inte missat

https://www.expressen.se/gt/sport/ilskan-mot-hysens-ord-respektlost/

Med Aiesh logik borde alla kristna bli kränkta av att Torbjörn Nilsson kallas för gud i Blåvittled. Vilken jävla tönt, jag hade slutat störa mig på honom när han lämnade Östersund men nu är han med på min shit list igen.
Citera
2020-04-13, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Haha. Fruktansvärt låg nivå. Slipa på dina argument! Zlatan skulle gå in i vilket allsvenskt lag som helst. Tror du te.x. Emir Kujovic skulle bänka honom?

Skojar du nu eller? Finns ju enorma frågetecken? Zlatan stod över konstgräsmatcher i USA redan för tre år sedan och nu är han nästan 40 och ska isåfall spela 23-24 matcher på konstgräs.

Han är ett gigantiskt namn men bara för det behöver han inte ösa in mål i ett allsvenskt lag.

Men som sagt jag hoppas ni tar honom.
Citera
2020-04-13, 16:58
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
https://www.expressen.se/gt/sport/ilskan-mot-hysens-ord-respektlost/

Med Aiesh logik borde alla kristna bli kränkta av att Torbjörn Nilsson kallas för gud i Blåvittled.

Hahahaha åh herregud Aiesh...tala är silver, tiga är guld...

...något som Glenn FÖRVISSO borde praktisera ibland också
Citera
2020-04-13, 17:05
Medlem
Oj vilket felsteg av Aiesh. Han borde gå ut och pudla efter det där, vilken pajas.
Citera
2020-04-13, 17:18
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Oj vilket felsteg av Aiesh. Han borde gå ut och pudla efter det där, vilken pajas.

Lär nog bli helt tvärtom dessvärre. Glenn är ruggigt prestigelös.

Rent objektivt är skämtet väldigt harmlöst, men det är klart att religion är extremt känsligt för vissa.
Citera
2020-04-13, 17:37
Medlem
junkbords avatar
Bajsnödigt av Aiesh. Men antar att det blir så när man är fostrad av Peter Rung i ÖFK
Citera
2020-04-13, 18:05
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234

En troende muslim som gör en pudel? Skulle inte tro det ...

Är det möjligen ÖFK och deras PK-svassande multikulti- och värdegrundshysteri som lyser igenom hos Aiesh?
Citera
2020-04-13, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Det där är ju vanligt återkommande, helt sjukt hur ofta djurgårdare har ett gäng hardcore bajenpolare som alltid håller med dom om deras åsikter om bajen.

Älskar dessutom att man fortsätter envisas med myten om att man minsann byggt en egen arena om det inte var för politikerna.

Är det inte ganska väl dokumenterat att DIF byggt en arena om politikerna inte sagt nej? Vad har du för “inside information”?

Kan du förklara läget, gärna med källor?

(Att DIF nog inte funnits i dag, eller spelat i någon av de lägre divisionerna, om planerna satts i verket är en annan fråga.)

Du är kanske en av nötterna som tror att vraken byggt och äger Tele2 och envist kallar arenan Nya Söderstadion...;0)

Beträffande kompisar så har väl de flesta som växt upp och bor i Stockholm nära vänner av diverse kulörer? På samma tema så verkar många pundare i tråden inte ha några bekanta alls, med tanke på hur mycket tid de ägnar år internetkrigande, där mycket handlar om DIF på nätet. Den ironin...
Citera
2020-04-13, 18:08
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Ännu mer fascinerande att gårdare generellt verkar ha fler bajenvänner än gårdarvänner...om vi nu fortsätter på temat anekdotisk bevisföring

Ser att Petter Andersson har ett nära samarbete med Markus Rosenberg. Är det nästa MFF-legendar vi plockar in mån tro?

NJA, det var tvärtom. Mackan kontaktade Pidder för lite samarbete nu när Mackan blivit agent.

Mackan är van vid spel i CL och EL i MFF då går knappast till en småklubb som Zlammarby. Z har inga allsvenska guld, han höll i pokalen 2017 när han delade ut den till MFF, så han kanske hoppas få ett guld så här.

Vet ni vad Fässbergs IF och Hammarby IF har gemensamt?
Citera
2020-04-13, 18:18
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
NJA, det var tvärtom. Mackan kontaktade Pidder för lite samarbete nu när Mackan blivit agent.

Mackan är van vid spel i CL och EL i MFF då går knappast till en småklubb som Zlammarby. Z har inga allsvenska guld, han höll i pokalen 2017 när han delade ut den till MFF, så han kanske hoppas få ett guld så här.

Vet ni vad Fässbergs IF och Hammarby IF har gemensamt?

Den här bitterheten mot loser-Bajen kommer bli säsongens underhållning när det väl kommer igång. Snälla, skärp inte till dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in