2020-04-12, 20:35
Medlem
vet inte om alex förändrat sami eller bara hjälpt o visa upp samis rätta färger vad tror ni?
2020-04-12, 20:35
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Jasse spårade ur , bråkade på Martin som vanligt för att pratar med nån annan , hittade näven åt han o sa hon skulle slå ,mm

Vad i helvete .. på fyllan eller nykter?
2020-04-12, 20:37
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
DYNGRAK och idiot. Bra kombo...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
På fyllan , ligger klipp på bbpolisen på insta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Martin diskvalificerar ju tyvärr sig själv pga Jass. Att han är ihop med henne gör honom till en uppenbar loser.

och han tror GARANTERAT på att tittarna vill se dom tillsammans och han har bättre chans i spelet om han är tillsamans med henne. då tittarna inte vill splittra på dom. Han sett att hon är populär bland tittarna måste vara enda anledningen till att han fortfarande håller sig till henne.. ser INGEN annan anledning.

om detta var PH han hade släppt kulan på jasmin all dagar i världen istället för dela cashen.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Va!
Menar du på fullt allvar att Julia, den enda i huset Sami helt kan lita på, skulle på nåt sätt vara sämre för honom än till exempel psykogalningen Alex!?!?

Du är alldeles för korkad för BB-spelet. Givetvis rider bara Julia på Sami-vågen pga att han är populär och en tittarfavorit. Julia försöker hålla sig kvar i programmet genom att åka snålskjuts på Sami.
2020-04-12, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Lyssna. Här kommer den slutgiltiga förklaringen.

Gula rummet är för fega att nominera Sami. Det hade varit smartast, för då hade Sami kört ut varenda jävel. Men Martin kommer sätta stopp för detta för han är rädd.

Sitter Alex nästa vecka, åker han mot självaste Amilia. Gula rummet kommer nominera Amilia.

JAG VÄGRAR SE AMILIA SÅ NÖJD! Åker Alex imorgon har det värsta redan skett + att Amilia kan ryka mot nån starkare från gula, typ Jasmine som sagt. Det är typ 60% chans att Jäz tar det, tyvärr på gott och ont.

Åker Alex redan imorgon = Amilia kan inte säga ett skit om hon är starkare än Alex för då vet hon inte, då hon inte suttit nominerad mot honom. Och bäst av allt? Amilia kommer ALDRIG få reda på det heller! Vilket kommer psyka henne ÄNNU mer än om Alex åker, tro mig. Alex kommer kunna ha det som argument oxå.
Om inte Julia nu byter rum som hon vill då sitter inte Amilia nästa vecka då åker Martin eller Alex mot Frida
2020-04-12, 20:39
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Martin diskvalificerar ju tyvärr sig själv pga Jass. Att han är ihop med henne gör honom till en uppenbar loser.
och om han är med henne av strategiska skäl? Ändrar det din åsikt om honom?
2020-04-12, 20:39
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Usch, vad de pratar om Frida. Nej, hon kommer inte komma tillbaka in till det gula rummet. Hon trivs i det rosa rummet era dåliga människokännare. Hon behöver inte stå upp för sig själv vad det nu betyder då hon inte i hemlighet hatar rosa som de bittra jävlarna i gul tror.

Jag tycker de är jävligt taskiga mot henne men det hon klarar som de inte kan är att stå emot fast de pressar henne att berätta och säger inte ett knyst och är orubblig gällande sin åsikt om pakter och nomineringar. Hon flyttade över dit för att Alex kom från rosa och claimade hennes säng. Det är den enda sanningen och påstår de något annat är för att de vill sudda över sitt egna dåliga samvete.
2020-04-12, 20:41
Medlem
Jag är så jäkla trött på snorungen Jassa snälla rösta ut henne med huvudet före. För minsta lilla så börjar hon gapa o skrika tar med hennes nalle, hennes nappflaska (vattenflaska) hennes täcke och springer och gråter!!
2020-04-12, 20:42
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Så är det, tyvärr.
Om Alex stannar efter imorgon, blir det Samis död (spelmässigt).

Ja tyvärr tror jag det med
2020-04-12, 20:42
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
och om han är med henne av strategiska skäl? Ändrar det din åsikt om honom?

Lennie, Frida och Sami är de enda tre i huset som klart och tydligt har sagt att de vill spela solo/ensamma och utan allt paktsnack. Därför tror jag att dessa tre kommer bli kvar sist. Och av dessa tre tror jag att Sami vinner BB 2020.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in