2020-04-12, 02:10
Medlem
Honeyryders avatar
Orkar någon berätta vad som hände med Jasmine nyss? Missade
2020-04-12, 02:10
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Kongo tror att Amilia vill få Jasmine och Martin bråka. Hur fan ska det gå till? De bråkar ju hela tiden ändå pga Jasmines temperament och omogna sätt att vara.

Hahahaha ON POINT. Om en skulle sätta ihop Alex teorier om Amilia till en bok skulle det bli ca 70 000 sidor.
2020-04-12, 02:11
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Sa inte Julia ifrån när Alex sa nåt om att Martin ska gå och prata 😂

Haha jo "varför säger du inte det själv?" eller något liknande sa hon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja jag tycker absolut att det spelar roll. Det enda Alex bidrar med nu är skitsnack hela dagarna, han är ju inte underhållande alls. Han har förstört stämningen enligt mig och tror absolut det blir roligare utan honom. Sedan stör jag mig på Jassa också men hon kan även vara underhållning. Julia tycker jag är cool och underhållande dock. Kan ha överseende med både Olga och skrik.

Men vi kan agree to disagree.

Du menar alltså på fullt allvar att bara Alex snackar skit i det här programmet ?
Jag tycker helt ärligt att detta är näst intill det enda som görs. Var är glädjen och spänningen ?
Var är alla galna upptåg ?

Alltihop beror på produktionens brist på fantasi, nyheter och inte minst utvalet av deltagare.
Vilket sammantaget gör årets BB till den tristaste säsongen någonsin.
Men visst, du nöjer dig med lite du. Du hoppas att bara Alex åker ut så når programmet plötsligt till oanade höjder och blir då per automatik en succé. Jag kan med all säkerhet säga din förhoppning kommer precis som för många andra att grusas.

Det behövs betydligt mer för att rädda BB 2020
Medlem
Eagle35s avatar
Haha jag kan verkligen se framtiden allt jag sa har hänt kaos i gula rummet och att dom kommer hugga varann 😂
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Sa inte Julia ifrån när Alex sa nåt om att Martin ska gå och prata 😂

Jo men de ba ”men då svarar hon inte ärligt”. Lol. Amilia skulle ha 0% problem med att vara ärlig mot Alex bara HAN FRÅGAR haha.
2020-04-12, 02:12
Medlem
JAHA vem fan ska ut? Jassa va? Vi har inte många fler chanser att ta ut henne när hon är så här ”svag”?
2020-04-12, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
JAHA vem fan ska ut? Jassa va? Vi har inte många fler chanser att ta ut henne när hon är så här ”svag”?

ALEX ska ut för i Helvette. Jass efter.
2020-04-12, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jasmine behöver låsas in på psyk. Sjukare brud har man inte sett på länge. Hon har tappat det helt, vad fan gör Martin med henne? Tror han att han har tittarstöd om han stannar med henne? Han hade fått mer respekt om han avslutade deras fjortis ”relation”. Hon bara skriker och gapar åt honom dygnet runt för allt han gör. Nu ligger hon i Kongos säng för han är den enda som smeker hennes ego. Hennes bekräftelsebehov är enormt.
Jag fattar inte heller vad han gör med henne! Han verkar ha svårt för starka kvinnor som står emot och säger vad dom tycker. Det lilla skriket från Halmstad kan han ju göra va han vill med. Jag tycker han är vidrig! Jag hade varit på andra sidan jordklotet på 2 röda om jag hade haft nån som henne efter mig!!
2020-04-12, 02:17
Medlem
riskns avatar
''Jag trodde absolut inte att jag skulle få frågan om jag är smartare än den korkaste vi har här inne i huset.'' Amilia

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
ALEX ska ut för i Helvette. Jass efter.
Ja ut med alex
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Du menar alltså på fullt allvar att bara Alex snackar skit i det här programmet ?
Jag tycker helt ärligt att detta är näst intill det enda som görs. Var är glädjen och spänningen ?
Var är alla galna upptåg ?

Alltihop beror på produktionens brist på fantasi, nyheter och inte minst utvalet av deltagare.
Vilket sammantaget gör årets BB till den tristaste säsongen någonsin.
Men visst, du nöjer dig med lite du. Du hoppas att bara Alex åker ut så når programmet plötsligt till oanade höjder och blir då per automatik en succé. Jag kan med all säkerhet säga din förhoppning kommer med många andra att grusas.

Det behövs betydligt mer för att rädda BB 2020

Nej jag har inte sagt att han är den enda, man han maler dagarna i ända och om han inte gör det sitter han tyst med mord i blicken. Kanonkul. Sedan kan jag absolut hålla med om att det är extremt mycket pakt- och skitsnack i allmänhet i huset just nu men står fast vid att Alex är den som sänker stämningen mest just nu.

Och nej snälla jag har inte sagt att programmet når oanade höjder bara han åker ut. Men det skulle bli mindre malande och surgubbe-vibe. Så du kan släppa tankeläsande-försöket

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in