2020-04-12, 20:43
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Du är alldeles för korkad för BB-spelet. Givetvis rider bara Julia på Sami-vågen pga att han är populär och en tittarfavorit. Julia försöker hålla sig kvar i programmet genom att åka snålskjuts på Sami.
Haha korkad ok,.
Det är ju för fan kongomongoklass på din frånvaro av hjärnkapacitet!
Du är kanske hans berömda tvillingbror?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Om Sami vill ha ut Jasmine, då är det de som gäller.

Alla Samis följare kommer rösta ut Jasmine.

Samis följare? Vilka menar du då? Vi som gillar Sami och gärna ser honom som vinnare men som fattar att han inte vet vad Alex går för kommer rösta ut Alex givetvis.
Medlem
Citat:
Du är alldeles för korkad för BB-spelet. Givetvis rider bara Julia på Sami-vågen pga att han är populär och en tittarfavorit. Julia försöker hålla sig kvar i programmet genom att åka snålskjuts på Sami.

Det gör hon inte..hon tycker genuint om Sami och det har hon gjort länge...Julia och Sami har sagt hela tiden att de två kan lita på varandra..
2020-04-12, 20:45
Medlem
Ni är ju psykopater här som ser sami som er gud eller ngt. Ser ni upp till han så har era föräldrar misslyckats kraftigt
2020-04-12, 20:46
Medlem
icons avatar
Citat:
Lennie, Frida och Sami är de enda tre i huset som klart och tydligt har sagt att de vill spela solo/ensamma och utan allt paktsnack. Därför tror jag att dessa tre kommer bli kvar sist. Och av dessa tre tror jag att Sami vinner BB 2020.
Frågade din åsikt om Martin
Jag hoppas du har rätt i det du skriver i det här inlägget för det kan jag stå ut med
Fast sista dagarna dras Sami mer och mer med i paktsnack. Frida är just nu den som tydligast kör sitt eget race.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
hur röstar man både från CMORE och TV4 PLAY appen, går bara via ena för mig?

Loggat in mig via Telia på cmore appen och Mail på TV4 appen = röster.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Det gör hon inte..hon tycker genuint om Sami och det har hon gjort länge...Julia och Sami har sagt hela tiden att de två kan lita på varandra..

Den stora skillnaden är att Julia behöver Sami, men Sami behöver inte Julia. Precis som det ofta ser ut i verkliga livet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68

i bb kan du inte lita på en jävel förutom dig själv
2020-04-12, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Vem tror ni hade fått lämna om det stod mellan Martin och Frida? Tror ändå Frida skulle köra ut Martin, känns som han är allra minst populär därinne.

Martin hade åkt, Frida är genuin. Martin en falsk och hal fisk.
Medlem
Chandler Bings avatar
Denna säsong är det sämsta som sänts någonsin. Detta jävla snack om paktspel får mig att spy av tristess. Alla snackar skit om alla. Så tråååååkig tv. Kommer sluta titta helt och hållet snart. Fattar inte hur dom kunde få godkänt att köra detta igen med dessa idiotiregler. Vem? Njuter av detta?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Ni är ju psykopater här som ser sami som er gud eller ngt. Ser ni upp till han så har era föräldrar misslyckats kraftigt
Vilka menar du?

Man kan ömma för en deltagare och unna den 1 miljon i vinst utan att ha den som gud el ngt, eller vara psykopat för den delen.

Men du kanske inte menade mig och andra skribenter som tänker så?

Vore hemskt om någon såg Sami eller någon annan deltagare som sin gud men det har jag mycket svårt att tro. Yngre skribenter dras naturligt till förebilder och det är inga fel. Tycker det finns sämre förebilder än Sami i så fall.
2020-04-12, 20:50
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker de är jävligt taskiga mot henne men det hon klarar som de inte kan är att stå emot fast de pressar henne att berätta och säger inte ett knyst och är orubblig gällande sin åsikt om pakter och nomineringar. Hon flyttade över dit för att Alex kom från rosa och claimade hennes säng. Det är den enda sanningen och påstår de något annat är för att de vill sudda över sitt egna dåliga samvete.
Martin och Julia har redan i två dagar pressat henne om att rosa bara utnyttjar henne. Om att gula vill hennes bästa. De fattar inte att hon inte trivs i det gula sovrummet.

Det är inte roligt att sova i det gula rummet som ny deltagare och vi vet redan att hon står utanför gruppen där för det har hon själv sagt. Hon har uppenbarligen problem med självförtroendet också.

* Jasmine och Martin fokuserar på sig själva och hånglar
* Julia är labil som bråkar på fyllan med SnällFrida (som inte mår bra av det)
* Sami somnar alltid på dåligt humör pga ljudnivån
* Hennes grupp som hon känner sig utanför ger bort hennes säng (till en outsider) och bestämmer vem hon som ska sova med utan att fråga vilket är respektlöst. Hon känner att Kongo som inte borde vara i det gula rummet står över henne i hierarkin där

Hon gillar inte heller Alex då han är obehaglig och det märker han själv då Kongo tjatar hela tiden om att hon inte kramar honom lika mycket längre. Vilket han tror är på order av Amilia. Röstar hon med hjärtat (vilket gula påstår att de vill) så kommer hon fortsätta rösta på Alex och sedan Jasmine då hon inte mår bra av hennes spydighet mot henne och utbrott mot Martin i huset.

Så det spelar inte roll om Frida bara är en spelpjäs för rosa då flera i gula redan är körda i hennes ögon. Och de gör det varje gång de är barnsliga och konfronterar henne. De måste släppa Frida!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in