2020-04-12, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Ok då förstår jag vad du menar. Jag tänker att det finns moderatorer på Flashback som raderar och delar ut varningar på allt som bryter mot både forumets egna regler samt svensk lag.
Flashback har väldigt högt i tak. Här FÅR man förtala offer. Det innebär inte att det är okey i lagens mening. Men jag har gjort mitt. Gloria får fortsätta sin vendetta. Flashback följer inte lagens juridik, utan enbart forumets regler.
Med det lämnar jag för en stund. Fortsätt ni.
Citera
2020-04-12, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Och mitt syfte är inte att svartmåla LW.
Mitt syfte är att försöka förstå varför någon
tog sig rätten att mörda henne.
Det kan man inte förstå om man inte ser
hela LW.
Det är väl antagligen därför även hennes
mindre attraktiva sidor tas upp i FUP?

Det är ju en fråga att ställa, hade SD kunnat mörda en annan, mindre kontroversiell person?
Uppenbarligen ja, eftersom han pratat med HD om att ta hennes liv,
tillsammans med HD googlat på hur man kan döda ett barn och
få det att framstå som plötslig spädbarnsdöd.
Vidare finns en inte namngiven person som han funderat på att döda -
det rapporterades från NA:s liverapportering härom dagarna.
Reporten svarade på fråga om det, att man av hänsyn till personen
och tidningens sekretessregler, han inte kunde säga namnet.

Så inte tror jag att LW:S personlighet är svaret på mordet.
Inte dess mindre var LW triggande gentemot både SD och HD
så nästa fråga kan ju vara varför just LW råkat så fruktansvärt illa ut.
Hon var i vägen.
Men barnet var också i vägen.
HD var i vägen för sig själv då hon var sjuk, eftersom hennes
depression försvårade deras sexliv.
Bara att mörda folk då alltså, som utgör hinder för att livet ska gå som på räls?
Nej alltså, svaret på mordet finns hos SD.
En dubbelbottnad (psykopatisk) person har begått gärningen.
I stress, ja förmodligen det med.
Senast redigerad av Moschata 2020-04-12 kl. 14:35.
Citera
2020-04-12, 14:29
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Önsketänkande? Nej, det är anmält av mig till av mig kända poliser. Men huvurvida man kan gå vidare kan jag inte svara på.

Är det Lundpolisen du anmält detta till eller Ö-bro polisen?
Citera
2020-04-12, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Är det Lundpolisen du anmält detta till eller Ö-bro polisen?
Det kommer jag inte svara på.

Hur som helst, så vet jag inte om det blir något ärende av detta. Jag är nöjd att SD sitter inne. Att LW uppenbarligen är målet för hatet i tråden gör mig illamående. Men jag är tydligen i en väldigt liten grupp jämfört med dig, Gloria och och Snoris. Jag har lärt Flashbackare har också tydligen joinat er. Det är inte upp till mg att inte döma, men det är lite svårt här. Jag anser att SD är rätt man. Förutom det så har jag aldrig någonsin varit med om att svartmåla ett offer som i denna tråd. Varför?
Citera
2020-04-12, 14:43
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Helt otroligt! Hur i helvete kan du veta detta?
Står det i Fup så är det bra om du visar aktbilaga och sidonummer.

Den ena sängvalsen vet vi, men den andra?

Annars tar iaf jag den uppgiften för ren bullshit.
Skrivet av Lena Wesström till Hanna Davidsson apr 2017 22:53

AB 168 facebook messenger del D sid 2673-3411 (pdf sid 208)
Lena Wesström
Förstår detta verkligen Inte kommer uppfattas som positivt. Vill ändå berätta, trots att jag förstår det
kommer slå tillbaka på mig, stenhårt, kanske med misshandel. Märker du litar på honom nu. Som
jag gjort. Och nu blir jag kastad på dynghögen som en använd trasa, utnyttjad så länge han hade
tråkigt hemma.
Innan du ger honom ditt liv igen måste du veta att han sviker dig även nu. Kanske ett ännu större
svek, eftersom han nu låtsas vara helt ärlig. Han har aldrig slutat ha kontakt med mig. Ljuger och
bedrar fortfarande. Chattar i smyg, hela tiden. Pratar i telefon. Träffas. Cyklat tillsammans några
gånger, mötte Putte härom dagen. Några kvällspromenader. Hållit i handen, pussats. När du ringde
häromkvällen var vi vid Greta Adrians väg. Jag gick bredvid när han sa att han var själv och frågade
om han skulle springa hem till dig. Det var den kvällen du kom tillbaka till er säng. Föreslagit mig att
registrera nytt, fejkat endomondokonto så vi kan vara endovänner i alla fall.
Berättar vad ni pratar om, vad ni gör, hur du mår. Att du först skulle köpa ny säng och måla om
sovrummet. Att du sedan nöjt dig med madrass och nu sover där igen. Att du är så ofattbart positiv.
Du skjuter det onda åt sidan, väljer att bortse och tro på honom nu, framåt. Eftersom allt verkar bli
bra nu. Siktar på att ta det som är kvar av Sverigemystarna, för att det är kul, men också som
upprättelse för dig. Men han är densamma som innan. Har inte svarat så sanningsenligt som han
ger sken av när du frågat saker.

