2020-04-12, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
loggar du ut från ena så kan du inte det längre, inte jag iallafall.
Loggar aldrig ut
2020-04-12, 20:30
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Julia sa i kvällens avsnitt på sjuan att hon är beredd att svika alla i gula rummet om personerna i rosa visar sig vara mer lojala med henne. Julia är den svagaste länken just nu i gula rummet. Hon är beredd att förråda alla där! Julia är gula rummets största kappvändare och hon är helt opålitlig.
Helt rätt! Varför i helvete ska hon "samarbeta" med folk som vill ha ut henne?
Medlem
haha älskar att detta rumsbyte kommer kosta alex miljonen, han trodde han skulle ha bättre chans i det gula rummet.. dumma fan!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Då skulle ni sett 24/7 inatt

Vad hände?? Helt missat live igår+idag..
Medlem
Citat:
Julia sa i kvällens avsnitt på sjuan att hon är beredd att svika alla i gula rummet om personerna i rosa visar sig vara mer lojala med henne. Julia är den svagaste länken just nu i gula rummet. Hon är beredd att förråda alla där! Julia är gula rummets största kappvändare och hon är helt opålitlig.

Alltså var det innan dagens samtal i gula...det förklarar saken..tror inte Julia sviker gula nu..men vi får väl se..
2020-04-12, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Visa mig istället. Jag utgår från officiella big brothers senaste inlägg + supportergruppen, som har flest följare av dom alla. + Bbspoils, bbklipp och bbpolisen @ instagram.

Alex ekar där.
Ett gäng tjejgrupper på Fb , varav 4 st bara Amilia fans tex
2020-04-12, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Vad hände?? Helt missat live igår+idag..
Jasse spårade ur , bråkade på Martin som vanligt för att pratar med nån annan , hittade näven åt han o sa hon skulle slå ,mm
2020-04-12, 20:33
Avslutad
Lyssna. Här kommer den slutgiltiga förklaringen.

Gula rummet är för fega att nominera Sami. Det hade varit smartast, för då hade Sami kört ut varenda jävel. Men Martin kommer sätta stopp för detta för han är rädd.

Sitter Alex nästa vecka, åker han mot självaste Amilia. Gula rummet kommer nominera Amilia.

JAG VÄGRAR SE AMILIA SÅ NÖJD! Åker Alex imorgon har det värsta redan skett + att Amilia kan ryka mot nån starkare från gula, typ Jasmine som sagt. Det är typ 60% chans att Jäz tar det, tyvärr på gott och ont.

Åker Alex redan imorgon = Amilia kan inte säga ett skit om hon är starkare än Alex för då vet hon inte, då hon inte suttit nominerad mot honom. Och bäst av allt? Amilia kommer ALDRIG få reda på det heller! Vilket kommer psyka henne ÄNNU mer än om Alex åker, tro mig. Alex kommer kunna ha det som argument oxå.
2020-04-12, 20:34
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Va!
Menar du på fullt allvar att Julia, den enda i huset Sami helt kan lita på, skulle på nåt sätt vara sämre för honom än till exempel psykogalningen Alex!?!?
Medlem
FarbrorAgges avatar
Martin diskvalificerar ju tyvärr sig själv pga Jass. Att han är ihop med henne gör honom till en uppenbar loser.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Visa mig istället. Jag utgår från officiella big brothers senaste inlägg + supportergruppen, som har flest följare av dom alla. + Bbspoils, bbklipp och bbpolisen @ instagram.

Alex ekar där.
Om Sami vill ha ut Jasmine, då är det de som gäller.

Alla Samis följare kommer rösta ut Jasmine.
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Jasse spårade ur , bråkade på Martin som vanligt för att pratar med nån annan , hittade näven åt han o sa hon skulle slå ,mm
UT i morgon. Idiot, med pajat hår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in