2020-04-12, 22:38
Medlem
är brudarna fulla?
2020-04-12, 22:39
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
För att Alex kan vi rösta ut vilken annan vecka som helst. Jasmine har betett sig vidrigt denna vecka, och är därmed inte så populär nu, och vem vet om vi får en så här bra chans att ta ut henne igen?
Tror du hon kommer bete sig bättre nästa vecka? Det tror inte jag. Hon kommer fortsätta lika och bli ännu mindre poppis. Om hon fortsätter vara poppis kan hon slå ut Am Alex fyller ingen funktion alls. Bara ett stort störmoment som gör sig bättre på utsidan där han har en dotter som väntar.
2020-04-12, 22:40
Medlem
martin vågade inte blöta jasse för han vet att han hade fått utskällning eller en smäll så fucking sorligt !!! han är sån MES
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Jag tycker att Jasmine har lika dålig inverkan på Julia som Alex har på Sami.
Ok. På vilket sätt då? Tycker de verkar ha kul ihop?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Gillar man Jullan vill man ha kvar Jassa. De har kul ihop. Blir väldigt ensamt för Jullan i sovrum 1 med testo-grabbarna.

Helt korrekt.

En kille med skalle. Ogillar egentligen Jassa men bryr mig mest om Sami nu. Först va jag årets Alex fanboy nu vill jag ha ut han för han fuckar för samtliga. Avskyr rosa mest av allt nu därav varför Alex tyvärr måste ryka, absolut han vill ha ut rosa mest av allt - men han är näst på tur - FRAMFÖR Amilias ögon i uppdragsrummet kommande vecka. Nej tack.
2020-04-12, 22:41
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
är brudarna fulla?
Eeeeh, jag tog en paus. Varför står Jassa och Jullan påklädda i duschen???
2020-04-12, 22:41
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Ja, jag upplever henne som oerhört omogen och oresonlig. Ser enbart ”liven” så jag vet inte hur hon framställs i det klippta programmet som den ”bredare” tittarskaran ser. Hon verkar inte ha någon självinsikt eller förståelse till varför hon nomineras. Därtill verkar hon inte heller förstå att Frida och Amilia de facto uppskattar Martins sällskap före hennes. I hennes värld försöker Frida och Amilia ställa sig in hos Martin och är, enligt henne, för fega för att komma direkt till Jasmine. Tala om att ha tappat verklighetsuppfattningen.

Helt enig.
Hon är ingen trevlig person, och med all säkerhet en plåga att leva och bo tillsammans med. Hon tror så högt om sig själv, men kan inte backa upp det för fem öre! Urk!
2020-04-12, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella

För dom har kul
2020-04-12, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
För dom har kul

dom försöker vara roliga och försöka bli räddade av tittare dom vet att detta är deras sista chans.
2020-04-12, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej lägger min röst på Alex och det hoppas jag fler gör!

Jag har röstat på att Alex ska ut.
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella

För att Jassa riskerar att åka i morgon, så hon gör något roligt idag och fiskar röster. Då blir hon kvarröstad och kan fortsätta vara den bitch hon är, fram tills nästa söndag då hon gör något roligt igen. Att hålla på med Martin är verklöst nu, vilket hon vet eftersom hon inte längre blir räddad av tittarna pga det.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Helt korrekt.

En kille med skalle. Ogillar egentligen Jassa men bryr mig mest om Sami nu. Först va jag årets Alex fanboy nu vill jag ha ut han för han fuckar för samtliga. Avskyr rosa mest av allt nu därav varför Alex tyvärr måste ryka, absolut han vill ha ut rosa mest av allt - men han är näst på tur - FRAMFÖR Amilias ögon i uppdragsrummet kommande vecka. Nej tack.
Jag ogillar också Jassa och vill ha ut henne men kan se fördelarna med att hon är kvar också. Som nu när Jullan har en tjejkompis att testa kläder med osv. Blir tuffa killarna hon får dras med i sovrummet en vecka till om Jassa drar.

Vad menar du med kille med skalle förresten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in