Vi hade sex i samband med FTF alldeles nyligen, I er bil, I skuffen,
fällda säten. Och ja, vi har haft det även uppe i Theas rum, i hennes säng. Uppe i vattentornet. Vid Svartån, på båda jobben, i naturen, vid cachar, vartsomhelst. Jag var med honom och kollade på stort badkar på Bauhaus. "Du får komma och bada i det med mig". Skriver till mig att han saknar mig. Min kropp, mitt prat, mitt allt. Att han svullnar nu. Att han vill in i mig nu, i sängen.

Han säger han verkligen ville vara med mig, att han var så nära att lämna dig. Stannade av lojalitet.
Antagligen också av bekvämlighet. Och för att slippa skämmas. Men att han nu, när du blivit
friskare, vill vara med dig, att han älskar dig. Vad är det för kärlek? Som gör så här mot dig? Nu
kommer han såklart straffa mig hårt och stänga av kontakten. Kanske utfärda nya hot. Kanske ge
film till Mats som han spelade in i smyg när han tog mig bakifrån. Den finns nånstans hemma hos
er. Säga till dig att jag tvingat honom, att allt är mitt fel. Hur skulle jag kunna tvinga honom? Nånsin?
Han äger makten och kontrollen! Finns säkert med att ge mig nån tröst på slutet, att inte stänga av
så plötsligt. Men han ljuger för dig, visar att ord om ärlighet Inte väger nånting. Han blir säkert trogen
nu ett tag. Bygger allt han kan på er relation. Men när bö�ar han ljuga och bedra igen? Med nån ny.
Eller kanske gammal. Han kanske har bedragit även mig under tiden.
Han är extremt manipulativ, taktisk. Har alltid en utväg i bakhuvudet, tar reda på fakta han vill ha, får
folk att samarbeta. Får folk att känna det han lägger på dem. Hissar när han vill stärka, då knyter
han dem till sig. Bryter ned när han vill härska. Försöker tala om för mig att jag är manipulativ och
destruktiv, att jag VILL vara offer, att jag skulle njuta av det. Han bryter ned tills man nästan tror han
har rätt. Han gör det också med dig, fast mera förfinat. Har inte gått lika hårt fram med dig, för han
vet ju han har dig, att du aldrig skulle gå. Du har inte bjudit så hårt motstånd att han tagit i dig med
fysiskt våld i dig (antar jag), du har fogat dig i 21 år (han skickade bilder och video när han
onanerade på er 20-årsresa). När du krävde förra sommaren att han skulle bryta med mig, annars
skulle du gå, då var han envis. Psykade dig med frånvaro av närhet, kramade mig extra varmt inför
dig, sa att han "måste fundera om han vill leva med en som hotar gå". Han visste han skulle vinna,
det gör han jämt. Inte varje småsak, men det viktigaste. Till slut var du så nedbruten att du backade
från ditt krav. Och han vann. Slapp lova dig, kunde fortsätta som innan.
Hans hot mot mig är total exkommunicering och att visa utåt (så jag ser) hur bra ni har det. Han har
sagt vad hans version till polisen ska vara. Håller verkligen inte. Att jag skulle snubblat på väg ur
bilen. Och att jag skulle gjort mig illa på handbromsen. Som om rättsväsendet vore dumma i huvet.
Allt hörs på ljudupptagningen. Bilderna matchar inte hans berättelse. Vet, han kanske aldrig kommer
dömas, det är långt ned på straffskalan och det finns sannolikt inga vittnen. Och svenska
rättsväsendet ger starkt skydd till misstänkta, allt måste vara extremt välbevisat, annars går man fri.
Men han kan aldrig komma undan att det är uppenbart han GJORT det. Finns sannolikt även en
glimt på Forex övervakningskamera från ett annat tillfälle. Den gången var extremt lindrig. Bara en
markering, en påminnelse om att han kan och vill göra mig fysiskt illa om jag inte lyder.
Att han upprepat ger sig på mig och demonstrerar sitt fysiska övertag och att han är beredd att
använda det om det behövs, uttrycker grova dödshot mot mig och barnen ... Det säger allt om hur
ruttet han förstår han betett sig, att det till varje pris inte får komma ut. Det handlar inte om sex, det
är minst sagt sekundärt. Det handlar om sveket, om hur han lämnat ut dig, hur han konsekvent och
utstuderat ljugit dig rakt i ansiktet och gått raka vägen från din sängkant hem till mig. Är han
verkligen värd ditt nya förtroende?
Nu ser det ut som om han följer minsta vink från dig. Unfriendar, blockar och utestänger mig.
Erkänner saker, så han ska verka trovärdig. Men så fort det stabiliserar sig - och det verkar gå fort -
då kontrollerar han dig igen. Fattar du att han sa att du är så svag, att han tänkte intala dig att du
inbillat dig om bilderna? Han utnyttjar dina svaga punkter! Det är så han gör, fintar och lurar. Googla
"makt och kontroll" och du får signalement på Stefan. Alla träffar på den sökningen handlar om
misshandel och psykopater. Ledsen Hanna, vi älskar någon som aldrig kommer vara trogen. Han kanske aldrig har älskat nån av oss, bara använt oss för att få ett snyggt skal och rolig förströelse. Det är så sorgligt.
Citera
2020-04-12, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Aktbilaga 168 Facebook Messenger del D sid 564-567 obs läses nerifrån och upp
Stefan Alblnsson
Vad fint. Då kan ni ju småprata lite trevligt med varandra
25 feb 2018 21 :47
Lena Wesström
Ärligt, hon är ju helt rubbad
25 feb 2018 21 :47
Lena Wesström
25 feb 2018 21:46
Lena Wesström
Där kan hon sitta i sommar. En vanlig tvättkväll kanske jag går dit fyra gånger. Tillbaka lika många
25 feb 2018 21:45
Lena Wesström
Hon har INGA buskar för sin uteplats, öppet precis rakt in
25 feb 2018 21:44
Stefan Albinsson
@@@
25 feb 2018 21 :43
Lena Wesström
HERREGUD
Lena Wesström
Jag går förbi den uteplatsen varje going jag går till tvättstugan, källaren eller U
Stefan Albinsson

