2020-04-12, 18:58
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Alex ryker imorgon 100%.

Nej inte som det ser ut nu kolla omröstningen här och kolla på andra sidor då vill dom ha ut jassa, men här vill folket ha ut julia helt plötsligt.... Och på Discord?
2020-04-12, 18:58
Medlem
FarbrorAgges avatar
Sami håller god min nu när han sitter i köket och konverserar med Amilia och Jass, två deltagare som han absolut inte gillar och helst vill ha ut. Det är rätt taktik, Sami boy! Fin och artig pöjk.
2020-04-12, 18:59
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Måste bara fråga..Har de haft ngn samling i soffan idag?? Tyckte jag hörde BB säga att alla skulle samlas i soffan men det hände inget.Eller har jag börjat hallucinera
Tror det var Lennie(?) som var så där lite skojfrisk som bara han kan och busade genom att låtsas vara BB-rösten. Gooosen.
2020-04-12, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Jag tror att Anledningen till att de ändrade så att man ska rösta UT någon är för att alla influensers (Anty o co) påverkade att Alex fick många röster förra veckan. Så nu är det mer rättvist. Anty kan t.ex. inte skriva rösta ut jassa nu. Dom gjorde det bra för nu ska Alex uuuuuuuut
Tänkte också på det. Det är nog så det ligger till faktiskt.
2020-04-12, 19:03
Medlem
skillemandinkis avatar
Att rösta UT någon har nog med finalspelet att göra. Så har bb sett ut i alla tider, tror de är UT som gäller from denna vecka
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
att jasmin överlever denna nominering och får stanna med det här betendet hon haft stör mig sjukt mycket, hon är redan uppväxt med guldsked och fått allt serverat så nu ska hon få extra luft av att stanna denna gång också, fyfan! synd bara att alex gjort bort sig så extremt och bara 1 kan ryka!

Alex måste ut Julia ska fan inte åka ut det är ju Samis nöta vänn!? Gillar inte folk Sami här så fattar inte att folk röstat på att Julia ska lämna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Nej inte som det ser ut nu kolla omröstningen här och kolla på andra sidor då vill dom ha ut jassa, men här vill folket ha ut julia helt plötsligt.... Och på Discord?

Bara titta BBs instagram och facebook där 80% skriver ”ALEX”.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Men hur fan är det möjligt att Jassas hår blev ännu gulare nu?! Jag skrattar ihjäl mig här. De måste ju ha använt fel produkt. Bleker man håret TVÅ ggr så blir det alltid ännu ljusare den andra omgången.
2020-04-12, 19:04
Medlem
Tyvärr kommer Julia åka ut imorgon tror jag.
2020-04-12, 19:05
Medlem
ser fram emot Malins fråga till Amilia imorgon " vem vill du helst ska åka idag "
- " Alex "
sen kameran zooma in på honom.
2020-04-12, 19:05
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Samma här. Hade det varit förförra veckan hade jag valt Jassa först, men efter senaste veckan med allt skit- och paktsnack osv från Alex som klart och tydligt påverkat Samis chanser så tänker jag ha tålamod och invänta att få ut Jassa nästa gång istället.
Jasmine må vara otroligt jobbig, men hon förstör iaf inte för Sami som Alex
2020-04-12, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Men hur fan är det möjligt att Jassas hår blev ännu gulare nu?! Jag skrattar ihjäl mig här. De måste ju ha använt fel produkt. Bleker man håret TVÅ ggr så blir det alltid ännu ljusare den andra omgången.
Är inte gulare..upplev bara som de för hon är sönderblekt i hårbotten.
Julia på knappt nån blekning i längderna. Där skulle all färg va och Inget i hårbotten.
Sen skulle hon tagit timingen Frida har i håret

Då hade de blivit ett ok resultat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in