2020-04-12, 22:56
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
hoppas 2 ryker imorgon, verkligen alltså verkligen!

Bättre att 2 ryker nästa vecka. Större chans att Amilia får åka hem då.
2020-04-12, 22:57
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Okej. Men är Alex kvar tar han upp Samis tid så då kan inte Jullan vara med honom ändå. Drömmen vore om BÅDE Jassa och Alex åkte ut. Jag ville ha ut de samtidigt som VIrr redan förra veckan. Det är verkligen pest eller kolera

Instämmer helt! Hoppas verkligen på dubbeleliminering imorgon. Men på grund av rådande omständigheter med intagningsstopp av nya deltagare lär det inte bli så.
2020-04-12, 22:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
sjukt jävla kul om jasmin åkte imorgon sen på tisdagen står utanför när dom alla är på gården och skriker " MARTIIIIN , MARTIIIIIIN " så sjuk i huvudet är hon att hon faktiskt skulle göra det.
Jag skulle absolut inte bli förvånad om hon skulle göra det.
2020-04-12, 22:58
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Instämmer helt! Hoppas verkligen på dubbeleliminering imorgon. Men på grund av rådande omständigheter med intagningsstopp av nya deltagare lär det inte bli så.
det lär inte bli så. Verkligen misslyckad casting när dilemmat är att man helst vill ha ut flera i taget
2020-04-12, 22:59
Medlem
Vill gärna ha ut Frida snart. Gillar henne inte alls längre sen hon är team rosa
2020-04-12, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Bättre att 2 ryker nästa vecka. Större chans att Amilia får åka hem då.

Amilia är min borgmästare efter gårddagens och dagens avsnitt vem ska kasta sköna kommentarer mot folk när hon åker då?
kommer va frid och fröjd alla deltagare kommer vara för bekväma, låt henne va kvar ett tag till, pressa dom och gör bra TV. Vi vill ändå ha underhållning i slutet av dagen.
2020-04-12, 23:05
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Amilia är min borgmästare efter gårddagens och dagens avsnitt vem ska kasta sköna kommentarer mot folk när hon åker då?
kommer va frid och fröjd alla deltagare kommer vara för bekväma, låt henne va kvar ett tag till, pressa dom och gör bra TV. Vi vill ändå ha underhållning i slutet av dagen.

Håller faktiskt med 😱 Amilia och Sami står för stor del av underhållningen just nu. Tror Sami skulle må bra av att Jasse åker också, han har själv sagt att han vill att hon ska åka för att slippa gå runt på äggskal hela tiden.
2020-04-12, 23:05
Medlem
Citat:

Håller med dig. Den enda som verkar lugn och avslappnad t o m inför grillningen/utfrågningen som slutade med att gula gänget blev brända en efter en ..... mest Alex
2020-04-12, 23:06
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nej? Men det finns tre just nu som jag stör mig på mer än Amilia vilket är mesiga snickaren, den afrikanska trollkarlen och SkrikJassa. Jag vågar säga att Amilia har fler bra sidor än dem och jag sitter hellre ner och tar en öl med henne istället för med dem.
Nä, har som dom flesta här verkligen avskytt Amilia och hennes översittar attityd, och framförallt hennes evighetsmonologer som aldrig har ett slut. Men ibland så blixtar hon faktiskt till och kan vara lite lustig, speciellt när hon dumlägger Alex.
Och hon med Sami är ju en bra combo, gillar också att hon nog är minst pk av alla i huset.
Men hon har ju sina tyvärr riktigt (många) dåliga sidor också.
2020-04-12, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Håller faktiskt med 😱 Amilia och Sami står för stor del av underhållningen just nu. Tror Sami skulle må bra av att Jasse åker också, han har själv sagt att han vill att hon ska åka för att slippa gå runt på äggskal hela tiden.

Snarare Amilia och Mergim som är kul att titta på. Sami är alldeles för intetsägandes och anpassar sig hela tiden efter andra. Amilia den enda som står på egna ben och Mergim en kul pajas 🤣😂 och definitivt mer mogen än både Alex och Sami.
2020-04-12, 23:08
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:

Tyckt illa om Amilia sedan första veckan. Några enstaka "sköna" kommentarer ändrar inte på min åsikt om denna människa.

Tycker bättre om Mergim då. Han skulle må bra av att Amilia åker, även Lennie skulle släppas fri. Ja ALLA skulle gynnas av att komandoran lämnade.
2020-04-12, 23:09
Medlem
Amilia ogillar Alex starkt. Bara av den anledningen ska han vara kvar.
Flickor runt om i landet, gillar naturligtvis Jas mer. Men här finns väl inga flickor ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in