5 feb 2018 21 :43
Stefan Albinsson
�så smidigt
25 feb 2018 21:42
Lena Wesström
Måste ta ned lite mera buskar så vi verkligen ser varan även när vi sitter ned
25 feb 2018 21 :42
Lena Wesström
@@@@@
25 feb 2018 21 :41
Lena Wesström
Min uteplats inringad
25 feb 2018 21:41
Lena Wesström
Utsikten är från den aktuella lägenheten
25 feb 2018 21:41
Stefan Albinsson
Byalagsgatan gissar jag
25 feb 2018 21:40
Lena Wesström
Gissa EN gång var frun har kollat på bostad, visning i veckan
25 feb 2018 21:39
Lena Wesström

Du verkar ha en oförmåga att begripa när någon är ironisk eller t.o.m skojar.
Citera
2020-04-12, 14:52
Medlem
Citat:
Flashback har väldigt högt i tak. Här FÅR man förtala offer. Det innebär inte att det är okey i lagens mening. Men jag har gjort mitt. Gloria får fortsätta sin vendetta. Flashback följer inte lagens juridik, utan enbart forumets regler.
Med det lämnar jag för en stund. Fortsätt ni.

Det här är en krimtråd, och som du själv skriver högt i tak.
Att det skulle vara straffbart att återge delar av ett FUP som ÅK har konstruerat
har jag väldigt svårt å tro.
Citera
2020-04-12, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Hur VET du att det stämmer?

Detta är något som ENBART HD har sagt. HD som för övrigt ljuger som en häst travar, ändrar sig, "glömmer", ignorerar och så vidare? Dessutom sa hon inte ens det på det viset direkt.

Hennes versioner av allt hon säger, de ändrar sig löpande. Detaljerat sexliv ena gången, Stockholms blodbad andra gången och så vidare. Eller har du/ni en källa vi andra inte har?

Det var väl ändå så att HD självmant sökte kontakt och gick hem till LW? Hon blev väl inte "hembjuden"?

