2020-04-12, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Okej. Jag tycker inte Julia verkar vara mindre elak än Amilia, och inte heller mindre falsk. Snarare falskare, tex mot Jass som var hennes "bästis och hon älskade henne".
Förut idag så undrade jag va Julia höll på med. Det är synd att vänskapen med Julia och Jasmine blev som den blev. Jag tyckte om alla i team rainbow förut, men nu vet jag inte vad som sker och vem som kan lita på vem. Men jag önskar Sami som vinnare
2020-04-12, 00:27
Medlem
Tror jag har börjat förstå varför dom får in så lite alkohol. Det är ju fan idioten som sköter DC som snor allt och lämnar en skvätt till deltagarna.....
2020-04-12, 00:28
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det är ju ni som är helt dumma i huvudet. TROR DU SJÄLV ATT ALEX KOMMER KÖRA UT AMILIA nästa vecka? Alltså vad fan tänker ni med? Alex kan inte ens köra ut Frida, han är längst ner i ALLA omröstningar på fb och instagram.

Nästa vecka kommer givetvis en från rosa sitta, mot en i gula, är Alex kvar kommer han sitta. Frida, Amilia, Mergim och Lennie, säkerligen Julia också, kommer alla rösta på Alex.

Resten kommer fucka Amilia. Hur nice är det att se Amilia i uppdragsrummet hoppandes när Alex åker ut framför henne?

Dom enda från gula rummet som kan köra ut någon från rosa rummet är Sami, Julia och JASMINE. CHANGE MY MIND? Har du något motargument på nån annan kan göra det? Nä exakt.

Du verkar ha blivit för känslomässigt engagerad i ditt 24/7-tittande. Allt fokus just nu ligger ju på att INTE bygga på Amilias redan stora ego som börjar bli groteskt när hon får som hon vill av BB och av idioter utanför huset . Vad som hände nästa vecka kan varken du eller jag sia om i dag då vi inte vet vad som händer med tävlingar eller eventuellt paktförbud.. Ta en dag i sänder
2020-04-12, 00:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Du verkar ha blivit för känslomässigt engagerad i ditt 24/7-tittande. Allt fokus just nu ligger ju på att INTE bygga på Amilias redan stora ego som börjar bli groteskt när hon får som hon vill av BB och av idioter utanför huset . Vad som hände nästa vecka kan varken du eller jag sia om i dag då vi inte vet vad som händer med tävlingar eller eventuellt paktförbud.. Ta en dag i sänder

Okej antar att du inte ser hur Alex fuckar upp Sami just nu.

Applåder
Medlem
Trodde aldrig jag skulle säga det här,
Men jag saknar Glasman nu
Medlem
HUR kan man inte få tillgång till alla rum när man betalar för 24/7?
2020-04-12, 00:30
Medlem
Varför gömde idioterna Alex och Sami alkoholen? Det där beteendet hatar jag.

Ingen tvingar er dricka men tvinga inte folk till att va nykterister heller då.
Hade tv:n på mute. Någon som kan inflika vad som precis hände?
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Snälla ut med Lennie, han är 38 år och kan inte öppna sin käft till en smygbög och en val

Helt rätt! Han åker också när dom stänger rosa rummet om ett par veckor
Medlem
iridescences avatar
Varför lade Sami och Alex undan alkoholen i smyg?
Medlem
riskns avatar
Varför följer de människor som bara vandrar runt istället för folk som snackar?
2020-04-12, 00:32
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:

Applåder

Han fuckar upp sig själv. SAMI klarar sig alltid
2020-04-12, 00:32
Medlem
Citat:

Applåder

Alex är riktigt jobbig att se och lyssna på. Först så är han pantad, sen så snackar han förtortssnack som jag personligen hatar, sedan så skrattar han som en apa vilket får mig att kräkas.
Sami behöver inte honom, han kan ha minst lika trevligt med Martin och Lennie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in