2020-04-12, 11:20
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag tror egentligen att Jass kan ha fått griller i huvudet efter att ha fått frågan om hon litar på Martin av tittarna och sedan frågan till Amilia och Martin kysser bra. Så när hon såg Martin "närgången" på Julia så fick hon kortslutning.

Det tror jag också! Men hon måste växa upp och konfrontera Martin om det, utan att flippa.
Grejen är att han ljög för henne om att det var han som ställde frågan "Är Martin bra på att kyssas?" och sedan sa han att kyssen hände under sanning och konka... Hon verkar inte vilja se sanningen, han "har bara ögon för henne" som hon sa under tittarfrågorna förra veckan.. Så det här kommer vara i hennes bakhuvud och göra henne ännu mer svartsjuk än hon redan var.
2020-04-12, 11:21
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Så du påstår att Samis fans inte tänker rösta på hans närmaste där inne när dom väl har chansen. Och då påstår du i samma mening att Sami inte är den som slaktar allt och alla i tittaromröstningarna denna säsong, eller hur?

Alles über einen Kamm scheren.
Ser du inte att hälften av Sami's fans här inne inte alls tycker om Julia? Då ska vi inte tala om andra hemsidor, Julia går inte hem någon annanstans än FB, tyvärr.

ÅTERIGEN är du helt efterbliven och säger emot dig själv. Jasmine är klar, hon har en egen grupp fans (läs: tjejer 18-60). Om du verkligen vill att Alex ska åka ut på måndag så är det Julia du ska rösta på.

Edit: att använda logiken "Jag röstar kvar Jasmine för att hon har störst chans mot Amilia" är otroligt bakom flötet. Förstår du inte det? Hon har ju störst chans mot Amilia, varför skulle hon då behöva din röst mot Alex?
Senast redigerad av Legoschnas 2020-04-12 kl. 11:23.
2020-04-12, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Vem röstar vi kvar imorgon?? Så jag vet vemjag ska rösta kvar!

julia ska röstas kvar till varje pris vad som händer med dem 2 kvar varande kunde jag inte bry mig ett skit om
2020-04-12, 11:22
Medlem
Jass borde bli utkastad med huvudet före på grund av att hon höjde näven. Hade det varit ombytta roller hade inte Martin varit där inne nu.
2020-04-12, 11:24
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
julia ska röstas kvar till varje pris vad som händer med dem 2 kvar varande kunde jag inte bry mig ett skit om

Exakt så. Det är exakt så vi resonerar på FB!

Xebbish tycker att vi ska rädda Jasmine för att hon har störst chans mot Amilia. Alla har störst chans mot Amilia.
2020-04-12, 11:25
Avslutad
Citat:

Rösta på Jasmine om du vill ha ut någon från rosa nästa vecka.

Jasmine och Julia kommer en av dom, om inte båda, sitta mot Amilia eller någon annan i rosa rummet nästa vecka. Alex har absolut ingen chans mot dom, det kommer bli ännu pinsamt o se han gå ut ur uppdragsrummet med Amilia skrattandes med hybris.

Samis fans kommer alla rösta på Julia därav min röst på Jäzmine. Enbart pga att Alex ska ut.
2020-04-12, 11:25
Medlem
Ok jag har förstått att vi alla röstar kvar julia!? Låter som ett smart val för hon är den som har samis rygg till 1000%
2020-04-12, 11:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas

Xebbish tycker att vi ska rädda Jasmine för att hon har störst chans mot Amilia. Alla har störst chans mot Amilia.

Va de därför hon vann immuniteten literally från alla där tittare förra veckan eller?
2020-04-12, 11:26
Medlem
Batoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag tror egentligen att Jass kan ha fått griller i huvudet efter att ha fått frågan om hon litar på Martin av tittarna och sedan frågan till Amilia och Martin kysser bra. Så när hon såg Martin "närgången" på Julia så fick hon kortslutning.

Tycker inte Jasmine har nån rätt att vara svartsjuk på Martin. Jasmine håller ju på med smaskande Kongo hela tiden. Eller rättare sagt Kongo som kramar och pussar på Jasmine konstant. Mitt i bråket igår gick t.ex Jasmin och lade sig bredvid Alex och pratade. Vidrigt beteende och är säker på hon skulle lackat totalt om Martin gjort likadant och lagt sig med en annan tjej mitt i deras bråk.
2020-04-12, 11:27
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Julia självklart den ända som Sami trivs med har han sagt så Samis fans räddar Julia
2020-04-12, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas

Xebbish är ju ett av trådens största troll och en av alla jasminer klart hon vill vi ska rösta kvar jasmine helst hade jag sett att hon åker men vi har inte den makten ännu att bara skicka ut henne dagen vi sätter henne mot sami eller lennie åker hon med huvudet före till soptippen hemma i halmstad
2020-04-12, 11:33
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Mergim har verkligen fått hybris, han tror att Liseberg ska upplåta ”skräckhuset” bara till dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in