Har inte orkat skriva på flera dagar, för allt jag läser här är kränkningar, hat, skvaller och bråk. Det är en sak att scrolla förbi enskilda inlägg, en annan när man måste scrolla förbi 3-4 sidor, för att hitta ett enda inlägg med substans i, då blir det för mycket.

Det finns en FUP och det har varit en rättegång i 20 dagar. Det finns massor av relevant information med källor, så varför måste folk sitta och hitta på egna varianter av allt?

Vänligen ge mig en adekvat källa på att LW har POSTAT hatbrev till HD och förföljt HD på cykel och kallat henne kränkande saker. Har letat i FUP, men har inte hittat just det.

Och det ska då inte vara ihopblandat med vad LW i desperation skrev till sina väninnor, när hon mådde apa och dessutom skämdes över sina arga tankar och fula ord.

OM inte en FUP på 14 000 sidor räcker för att vi ska kunna diskutera fakta, så har vi en vidrig hata-LW-blogg att granska och diskutera med. Den är bara på 244 sidor, dessutom.

Normalt är nu att säga: "Hoppas ni har haft en bra Påsk!". Men den som kan sitta här dygnet runt och kränka en människa som varit död i snart två år, den har definitivt inte haft en bra och innehållsrik Påsk.

Den/de har troligen varken vänner och familj, utan lever dygnet runt i sitt ensamma hat.

Det vore enormt sorgligt i normala fall, att vissa människor är så extremt ensamma och utan innehåll i livet. Om det inte vore så äcklande kommentarer som kommer ut hela tiden...

#TeamÅsaHiding

Har just sagt att jag inte haft tid att skapa ett arkiv för allt jag läst.
Är det viktigt om LW bjöd in HD eller om HD gick dit själv?
Har för mig att båda versionerna kan stämma. LW "hintade" nog en inbjudan
(sa något om det) och HD ville veta och gick dit.

Som sagt går det näst intill att bevisa ... När LW berättade för HD om att hon varit
med SD i HD:s säng, ville HD byta madrass. Varför det? Jo för att LW avslöjat att hon
varit i hennes säng såklart.
Inte tror jag att SD berättade det för henne. SD ville ju faktiskt skona HD från kränkningar.
Hon ville byta madrass men känner sig inte kränkt. ( trakasserad)Det hävdar några i tråden,
att HD har ju inte pratat om att hon känt sig trakasserad!

Som jag skrivit, hon kanske föredrar att välja att säga att hon inte känt sig trakasserad
för att hon då skulle anses vara motiverad till delaktighet av mord?

Att LW cyklat efter HD och sagt att HD ser visserligen bra ut men är inte så bra som hon ser ut,
att det är LW som SD vill ha, har jag ju läst med egna ögon i aktbilaga, LW har berättat själv i sms med väninna.
Nu hade hon ju sms med fler väninnor.
Om jag får tid, så ska jag hitta.

Vad gäller LW:s protester, uppläxningar och predikningar om rätt och orätt gentemot SD, så har hon även omnämnt det i sms med väninnor. "Nu ska han få, jag vinner" mm.
Med all rätt!!
Men på samma sätt tycker jag det står klart att det hon nämnt i sms om vad hon gjort och vill göra
mot HD, är åtminstone till stor del utfört.

Har ju skrivit att jag hädanefter ska anteckna var jag läst. Bara det att sms -konversationerna kryllar
av elakheter och redovisade hämndkänslor så svårt att veta vad man ska inringa eller ta skärmavbild av.
Det kan handla om flera sidor. Den som då ska kolla får mycket att läsa till den del där det står vad jag refererar till.
Senast redigerad av Moschata 2020-04-12 kl. 15:20.
Citera
2020-04-12, 14:53
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Skrivet av Lena Wesström till Hanna Davidsson apr 2017 22:53

