2020-04-12, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
De äter, sover, drömmer Amilia. Inte konstigt hon är populär. Hon är starkast och de bajsar på sig snart.

Håller med dig, Amilia hatet här på flashback är överdrivet. Hon är underhållande på gott o ont. Hon har ju krackelerat hela gula rummet. Dem är ju helt galna p.g.a. henne.
2020-04-12, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Du ser hellre Sveriges fegaste och mest konflikträdda människa som vinnare. En snart 40-årig omanlig toffel och mes som lallar runt med en sexuellt vilsen 21-åring. Okej.

Haha men Sami är äkta? Snackar skit om bl.a Mergim men vill ändå låna ut sin dress till honom 😂😂
2020-04-12, 21:31
Medlem
hörde ni vad jassa och julia snacka om igår ifall dom åkte på måndag, jassa ba jag kan inte ta tåget folk kommer känna igen mig kommer bli värsta grejen mamma måste komma hämta mig. hahahahahahaha
2020-04-12, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Detta är Big Brother
Glöm inte att detta ör ett socialt spel 😀

Spel är spel att vara en idiot är nått helt annat. Hur amilia beter sig ligger i hennes personlighet och har inget med spelet att göra. Hon är en vidrig individ
2020-04-12, 21:33
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Haha men Sami är äkta? Snackar skit om bl.a Mergim men vill ändå låna ut sin dress till honom 😂😂

Sami är den minst dåliga därinne, ja. Solklart ja. Han har ju dessutom helt rätt när han kommenterar vad han ogillar hos Mergim och Amilia.
2020-04-12, 21:33
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
ett tecken på att de inte har nåt vettigt gemensamt. inget viktigt att prata om. inget kul varken för de eller oss som tittar.
Absolut, de har inget gemensamt med Kongo om de inte kan fotboll.

Det är väl lättare för Martin och Sami gå runt och säga ''bror'' till Kongo och skvallra.
2020-04-12, 21:34
Medlem
Citat:
Sami är den minst dåliga därinne, ja. Solklart ja. Han har ju dessutom helt rätt när han kommenterar vad han ogillar hos Mergim och Amilia.

Har sami vart ärlig om vad han tycker framför dom någongång?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nånting har hänt med Sami och jag gillar inte det jag ser om jag ska vara ärlig!
Inte jag heller. Tyvärr! Igår när han fixade med sina växter och folk var på utegården var han ditt vanliga jag igen. Samma sak när han, Amilia och Martin ”körde” bil.
Medlem
Citat:

Men om du ogillar någon vill du ens låna ut dina kläder till den personen? Nej didn’t think so! That’s fake as F 😂😂
2020-04-12, 21:35
Medlem
Citat:
Du ser hellre Sveriges fegaste och mest konflikträdda människa som vinnare. En snart 40-årig omanlig toffel och mes som lallar runt med en sexuellt vilsen 21-åring. Okej.

Vet inte vad han gör ute i verkliga livet. Men av det jag sett så verkar han ha ett sund inställning till det mesta. Konflikträdd osv. Det är väl exakt så svennebanan är? Sen e han omogen ja. Men av alla idioter där inne är han minst idiot. Sami är bara en standard WT som vill lösa sina skulder som han dragit på sig o gör allt för att komma dit. Han är riktigt falsk o det börjar komma fram de senaste veckorna när han , Kongo o åkersberga OG börjar lägga sina pakter.
2020-04-12, 21:36
Medlem
Blåvalen har suttit med sina fötter i poolen och nu är den helt förorenat
2020-04-12, 21:36
Medlem
Vad fan händer med Sami? Han har aldrig stört mig förut men nu stör han mig som fan. Varför pratar han så mycket slit helt plötsligt men är trevlig mot dom när han ser dom?? Så falsk det e sjukt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in