Julia sa i kvällens avsnitt på sjuan att hon är beredd att svika alla i gula rummet om personerna i rosa visar sig vara mer lojala med henne. Julia är den svagaste länken just nu i gula rummet. Hon är beredd att förråda alla där! Julia är gula rummets största kappvändare och hon är helt opålitlig.
Helt rätt! Varför i helvete ska hon "samarbeta" med folk som vill ha ut henne?
Julia sa i kvällens avsnitt på sjuan att hon är beredd att svika alla i gula rummet om personerna i rosa visar sig vara mer lojala med henne. Julia är den svagaste länken just nu i gula rummet. Hon är beredd att förråda alla där! Julia är gula rummets största kappvändare och hon är helt opålitlig.
Alltså var det innan dagens samtal i gula...det förklarar saken..tror inte Julia sviker gula nu..men vi får väl se..
Visa mig istället. Jag utgår från officiella big brothers senaste inlägg + supportergruppen, som har flest följare av dom alla. + Bbspoils, bbklipp och bbpolisen @ instagram.
Alex ekar där.
Ett gäng tjejgrupper på Fb , varav 4 st bara Amilia fans tex
Gula rummet är för fega att nominera Sami. Det hade varit smartast, för då hade Sami kört ut varenda jävel. Men Martin kommer sätta stopp för detta för han är rädd.
Sitter Alex nästa vecka, åker han mot självaste Amilia. Gula rummet kommer nominera Amilia.
JAG VÄGRAR SE AMILIA SÅ NÖJD! Åker Alex imorgon har det värsta redan skett + att Amilia kan ryka mot nån starkare från gula, typ Jasmine som sagt. Det är typ 60% chans att Jäz tar det, tyvärr på gott och ont.
Åker Alex redan imorgon = Amilia kan inte säga ett skit om hon är starkare än Alex för då vet hon inte, då hon inte suttit nominerad mot honom. Och bäst av allt? Amilia kommer ALDRIG få reda på det heller! Vilket kommer psyka henne ÄNNU mer än om Alex åker, tro mig. Alex kommer kunna ha det som argument oxå.
Va!
Menar du på fullt allvar att Julia, den enda i huset Sami helt kan lita på, skulle på nåt sätt vara sämre för honom än till exempel psykogalningen Alex!?!?
Visa mig istället. Jag utgår från officiella big brothers senaste inlägg + supportergruppen, som har flest följare av dom alla. + Bbspoils, bbklipp och bbpolisen @ instagram.
Alex ekar där.
Om Sami vill ha ut Jasmine, då är det de som gäller.