2020-04-12, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Ni är ju psykopater här som ser sami som er gud eller ngt. Ser ni upp till han så har era föräldrar misslyckats kraftigt

Jag kommer inte sakna hans j-a fisande, med röven mot Martin. Ganska äckligt.
2020-04-12, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Återkom efter 18/5 så kan vi snacka.

Jag såg allt inatt. Min åsikt är solid. Jass ska ut per omgående.

- Nu bryter vi, per omgående. Som Marinas mördare sade i förhöret där han blev pressad haha. Kom att tänka på det.

Angående tittarfrågorna, har de slutat med det helt nu?
Medlem
Undrar hur många klickljud Alex givit ifrån sig hittills.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Jag är så jäkla trött på snorungen Jassa snälla rösta ut henne med huvudet före. För minsta lilla så börjar hon gapa o skrika tar med hennes nalle, hennes nappflaska (vattenflaska) hennes täcke och springer och gråter!!

Kan inte göra annat än att hålla med, uuuuuusch så jobbig hon är. Hoppas verkligen hon åker. Då kommer Martin bli roligare och dessutom kommer Amilia gnissla tänder över att Alex är kvar... Jag tål inte Amilias översittarstil, hon trycker ner folk.."Alex är inte glutenintolerant för han åt ju sojan, så han ljuger" eeehm om du ska hoppa på någon eller säga något smart så se då till att ha alla fakta rätt, om man är glutenintolerant så kan man ändå äta soja, iaf enligt Livsmedelsverket....Men det är klart, Amalia kanske vet bättre än dem.......Besserwisser de luxe....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Denna säsong är det sämsta som sänts någonsin. Detta jävla snack om paktspel får mig att spy av tristess. Alla snackar skit om alla. Så tråååååkig tv. Kommer sluta titta helt och hållet snart. Fattar inte hur dom kunde få godkänt att köra detta igen med dessa idiotiregler. Vem? Njuter av detta?

Hoppas att omröstningen de hade om paktandet innebär att vi slipper det from i morgon kväll....
2020-04-12, 20:52
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Denna säsong är det sämsta som sänts någonsin. Detta jävla snack om paktspel får mig att spy av tristess. Alla snackar skit om alla. Så tråååååkig tv. Kommer sluta titta helt och hållet snart. Fattar inte hur dom kunde få godkänt att köra detta igen med dessa idiotiregler. Vem? Njuter av detta?
Hoppas TV4 tar åt sig av resultatet i app-frågan om vi tittare var trötta på paktsnack och att det skulle sluta nästa vecka. Var väl över 90% som var less. Om TV4 fortsätter med paktsnacket är jag definitivt out. Den omröstningen gav lite hopp så därför hänger jag kvar lite till.
2020-04-12, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Martin hade åkt, Frida är genuin. Martin en falsk och hal fisk.
beror på om jasmin är kvar eller inte, hennes 13åriga fans vill ha kvar både........
2020-04-12, 20:53
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Martin diskvalificerar ju tyvärr sig själv pga Jass. Att han är ihop med henne gör honom till en uppenbar loser.
Ja han kommer aldrig ta sig långt så länge han är med henne. Otroligt att han inte har ledsnat.
2020-04-12, 20:54
Medlem
Har Martin rökt under hela sin vistelse? Känns som att han börjat med det senaste veckan eller så har jag verkligen missat något. Bara sett honom snusa.
2020-04-12, 20:56
Medlem
FarbrorAgges avatar
Så som Jass härjade, skrek och gapade inatt, och vrålade ut sitt hat mot Martin - så beter sig 13-14-åriga småtjejer på fyllan. Så beter sig inte en 26-årig kvinna. Jass är helt KÖRD i det här programmet. Även Martin tyvärr.
2020-04-12, 20:58
Medlem
Jassa fick 1 röst, Alex 1
blir glad oavsett vem som ryker
win-win!
2020-04-12, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Ni är ju psykopater här som ser sami som er gud eller ngt. Ser ni upp till han så har era föräldrar misslyckats kraftigt

Tror inte det är någon här som ser honom som en gud...Jag ser en rolig, genuin, färgstark omtänksam och smart kille som tagit tag i sitt liv i tid. Tycker han är värd att vinna och om inte han vinner hoppas jag på Lennie trots att jag tycker han är rätt så menlös..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in