AB 168 facebook messenger del D sid 2673-3411 (pdf sid 208)
Lena Wesström
Förstår detta verkligen Inte kommer uppfattas som positivt. Vill ändå berätta, trots att jag förstår det
kommer slå tillbaka på mig, stenhårt, kanske med misshandel. Märker du litar på honom nu. Som
jag gjort. Och nu blir jag kastad på dynghögen som en använd trasa, utnyttjad så länge han hade
tråkigt hemma.
Innan du ger honom ditt liv igen måste du veta att han sviker dig även nu. Kanske ett ännu större
svek, eftersom han nu låtsas vara helt ärlig. Han har aldrig slutat ha kontakt med mig. Ljuger och
bedrar fortfarande. Chattar i smyg, hela tiden. Pratar i telefon. Träffas. Cyklat tillsammans några
gånger, mötte Putte härom dagen. Några kvällspromenader. Hållit i handen, pussats. När du ringde
häromkvällen var vi vid Greta Adrians väg. Jag gick bredvid när han sa att han var själv och frågade
om han skulle springa hem till dig. Det var den kvällen du kom tillbaka till er säng. Föreslagit mig att
registrera nytt, fejkat endomondokonto så vi kan vara endovänner i alla fall.
Berättar vad ni pratar om, vad ni gör, hur du mår. Att du först skulle köpa ny säng och måla om
sovrummet. Att du sedan nöjt dig med madrass och nu sover där igen. Att du är så ofattbart positiv.
Du skjuter det onda åt sidan, väljer att bortse och tro på honom nu, framåt. Eftersom allt verkar bli
bra nu. Siktar på att ta det som är kvar av Sverigemystarna, för att det är kul, men också som
upprättelse för dig. Men han är densamma som innan. Har inte svarat så sanningsenligt som han
ger sken av när du frågat saker.

Vi hade sex i samband med FTF alldeles nyligen, I er bil, I skuffen,
fällda säten. Och ja, vi har haft det även uppe i Theas rum, i hennes säng. Uppe i vattentornet. Vid Svartån, på båda jobben, i naturen, vid cachar, vartsomhelst. Jag var med honom och kollade på stort badkar på Bauhaus. "Du får komma och bada i det med mig". Skriver till mig att han saknar mig. Min kropp, mitt prat, mitt allt. Att han svullnar nu. Att han vill in i mig nu, i sängen.

Han säger han verkligen ville vara med mig, att han var så nära att lämna dig. Stannade av lojalitet.
Antagligen också av bekvämlighet. Och för att slippa skämmas. Men att han nu, när du blivit
friskare, vill vara med dig, att han älskar dig. Vad är det för kärlek? Som gör så här mot dig? Nu
kommer han såklart straffa mig hårt och stänga av kontakten. Kanske utfärda nya hot. Kanske ge
film till Mats som han spelade in i smyg när han tog mig bakifrån. Den finns nånstans hemma hos
er. Säga till dig att jag tvingat honom, att allt är mitt fel. Hur skulle jag kunna tvinga honom? Nånsin?
Han äger makten och kontrollen! Finns säkert med att ge mig nån tröst på slutet, att inte stänga av
så plötsligt. Men han ljuger för dig, visar att ord om ärlighet Inte väger nånting. Han blir säkert trogen
nu ett tag. Bygger allt han kan på er relation. Men när bö�ar han ljuga och bedra igen? Med nån ny.
Eller kanske gammal. Han kanske har bedragit även mig under tiden.
Han är extremt manipulativ, taktisk. Har alltid en utväg i bakhuvudet, tar reda på fakta han vill ha, får
folk att samarbeta. Får folk att känna det han lägger på dem. Hissar när han vill stärka, då knyter
han dem till sig. Bryter ned när han vill härska. Försöker tala om för mig att jag är manipulativ och
destruktiv, att jag VILL vara offer, att jag skulle njuta av det. Han bryter ned tills man nästan tror han
har rätt. Han gör det också med dig, fast mera förfinat. Har inte gått lika hårt fram med dig, för han
vet ju han har dig, att du aldrig skulle gå. Du har inte bjudit så hårt motstånd att han tagit i dig med
fysiskt våld i dig (antar jag), du har fogat dig i 21 år (han skickade bilder och video när han
onanerade på er 20-årsresa). När du krävde förra sommaren att han skulle bryta med mig, annars
skulle du gå, då var han envis. Psykade dig med frånvaro av närhet, kramade mig extra varmt inför
dig, sa att han "måste fundera om han vill leva med en som hotar gå". Han visste han skulle vinna,
det gör han jämt. Inte varje småsak, men det viktigaste. Till slut var du så nedbruten att du backade
från ditt krav. Och han vann. Slapp lova dig, kunde fortsätta som innan.
Hans hot mot mig är total exkommunicering och att visa utåt (så jag ser) hur bra ni har det. Han har
sagt vad hans version till polisen ska vara. Håller verkligen inte. Att jag skulle snubblat på väg ur
bilen. Och att jag skulle gjort mig illa på handbromsen. Som om rättsväsendet vore dumma i huvet.
Allt hörs på ljudupptagningen. Bilderna matchar inte hans berättelse. Vet, han kanske aldrig kommer
dömas, det är långt ned på straffskalan och det finns sannolikt inga vittnen. Och svenska
rättsväsendet ger starkt skydd till misstänkta, allt måste vara extremt välbevisat, annars går man fri.
Men han kan aldrig komma undan att det är uppenbart han GJORT det. Finns sannolikt även en
glimt på Forex övervakningskamera från ett annat tillfälle. Den gången var extremt lindrig. Bara en
markering, en påminnelse om att han kan och vill göra mig fysiskt illa om jag inte lyder.
Att han upprepat ger sig på mig och demonstrerar sitt fysiska övertag och att han är beredd att
använda det om det behövs, uttrycker grova dödshot mot mig och barnen ... Det säger allt om hur
ruttet han förstår han betett sig, att det till varje pris inte får komma ut. Det handlar inte om sex, det
är minst sagt sekundärt. Det handlar om sveket, om hur han lämnat ut dig, hur han konsekvent och
utstuderat ljugit dig rakt i ansiktet och gått raka vägen från din sängkant hem till mig. Är han
verkligen värd ditt nya förtroende?
Nu ser det ut som om han följer minsta vink från dig. Unfriendar, blockar och utestänger mig.
Erkänner saker, så han ska verka trovärdig. Men så fort det stabiliserar sig - och det verkar gå fort -
då kontrollerar han dig igen. Fattar du att han sa att du är så svag, att han tänkte intala dig att du
inbillat dig om bilderna? Han utnyttjar dina svaga punkter! Det är så han gör, fintar och lurar. Googla
"makt och kontroll" och du får signalement på Stefan. Alla träffar på den sökningen handlar om
misshandel och psykopater. Ledsen Hanna, vi älskar någon som aldrig kommer vara trogen. Han kanske aldrig har älskat nån av oss, bara använt oss för att få ett snyggt skal och rolig förströelse. Det är så sorgligt.

