2020-04-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vet ni vad det absolut värsta är?

Att folk här inte röstar på Alex, utan låter Amilia få den chansen, att om han sitter mot Frida nästa vecka: totalt BLIR förnedrad och åker ut.

Fattar ni vad Amilia kommer göra narr av Alex då? På riktigt.

Snälla kör ut han nu innan skadan blir värre. Hon har läst av hela spelet och har årets hybris redan.

Varför skulle han sitta mot Frida ?
Medlem
__Alez__s avatar
Såna interna konflikter i gula så Amilia kommer klara sig nästa vecka också.

Lär var Alex, Julia, Jassa, Frida och Martin det kommer stå i mellan nästa vecka.
Medlem
icons avatar
Citat:
Alltså en kille som har skallen på plats, vet inte ens själv vad jag skrev.
Undrade mest om du menade mig. Jag är inte kille
Avslutad
Ni måste förstå. Nästa vecka kommer Alex få sitta mot Frida, för gula rummet kommer inte "Våga" sätta någon annan från rosa än Frida, då dom tror dom kommer åka ut.

Mycket riktigt, Alex kommer åka mot Frida och fattar ni Amilia efter det? Alltså spyr av tanken.

Nej. Låt Alex åka ut IMORGON.

Jasmine får åka mot Lennie eller nån.
2020-04-12, 23:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Undrade mest om du menade mig. Jag är inte kille

Tjej då, sorry.
2020-04-12, 23:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Varför skulle han sitta mot Frida ?

För att gula är överens om att rösta på Frida? Det är smart tänkt av dom, då dom vet att rosa obviously ska sätta någon av dom där nästa vecka.

Alex kan lätt åka ut mot Frida. Då kommer Amilia ha hybris i resten av säsongen.
2020-04-12, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Varför ska dom ALLTID filma så fort jassa ska pussa lite på martin? Så fort det börjar smackas så går kameran dit direkt.

Även om Alex gick full afrikansk krigsherre och börjat äta folks hjärtan så hade dom filmat deras pussande.

Märkligt att du inte retade dig på Amilias suckande och pustande innan hon krämare in gäddhänget.
Den kameran missar aldrig Amilia
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Hahaha, så han gör ingen skillnad menar du? Har du missat hur han dominerar i så många olika situationer? Saker ska göras på hans sätt och många fogar sig. Vore intressant att se hur folk blir utan hans hämmande effekt på fester och liknande. Deltagarna har ju själva sagt att det är bra att han är där och styr och ställer och håller ordning. Borde bli mer kaos utan honom isåfall.
Alex är ju som en fullständigt knäpp version av Dr.Phil på LSD, med nån slags ofattbar hybris samtidigt som han är i lekskoleåldern??
Medlem
icons avatar
Citat:
Tjej då, sorry.
Inga problem. Mig kvittar det om jag uppfattas vara man eller kvinna, var bara nyfiken om jag fattade dig rätt.
Medlem
Moscow99s avatar
Oroväckande många Amilia-lovers som fått luft härinne sedan hon ägde Alex.
Faktum kvarstår att Amilia har en horribel syn på sina medmänniskor och ser dem som sina slavar som ska passa upp på henne. Den typen av avskyvärda personer fanns det gott om bland bomullsplantagerna i Amerikat. För 200 år sedan det vill säga.

Amilia är en wanna-be överklass, uppmärksamhetsstörd, verklighetsfrämmande, manipulativ, offerrollssökande och rakt igenom vidrig personlighet. En sådan person blir automatiskt ful och fet, oavsett utseende. Ju vidrigare personlighet desto fetare och fulare blir personen. När man läser att hon behöver lyftas ut ur huset med lyftkran, handlar det inte om hennes vikt i kilogram utan om den kraft som behövs för att bli kvitt all den vidrighet som hon spridit. Sen är det inte alla som kan uppskatta metaforer eller ironi eftersom det krävs en viss intelligensnivå för att förstå detta.

Med det sagt: se till att ha en byggkran färdig utanför huset när väl hon hänger löst!
2020-04-12, 23:52
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Alex är ju som en fullständigt knäpp version av Dr.Phil på LSD, med nån slags ofattbar hybris samtidigt som han är i lekskoleåldern??
vilken rolig beskrivning. Ja det hela är rätt fascinerande. Om det inte vore för att han iglat sig fast på en av de jag gillar bäst därinne hade han gärna fått vara kvar för fortsatt observation
2020-04-12, 23:54
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Hahaha, så han gör ingen skillnad menar du? Har du missat hur han dominerar i så många olika situationer? Saker ska göras på hans sätt och många fogar sig. Vore intressant att se hur folk blir utan hans hämmande effekt på fester och liknande. Deltagarna har ju själva sagt att det är bra att han är där och styr och ställer och håller ordning. Borde bli mer kaos utan honom isåfall.

Nej? Jag vill ju ha honom kvar för att reta upp andra och för att bli uppretad av andra. Han har ju bara värmt upp, nu börjar han vara lite rolig att följa. Om han drar nu kommer vi inte märka ett skit i gruppens dynamik. Det gör vi direkt jasse ryker däremot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in