2020-04-12, 16:12
Medlem
Nu sprack Amilias jacka i ryggen. Kan det vara ett tecken på att hon ökat i vikt i huset? Jackan ser något för lite ut för henne.
2020-04-12, 16:13
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Yes. När hon står mot Julia/Alex så får hon "tillbaka" mycket fans. Glöm inte att alla röstar, trots att dina favoriter inte står på plankan.

Det är därför vi absolut inte ska dela upp oss på Alex/Julia för att försöka få ut Jasmine. Då skjuter vi oss själva i foten.

Bomba röster på Julia.
Helt jävla rätt, alla röster på Julia.
Skitsamma med dumjävlarna Jasmine och Alex, troligen (och bäst för Sami) blir det kongomongot som åker.
2020-04-12, 16:15
Medlem
icons avatar
Fejk-Lennie börjar sjunga "mitt lilla face och jag". Den grejen är gjord i en tidigare säsong.
2020-04-12, 16:15
Medlem
icons avatar
Lika splittrat här som i gula rummet. Och vem vinner på det har vi lärt oss?
2020-04-12, 16:18
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Amilia kommer aldrig att åka ut. Produktionen måste ha givit henne nåt jävla avtal om att hon ska vinna hela skiten & att dom räddar henne i allt.
Har också tänkt så, ofta!
Men tror och hoppas att idioterna i produktionen skrämdes av ramaskrien när Amilia riggades kvar sist, och när hon vann en fysisk tävling sittandes på en jävla kudde!
2020-04-12, 16:19
Medlem
martins bästa highlights från bb kommer bara bestå av honom liggandes i sängen eller pussas på jasmin.....
2020-04-12, 16:20
Medlem
Mouchinos avatar
Känns som Lennie är den ende värdige vinnaren av BB. Han har hållit sin stil hela tiden och istället för hur vissa andra beteer sig som måste jävlas och skapa konflikter så går han upp på morgonen och lagar pannkakor till alla. Han är lyhörd och empatisk och är trygg i sig själv och behöver inte köra fulspel för att vinna den här skiten. Tror ni ens han skulle komma på tanken att gå och gömma undan alkohol för vissa i gruppen?
2020-04-12, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Känns som Lennie är den ende värdige vinnaren av BB. Han har hållit sin stil hela tiden och istället för hur vissa andra beteer sig som måste jävlas och skapa konflikter så går han upp på morgonen och lagar pannkakor till alla. Han är lyhörd och empatisk och är trygg i sig själv och behöver inte köra fulspel för att vinna den här skiten. Tror ni ens han skulle komma på tanken att gå och gömma undan alkohol för vissa i gruppen?

100% sanning, allt annat hade vart konstigt
2020-04-12, 16:25
Medlem
Citat:

Jag håller faktiskt helt och hållet med dig! Det enda som saknas hos killen är kulor, att stå upp lite mer och säga till när någon beter sig fel mot andra i saker de säger och gör :-)
2020-04-12, 16:26
Medlem
Zingo2s avatar
Lennies ena fråga till Amilia i lögndetektorn (som inte kom med):
Kan Lennie lita på Amilia? Gullesnutt, varför bryr han sig.
2020-04-12, 16:28
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Rosa rummet 10x roligare som vanligt. Snackar inte spel varannan mening
Hehe, är ju ENBART för att Amilia till skillnad från gula rummet, analyserat varför folk åkt ut.
Hon har sen några veckor fattat att för mycket, och framförallt för uppenbart paktande inte ser bra ut i i den genomsnittliga Facebook-idiotens ögon.
Hon har ju börjat vara mycket mera sneaky och återhållsam med rosa rummets paktsnack, och så har hon ju framförallt sina väldigt goda vänner i produktionen som klipper avsnitten så fint till hennes fördel.
2020-04-12, 16:32
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Känner mig tyvärr lite osäker med Sami. Tycker han känns väldigt svajig och naiv, lättpåverkad. Känner inte igen honom och att börja gömma undan alkoholen som är till för alla tycker jag är riktigt dåligt. Jag har ju mina aningar vems idé det var men just det jag menar, han låter sig dras med i det negativa. Alex vill ha kaos men då kan han fixa det på egen hand. Är han konflikter,lös dem istället och blanda inte in andra.

Lennie går inte ens att jämföra med Alex. Den killen är laidback, lugn och sansad och bryr sig om andra. Kliver inte över folk för att få som han vill och han är sig själv och har gått som en röd tråd sen dag 1. Ja jag är beredd att hålla med dig om att Lennie nog är den ende värdige vinnaren av BB 2020.
Absolut inte!
Lenny är en lobotomerad mupp, totalt utan ryggrad!
Alex måste ut innan har fuckat upp allt för Sami!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in