2020-04-13, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Oj, här tar man visst hårt på orden. Ska försöka formulera mig lite bättre då. Efter "lögndetektorn" så tycker folk helt plötsligt att hon är en skön och rolig människa och en del tycker till och med att hon stigit till topp 3 på grund av en rolig sak. Även jag tyckte det va klockrent det hon gjorde i stolen men det tar inte bort hennes vidriga beteende som hon har haft innan! Även om jag ogillar någon så kan jag även säga om personen gör något bra vilket jag gjorde då! Så dra inte alla över en kant med att vi bara set svart eller vitt. Jag har skrattat till nån gång här eller där när hon sagt/gjort något kul men hon är fortfarande en skitsnackare av rang, en översittare och en mobbare därav vill jag ha ut henne så fort som möjligt!
Håller med dig
2020-04-13, 12:06
Bannlyst
Oddsen på vem som åker ut ikväll kom upp nu.
Alex odds 1,35, Jasmine odds 2,90 Julia odds 6,00.
Så spelbolagen är övertygade om att Alex åker ut ikväll och Julia bli kvar.
2020-04-13, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Oddsen på vem som åker ut ikväll kom upp nu.
Alex odds 1,35, Jasmine odds 2,90 Julia odds 6,00.
Så spelbolagen är övertygade om att Alex åker ut ikväll och Julia bli kvar.
Man kan ju alltid hoppas! Odds säger iof inte så mycket. Kolla bara hur det gick för storfavoriten Anty.
2020-04-13, 12:08
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colonirritable
Jag har tänkt samma men vet inte om adhd-mediciner bidrar?
Tycker hon verkar ha järnbrist eller vitaminbrister.
Tycker att de flesta ser ganska slitna ut, men det är ju inte så konstigt då de knappt får någon frisk luft eller rör på sig. De ligger ju mest i sina sängar och ägnar sig åt negativa tankar och samtal. Jag hade aldrig orkat! Den enda som ser hyfsat frisk ut just nu är väl Sami men han både gymmar och försöker hitta på saker. Dock verkar han ha börjat bli en ganska bitter och oskön människa nu.
2020-04-13, 12:10
Medlem
Varför ogillar så många Julia. Det är många som vill ha ut henne, speciellt tjejer i tjej grupper på facebook. Denna veckan som Alex och Jasmine har haft kan man trott att någon av de två kommer lämna. Men det verkar vara jämnare än man tror..
2020-04-13, 12:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Varför ogillar så många Julia. Det är många som vill ha ut henne, speciellt tjejer i tjej grupper på facebook. Denna veckan som Alex och Jasmine har haft kan man trott att någon av de två kommer lämna. Men det verkar vara jämnare än man tror..

Ja sluta slösa röst på Jasmine och se till att Alex 100% får alla röster.

Han är väl klart i toppen, men Julia är riskzon.
2020-04-13, 12:14
Avslutad
Ser ni? Självaste Julia vill ha ut Alex.
2020-04-13, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ja sluta slösa röst på Jasmine och se till att Alex 100% får alla röster.

Han är väl klart i toppen, men Julia är riskzon.
Har röstat 11 röster på Jasmine än så länge. Och jag kommer fortsätta be mina vänner rösta ut henne. Hon skall UT!
2020-04-13, 12:17
Medlem
Ligger lite efter i tittandet, men såg just när Julia ska ”informera” Frida om att hon inte kan lita på rosa rummet, och att de bara sparar henne för att hon är lätt att slå ut sen.
”Du kan ABSOLUT inte lita på rosa rummet, men gula kan du alltid lita på”
Det var ju Julia som försökte få Mergim och Amilia att nominera Frida ju! Och så beskyller Julia Mergim och Amilia för att spela fulspel.
2020-04-13, 12:18
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ser ni? Självaste Julia vill ha ut Alex.
Egentligen vill jag ha ut gap-jassa av de som är nominerade men kommer ändå lägga min röst på Kongo. Dock så tror jag, tvärtemot dig inte att det kommer bli särskilt jämnt. Känns redan klart att Alex åker.
2020-04-13, 12:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Har röstat 11 röster på Jasmine än så länge. Och jag kommer fortsätta be mina vänner rösta ut henne. Hon skall UT!

Kör på. Jag har röstat 4 gånger och totalt 29 om man ska räkna med alla vänners C More konton.

Du får se Alex gå ut ikväll om inte folk fortsätter slösa röster dvs
2020-04-13, 12:19
Medlem
iridescences avatar
Om Alex åker ikväll - vilka tror ni blir nominerade nästa till nästa vecka?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in