2020-04-12, 16:36
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Känner mig tyvärr lite osäker med Sami. Tycker han känns väldigt svajig och naiv, lättpåverkad. Känner inte igen honom och att börja gömma undan alkoholen som är till för alla tycker jag är riktigt dåligt. Jag har ju mina aningar vems idé det var men just det jag menar, han låter sig dras med i det negativa. Alex vill ha kaos men då kan han fixa det på egen hand. Är han konflikter,lös dem istället och blanda inte in andra.

Lennie går inte ens att jämföra med Alex. Den killen är laidback, lugn och sansad och bryr sig om andra. Kliver inte över folk för att få som han vill och han är sig själv och har gått som en röd tråd sen dag 1. Ja jag är beredd att hålla med dig om att Lennie nog är den ende värdige vinnaren av BB 2020.
Lennie tog ju dom enda 3 Alkoholfria drickor som kom med Alkohol,
som är till Sami och Alex som inte dricker Alkohol,
och Lennie gömde dom till sig och Mergim. Sen gick dom och drack Alkohol.
Det är fult gjort.
2020-04-12, 16:38
Medlem
varje avsnitt kommer snart vara lika tråkigt som ett söndag avsnitt som detta.. när fler ryker
fy.... fan
2020-04-12, 16:40
Medlem
Citat:
Det mest sjuka och korkade är att alla i gula verkligen går på Alex nonsens. Hur? Jag tror jag vet varför. Sen dag1 har han lurat dom alla i huset. Sakta vaggat in dom i hans falska spel att vara någon som de kan luta sig mot och lita på. Speciellt respekten genom Borgmästartiteln och han har vetat om att han skapat en karaktär som passar syftet och spelat den tills för ett par veckor sen och redan tidigare förstod jag att killen inte är genuin. Då kom en annan sida fram och speciellt efter Virran lämnade. Var han ens ledsen att hon åkte? Tyckte han låste in sig nästan direkt efter med övriga för att börja planera hur skicka ut en efter en. Han är en player, en sol och vårare och allt han gör är för egen vinning. Han sålde sin "bästa vän" Virran med ett knäpp med fingrarna och smutskastade henne inför alla i gula rummet hur lätt som helst. Han är iskall och stänger av känslor när han behöver och sätter igång dom när han kan vinna fördelar på det.
Det er
ja, exakt så är alex en jävla person. gillar bara sig själv. Ut med honom
2020-04-12, 16:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Det er
ja, exakt så är alex en jävla person. gillar bara sig själv. Ut med honom

Så länge ingen här röstar på honom så har vi gjort vårat jobb.

Tappat sig själv där inne helt och ledsnat på han för längesen. Alex just gotta go. Han var min absoluta favorit vecka 3.
2020-04-12, 16:43
Avslutad
Amilia utanför spelet har blivit skön tbh. Helt absurt att jag säger detta.

När hon inte har sitt vidriga hybris i spelet och i BB snack dvs.
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
varje avsnitt kommer snart vara lika tråkigt som ett söndag avsnitt som detta.. när fler ryker
fy.... fan
När det är typ 4-5 deltagare kvar kommer det vara olidligt tråkigt att titta på BB. Tänker många slutar titta då.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Det mest sjuka och korkade är att alla i gula verkligen går på Alex nonsens. Hur? Jag tror jag vet varför. Sen dag1 har han lurat dom alla i huset. Sakta vaggat in dom i hans falska spel att vara någon som de kan luta sig mot och lita på. Speciellt respekten genom Borgmästartiteln och han har vetat om att han skapat en karaktär som passar syftet och spelat den tills för ett par veckor sen och redan tidigare förstod jag att killen inte är genuin. Då kom en annan sida fram och speciellt efter Virran lämnade. Var han ens ledsen att hon åkte? Tyckte han låste in sig nästan direkt efter med övriga för att börja planera hur skicka ut en efter en. Han är en player, en sol och vårare och allt han gör är för egen vinning. Han sålde sin "bästa vän" Virran med ett knäpp med fingrarna och smutskastade henne inför alla i gula rummet hur lätt som helst. Han är iskall och stänger av känslor när han behöver och sätter igång dom när han kan vinna fördelar på det.
Ja det är faktiskt helt obegripligt.
Hur Alex, med sitt begränsade intellekt har kunnat hjärntvätta dom så totalt?
Måste vara vaskrensaren.
2020-04-12, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Amilia utanför spelet har blivit skön tbh. Helt absurt att jag säger detta.

När hon inte har sitt vidriga hybris i spelet och i BB snack dvs.

efter att hon grillade alex igår på lögndetekorn iställte för att själv bli grillad och svarade ärligt på varje fråga inkl vill du splittra på jassa och martin så är hon en legend i min bok.
2020-04-12, 16:44
Medlem
Lennie älskar Sarek (bandet) och Timoteij och han sa precis att hans dröm är att Bachelor 2021 bara består av tjejer i folkdräkt.
2020-04-12, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lennies ena fråga till Amilia i lögndetektorn (som inte kom med):
Kan Lennie lita på Amilia? Gullesnutt, varför bryr han sig.
Vad hade även frågan om Amilia kommer att umgås med Lennie på utsidan. Samtidigt så ville de ju inte att hon ska se dum ut så på det sätter är det väl smarta frågor.
2020-04-12, 16:47
Medlem
Bulletzs avatar
Ammo (valen) är absolut inget fokus att få ut för min del längre. Vill mer få ut JAM (Ludret,kongo och Snickaren. Valen kan gott få vara kvar och fortsätta knäcka dem andra gång på gång!
2020-04-12, 16:47
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
efter att hon grillade alex igår på lögndetekorn iställte för att själv bli grillad och svarade ärligt på varje fråga inkl vill du splittra på jassa och martin så är hon en legend i min bok.
Fast det Amilia sa om Soja, att det är gluten i är fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in