Här vill verkligen *pastor* LW förnedra HD, vidrigt, avskyvärt.
Citera
2020-04-12, 14:53
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Det kommer jag inte svara på.

Hur som helst, så vet jag inte om det blir något ärende av detta. Jag är nöjd att SD sitter inne. Att LW uppenbarligen är målet för hatet i tråden gör mig illamående. Men jag är tydligen i en väldigt liten grupp jämfört med dig, Gloria och och Snoris. Jag har lärt Flashbackare har också tydligen joinat er. Det är inte upp till mg att inte döma, men det är lite svårt här. Jag anser att SD är rätt man. Förutom det så har jag aldrig någonsin varit med om att svartmåla ett offer som i denna tråd. Varför?

Jag tror att den gruppen Aschberg ledde, Trolljägarna har jag för mig den hette har större chans att ställa någon mot väggen ang förtal osv. Jag vet inte hur dessa listar ut vem som ligger bakom användarnamn här på Flashback då FBs policy väl är att inte sälja ut någon vilket brott det än må röra sig om?

Jag menar att om polisen skulle inleda en förundersökning så måste dom ha någon att utreda och islutändan åtala, blir svårt om man inte outat sig själv på forumet.

Nåväl kl 22:00 ikväll får vi höra den gode SD och hans historia gällande mordet på LW.
Citera
2020-04-12, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
LW berättar ju själv för sina vänner om att
hon var elak mot HD.

Varför antyder du att det är något HD hittat
på?

LW bestämde regler för hur HD skulle
uppträda offentligt mot LW. Det kanske
JG tyckte var elakt?

Det finns nog ingen i tråden som anser att det var ok att Lena sa elaka saker till HD. Om hon nu gjorde det. Eller om det var tankar som fick vingar i samtalen mellan Lena och hennes väninnor.
Senast redigerad av zilvereko 2020-04-12 kl. 14:56.
Citera
2020-04-12, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2020
Angående det där med vem som är elak mot vem, så är det förstås väldigt olika beroende vems synvinkel man tar. Att otroheten var ett svek mot HD från både SD och LW är uppenbart, även om det funnits uppgifter om att HD tyckte att det var skönt att ngn annan skötte sexet.
MEN två exempel på vad jag menar: (1) HD kan tyckt att det var elakt av LW att komma på samma event som paret D, och LW kan ha tyckt att det var elakt av Ds att försöka förbjuda henne att komma på event.
(2) LW tyckte att det var elakt av HD att flytta in granne med henne och HD tyckte att det var elakt av LW att ha ngt emot det.

Precis så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in