2020-04-12, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Jag kör hemma och har alltid gjort känner mig rätt säker att jag kan detta nu.
Vit hårfärg så tänker jag på dom där burkarna från direction....-nånting som finns i neon och riktigt starka färger.
Vitt går lixom inte att få på detta vis, hon måste ha askblond eller pärlblond först sedan massa silverchampoo och sen låta de lila tvättas ut för de kommer komma som ett brev på posten
Haha, nu säger hon att håret blev mer oranget. Hon får skylla sig själv som låter Mergim leka frisör med hennes hår. Hon lärde sig ju ingen läxa då håret blev grönt veckan innan, då hon skulle färga det mörkare.
2020-04-12, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Rösta Ut Alex Ormen Nu Bästa Chansen För Att Få Ut Honom!!

amilia och gänget har sagt att alex kommer vara nominerad tills dagen han lämnar deras poäng kommer gå till honom ingen annan , så nej mer chanser kommer vi få. Men vår chans att få ut jassa är nu!
2020-04-12, 18:22
Medlem
codemeds avatar
Haha, sån fail på håret! Röstade på Jassa så hon kan gå till frisören.
Vill se Kongo balla ut ännu mer, dock lär han ryka.
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Hahah Skrikets hår blev ännu gulare och fulare. Fattas bara att hon blir utskickad imorgon!

Helt perfekt!

Jasmine " Ludret" Armstrong från halmstad Out!
Kritvit botten. Går garanterat av.
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
fan man borde vart smart nu och röstat ut JASSA när man har chansen för att.
ROSA rummet kommer ge alex deras poäng för att han är kvar alla dagar i veckan nästa vecka
det betyder att ALEX kommer sitta nominerad nästa vecka.. och DÅ! kan vi ta honom!
fatta då har vi fått ut jassa OCH alex..

och hur röstar man 8 gånger som nån här sa haha ? ge mig alla tipsen ska bomba på JASSA
röstade alex och ångrar det. TÄNK SOM JAG!
Helt rätt tänkt alltså! Gillar din hjärna, att jassa är nominerad nu är enbart en -tabbe- gjort av dem själva, kanske dröjer det innan rosa vill se henne nominerad igen!
Körts ut jassa skrikludret nu föfaaan
2020-04-12, 18:23
Bannlyst
Alex ut 100%, ni andra som inte gör det är idioter, för Alex sabbar för Sami och Amilia kommer slå ut Alex, vilket innebär att ni vill ha kvar Amilia minst 2 veckor till.
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, nu säger hon att håret blev mer oranget. Hon får skylla sig själv som låter Mergim leka frisör med hennes hår. Hon lärde sig ju ingen läxa då håret blev grönt veckan innan, då hon skulle färga det mörkare.
Hahah det är du och jag som älskar när de får in hårfärg !! 🤣🤣 underhållning som fan
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
amilia och gänget har sagt att alex kommer vara nominerad tills dagen han lämnar deras poäng kommer gå till honom ingen annan , så nej mer chanser kommer vi få. Men vår chans att få ut jassa är nu!

Men är du dum i huvudet eller? Jasmine ska sitta nästa vecka och ha chansen att ta UT Amilia.

Vadå glömmer du bort att du ger Amilia vecka efter vecka helt gratis? Ska Amilia få chansen att fucking sitta mot SAMI i en final? Är du helt eller?

Sluta riskera att ge Amilia en finalplats och sluta tänk på "vem hon vill få ut". Alex åker ut förr eller senare. Jasmine kan få ut Amilia!
Medlem
Jebbejabos avatar
Fan va dryg jasse är. Julia har suttit med hennes jävla hår hur länge som helst. Det blev gult (vilket hon borde ha fattat) och är kort och dryg mot Julia pga det. Vidrigt beteende!
Medlem
esetts avatar
Kör en röstning
https://www.strawpoll.me/19757604
2020-04-12, 18:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Alex ut 100%, ni andra som inte gör det är idioter, för Alex sabbar för Sami och Amilia kommer slå ut Alex vilket innebär att ni vill ha kvar Amilia minst 2 veckor till.

+100.

Alex kvar = Amilia kvar denna vecka och även HELT GRATIS nästa vecka också.
2020-04-12, 18:24
Medlem
Hydraulslangs avatar
Alex är så korkad att han tackade mig för jag röstade ut honom, inte förvånande.😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in