2020-04-13, 11:52
Medlem
askungens avatar
Har Jasmine silverschampoo i håret och ligger med det i sängen? Kletigt gött!
Varför sitter hon med rosa rummet som hon ogillar så starkt? Orolig för att Julia hänger med dem kanske?!
2020-04-13, 11:52
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Ja det är tragiskt hur hon verkar lyftas till skyarna när hon lyckas göra EN bra sak. Då glömmer man tydligen bort all skit som hon har gjort.

Jag har inte märkt alls att Amilia lyfts till skyarna. Snarare att det börjat bli mer nyanserat i tråden, vilket det inte varit innan överhuvudtaget. Det är ju helt absurt hur svart/vita ni Amilia-hatare är! Allt eller inget. Hatar eller älskar. Smart eller osmart. Snygg eller ful. Snäll eller elak. God eller ond.
2020-04-13, 11:53
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Överlägset mest begåvad och vältalig i huset. Eller vad sitter du och jämför med?

Är ju ingen bedrift dock.
Överlägset mest PÅLÄST skulle jag säga, Amilia verkar ha läst mycket och memorerat det men i jämförelse har Sami överlägset PRAKTISKT kunnande!
Amilia är enbart en teoretiker med ett gigantiskt munläder, Sami kan däremot få saker gjorda irl.
Men hon är ju urtypen av en politiker, enbart prat INGEN verkstad.
Det här hon ju bevisat många gånger.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-13 kl. 12:00.
2020-04-13, 11:53
Medlem
Provrorsbarns avatar
Är det bara jag som tycker de lägger ut röstningar konstiga tider/dagar? Förra veckan hade de röstning om hur många som skulle åka ut eller liknande, på en VARDAGsförmiddag? Igår kör de helt plötsligt en röstning om vem som ska lämna, när de annars gör det under veckofinalen.?
2020-04-13, 11:55
Medlem
Honeyryders avatar
Om det är silverschampo som Jassa har i håret nu så måste hon skölja ur det nu... Herrejesus det är ju kritvitt i hårbotten?! Gör hon samma misstag som med blekningen, att ha i mest i hårbotten och mindre i längderna? Hon hade ju kunnat hoppa över botten helt, bara applicerat schampot där det var gult.

Får se hur detta blir, tror aldrig hon kommer bli nöjd
2020-04-13, 11:57
Medlem
Honeyryders avatar
Vänta vänta vänta... Sa Amilia nyss att hon varit ens sidekick till Cissi Wallin?!??!
2020-04-13, 11:58
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag har inte märkt alls att Amilia lyfts till skyarna. Snarare att det börjat bli mer nyanserat i tråden, vilket det inte varit innan överhuvudtaget. Det är ju helt absurt hur svart/vita ni Amilia-hatare är! Allt eller inget. Hatar eller älskar. Smart eller osmart. Snygg eller ful. Snäll eller elak. God eller ond.

Amilia skall ut så fort vi får en chans, att man inte stör sig på hennes monotona malande som aldrig tar slut kan jag inte förstå.
Det har ingenting med hennes utseende att göra, det är hennes personlighet som är fruktansvärd...
2020-04-13, 11:59
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Amilia skall ut så fort vi får en chans, att man inte stör sig på hennes monotona malande som aldrig tar slut kan jag inte förstå.
Det har ingenting med hennes utseende att göra, det är hennes personlighet som är fruktansvärd...

Jag stör mig absolut på hennes oändliga monologer, har lust å tejpa munnen på henne ibland.
Dock vill jag inte ha ut henne nu, hon är underhållning jämfört med andra i huset. Hon och Mergim har en skön jargong som får mig att skratta.
2020-04-13, 12:00
Medlem
Varför ser Julia så oerhört sliten ut? Medicinerna som satt sina spår? Jäklar alltså.
2020-04-13, 12:03
Medlem
Citat:
Oj, här tar man visst hårt på orden. Ska försöka formulera mig lite bättre då. Efter "lögndetektorn" så tycker folk helt plötsligt att hon är en skön och rolig människa och en del tycker till och med att hon stigit till topp 3 på grund av en rolig sak. Även jag tyckte det va klockrent det hon gjorde i stolen men det tar inte bort hennes vidriga beteende som hon har haft innan! Även om jag ogillar någon så kan jag även säga om personen gör något bra vilket jag gjorde då! Så dra inte alla över en kant med att vi bara set svart eller vitt. Jag har skrattat till nån gång här eller där när hon sagt/gjort något kul men hon är fortfarande en skitsnackare av rang, en översittare och en mobbare därav vill jag ha ut henne så fort som möjligt!
2020-04-13, 12:03
Medlem
iridescences avatar
Citat:
På tiden att det blir lite mer nyanserat. Amilia verkar helt ärligt inte vara en snäll person, men det betyder inte att hon är en genomvidrig människa som man ska håna så grovt att vissa till och med önskar livet ur henne. Extremt svart/vitt tänk. Bara för att man tyckte att hon "skötte" sig coolt på lögndetektorn betyder det inte att hon är en härlig, vettig person. Allt har ju nyanser.
2020-04-13, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Varför ser Julia så oerhört sliten ut? Medicinerna som satt sina spår? Jäklar alltså.

Jag har tänkt samma men vet inte om adhd-mediciner bidrar?
Tycker hon verkar ha järnbrist eller vitaminbrister.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in