2020-04-13, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Vad hände mellan Lennie, Alex och Jassa nyss?
Jassa vägrar städa
2020-04-13, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Jasmine, Amilia och möjligtvis Frida.

Jag tror verkligen att Jasmine OCH FRIDA kan köra ut Amilia.
Så länge gruppen pinkroom finns kommer Amilia vara kvar
2020-04-13, 13:16
Bannlyst
Citat:
Om du bryr dig om Sami skulle du fattat att du slösar din röst och riskerar att få ut hon som står honom närmast.

Jasmine kommer inte ryka. Hon har minst röster i samtliga inofficiella omröstningar i både supportergrupp, men även bbpolisen/bbspoils och bbklipp på instagram

Ser inga omröstningar där?
Medlem
Citat:
Om du bryr dig om Sami skulle du fattat att du slösar din röst och riskerar att få ut hon som står honom närmast.

Jasmine kommer inte ryka. Hon har minst röster i samtliga inofficiella omröstningar i både supportergrupp, men även bbpolisen/bbspoils och bbklipp på instagram
Utom i gruppen pinkroom
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Håller med dig. Var pinsamt glad över att Virr åkte förra veckan. Hade inte stått ut en minut till med henne i liven. Jassa kommer också bli skönt när hon åker.

Gilla din bild förresten

Det hade varit drömmen om Jasse åkte ikväll. Tror dock att det är Alex som ryker, men jag gråter inte för det heller.

Tack, en förebild
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Det ska bli intressant att se vad det landar i efter kvällens utröstning. Gula rummet är mitt uppe i sitt kaos och det kan bli hur som helst framöver beroende på vem som åker ikväll. Rafflande minst sagt

Om man på riktigt hatar en person i huset eller älskar med för den delen och verkligen menar just de starka känslorna då behöver man pausa sitt tittande. Så jag hoppas ingen menar det fullt ut oavsett hur man uttrycker sig här i tråden.

Om Alex åker ikväll blir det nog mer lugnt och inte så mycket omgrupperingar. Om Julia åker blir det kaos och det blir omgrupperingar. Om Jass åker blir det nog lugnt och omgrupperingar. Martin kan inte stå ensam.
2020-04-13, 13:17
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Om Alex åker ikväll - vilka tror ni blir nominerade nästa till nästa vecka?

Martin, Jasmine och Amilia/Julia/Frida

Rosa rummet kommer sprida deras nomineringar på Martin och Jasmine, till 100%.

Sen beror det på hur väl Julia spelar nu. Hon har redan börjat och sett till att hon är långt ner på rosas prioriteringslista. Genom snacket med Amilia.
Hennes nästa steg är troligtvis att försöka trycka in i gula rummets hjärnor att dem ska lägga sina 2or på Frida.

Lyckas hon med hennes plan så sitter Martin, Jasmine och Frida nästa måndag.

Lyckas hon inte så kommer antingen hon själv eller Amilia få opiatparets 2or, och då får vi istället Martin, Jasmine, Amilia/Julia

"JULIA JÄVLA SNAKE. FITTA. HON PAKTAR MED BLUEWHALE. HORA."

Ni i tråden är så jävla blåsta. Julijevskij äger er! HA!
2020-04-13, 13:17
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
jassa häxan har attityd mot LENNIE då vet man att man gått för lågt.. usch

Hon gräver sin egen grav, vilket glädjer mig nått enormt.
2020-04-13, 13:18
Medlem
foxieroxies avatar
Jag tror som någon skrev tidigare. Julia vill ha ut alla tjejer som är ett hot. Ami är inget hot. Frida är inget hot. Jassa är för snygg.
2020-04-13, 13:21
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Det hade varit drömmen om Jasse åkte ikväll. Tror dock att det är Alex som ryker, men jag gråter inte för det heller.

Tack, en förebild
Samma här
Så länge Jullan blir kvar är jag nöjd.
2020-04-13, 13:29
Bannlyst
Oddsen ökar på Alex och sjunker på Jasmine = många tror det kan bli Jasmine som ryker ikväll.
2020-04-13, 13:29
Medlem
foxieroxies avatar
Alex och Sami äter i total tystnad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in