Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Sami kan vinna utan IQ-befriad Kongo! Han har Julia! Dessutom verkar han och Lennie trivas ihop med sina projekt samt så hänger han med Martin. Sami klarar sig. Däremot om du hade läst runt på bland Instagram så ser du hur hatet mot Alex börjar riktas mot Sami också, då han exempelvis igår hoppade på Alex hattåg och skämtade om att de skulle slänga ett ägg mot Mergim och slå ut en sidotand. Jag skiter fullständigt i att han sa så men det gör inte PK-folket. Dessutom har Sami blivit lite paranoid också. De håller ju på med de sjukaste jävla konspirationsteorier inne i gula sovrummet varje dag och natt. Tittarna ser detta beteendet och det uppskattas inte. Många har skrivit ”Sami ville ju inte pakta och ville rösta med hjärtat men varför går han emot det nu”. Jag har sett några stycken som säger de har tappat förtroendet för Sami och nu hellre vill se Lennie eller Frida(!) vinna.
Så om DU vill Sami ska vinna kanske du borde reflektera över om Alex är så jävla bra för Sami. Jag tycker dessutom Sami verkar lite less på Alex som hänger på honom som lim och snackar skit konstant. Sami försökte påpeka igår att det bara är ett spel men det kan inte Kongo fatta.
Tack.
Du ser allt, helt kristallklart!
Ot. Är Martin en kvinnomisshandlare, eller har han bara den auran?