2020-04-12, 18:24
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Men är du dum i huvudet eller? Jasmine ska sitta nästa vecka och ha chansen att ta UT Amilia.

Vadå glömmer du bort att du ger Amilia vecka efter vecka helt gratis? Ska Amilia få chansen att fucking sitta mot SAMI i en final? Är du helt eller?

Sluta riskera att ge Amilia en finalplats och sluta tänk på "vem hon vill få ut". Alex åker ut förr eller senare. Jasmine kan få ut Amilia!
Du är dum nu, jassa sitter nominerad och vi måste ta chansen att kasta henne nu, nästa vecka kanske target inte är jassa för detta är bara en tabbe från dom själva
2020-04-12, 18:24
Medlem
sodars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Haha Amilia hjärntvättar er från ett isolerat hus

Hon styr mig. Allt som påverkar Amilia negativt kommer jag att rösta för. Tror knappast hon vill se Alex eller Jassa kvar.
2020-04-12, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
fan man borde vart smart nu och röstat ut JASSA när man har chansen för att.
ROSA rummet kommer ge alex deras poäng för att han är kvar alla dagar i veckan nästa vecka
det betyder att ALEX kommer sitta nominerad nästa vecka.. och DÅ! kan vi ta honom!
fatta då har vi fått ut jassa OCH alex..

och hur röstar man 8 gånger som nån här sa haha ? ge mig alla tipsen ska bomba på JASSA
röstade alex och ångrar det. TÄNK SOM JAG!

Alex blir skön om har fpr den bekräftelsen. Han komme sätta spiken i kistan för gula rummet men så långt tänker ni inte, förblindade av avundsjuka mot Amilia. 😀
2020-04-12, 18:25
Medlem
Batoss avatar
Lättaste omröstningen hittills. Alex ska UT!
2020-04-12, 18:26
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Fan va dryg jasse är. Julia har suttit med hennes jävla hår hur länge som helst. Det blev gult (vilket hon borde ha fattat) och är kort och dryg mot Julia pga det. Vidrigt beteende!

Eller hur... dock var Julia riktigt dålig på det där.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Du är dum nu, jassa sitter nominerad och vi måste ta chansen att kasta henne nu, nästa vecka kanske target inte är jassa för detta är bara en tabbe från dom själva

Det är det ju visst. Åker Alex är det SJÄLVKLART att rosa väljer Jasmine, dom ska ju sära på Martin och Jasmine ditt smarthuvud.

Jasmine kan utmana ut Amilia nästa vecka. Alex åker förfan mot självaste frida och ger gratis vecka till Amilia
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Alex ut 100%, ni andra som inte gör det är idioter, för Alex sabbar för Sami och Amilia kommer slå ut Alex, vilket innebär att ni vill ha kvar Amilia minst 2 veckor till.

Jag vill absolut ha kvar Amilia.
2020-04-12, 18:27
Medlem
foxieroxies avatar
Såg att man ska rösta på vem som ska ut nu. Alex givetvis.
Bannlyst
Jassa är en ofarlig idiot som ändå åker ut snart, hon är jobbig men kommer vara bra att ha mot Amilia.
Ut med Alex, vem fan orkar höra på honom i minst en vecka till, smask smask 👎👎👎👎👎
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hon kommer få se Alex gå ut när hon sitter bredvid honom i uppdragsrummet nästa vecka. Känns det bättre eller? Att Alex ska få se hennes leende det sista han gör när han går ut från uppdragsrummet?

Lägg ner nu. Jasmine kör ut Amilia nästa vecka

Amilia kommer inte sitta någon vecka, gula rummet är för få i sin pakt. Kommer vara jassa mot julia nästa vecka, eller Martin mot julia
2020-04-12, 18:28
Medlem
Citat:
Fan va dryg jasse är. Julia har suttit med hennes jävla hår hur länge som helst. Det blev gult (vilket hon borde ha fattat) och är kort och dryg mot Julia pga det. Vidrigt beteende!

Åker hon ut imorgon så kan hon gå till en frisör och fixa till det
2020-04-12, 18:28
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:

Nej jag missade, var Jassa otrevlig mot Jullan??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in