2020-04-12, 15:34
Medlem
Drömmen hade varit om Lennie alt Rimmet, Analia och Sami hade hängt löst. Fan vilken dramavecka och king Sami hade suttit ack så säker😊
2020-04-12, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gella
Drömmen hade varit om Lennie alt Rimmet, Analia och Sami hade hängt löst. Fan vilken dramavecka och king Sami hade suttit ack så säker😊

Lennie kommer sitta i final, mark my words
2020-04-12, 15:36
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Om hon är så illa omtyckt, kanske även Alex kan slå ut henne?
Ut med Jassa nu.

Alex ska åka hem imorgon eller gå hem för hans del som bor i Farsta! Han har gjort sitt i BB tyvärr och han skulle ha gjort annorlunda, använt sig av sin 'kärlek och respekt' så kanske, kanske han hade tagit sig längre. Han tappade det för längesen!

Jasmine kan vara kvar och bråka med Martin en vecka till.
2020-04-12, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Det är troligt. Tror Analia hade åkt ut med denna kombon!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Någon som vet vilken dokumentär Alex snackar om just nu?
Kom precis in på liven så vet inte om han pratat om flera. Men den när Snoop hjälper ungdomar iaf som han prata om när jag kom in heter Coach Snoop och finns på Netflix hoppas det var rätt dokumentär du tänkte på!
Medlem
alex väljer på sin sista dag att berätta om sina rutiner och vanor hahahaha, han har bara pratat om andra annars.
2020-04-12, 15:40
Avslutad
Rosa rummet 10x roligare som vanligt. Snackar inte spel varannan mening
2020-04-12, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Rosa rummet 10x roligare som vanligt. Snackar inte spel varannan mening

och det sjuka är att det gula rummet tror verkligen inte detta, utan tror att amelia sätter dom i en ring i rosa rummet och pratar om hur dom ska göra och säga. hahahah !
2020-04-12, 15:43
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Känner mig tyvärr lite osäker med Sami. Tycker han känns väldigt svajig och naiv, lättpåverkad. Känner inte igen honom och att börja gömma undan alkoholen som är till för alla tycker jag är riktigt dåligt. Jag har ju mina aningar vems idé det var men just det jag menar, han låter sig dras med i det negativa. Alex vill ha kaos men då kan han fixa det på egen hand. Är han konflikter,lös dem istället och blanda inte in andra.

Lennie går inte ens att jämföra med Alex. Den killen är laidback, lugn och sansad och bryr sig om andra. Kliver inte över folk för att få som han vill och han är sig själv och har gått som en röd tråd sen dag 1. Ja jag är beredd att hålla med dig om att Lennie nog är den ende värdige vinnaren av BB 2020.
2020-04-12, 15:44
Medlem
jassa ska färga håret igen ..... och kommer söka bekräftelse strax om vart martin tycker om nya håret. AJJ om han svarar fel då blir det tjaffs igen! hahaha.... stackars martin
2020-04-12, 15:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
alex väljer på sin sista dag att berätta om sina rutiner och vanor hahahaha, han har bara pratat om andra annars.

Så genomskinligt och nu använder han sig av sin falska logotype som han levt på sen dag1 för att lura alla. Nu gör han ett sista försök och jag hoppas inte att tittarna går på det! Han har kört det fulaste spelet ever och det är så fult så det luktar om det.
2020-04-12, 15:51
Medlem
askungens avatar
Citat:
jassa ska färga håret igen ..... och kommer söka bekräftelse strax om vart martin tycker om nya håret. AJJ om han svarar fel då blir det tjaffs igen! hahaha.... stackars martin
Jag känner hur hornen växer fram i min tanke att färgningen går åt skogen så han inte kan hålla sig för skratt... 😈 💇🏼‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in