2020-04-12, 00:14
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Han blir eextremt jobbig på fyllan, känns som att man har mött en och annan Martin ute på krogen/på hemmafester genom åren. Obehaglig och i vägen. Han maler på och ska leka expert/diskutera varenda liten detalj som finns att diskutera. Perfekt kombo med Amilia nu iofs, hon älskar ju uppmärksamheten hon får och att hon får prata om sig själv non stop.
Värst är om han ska hålla på och knulla I NATT IGEN. Vidrigt...
2020-04-12, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Tycker du att Julia verkar vara en snäll person? Vet inte vad du skrivit om J förut men blir nyfiken.
Jag gillar Julia och tror hon är snäll mot de som hon är lojal emot och att hon är snäll mot dom som är det tillbaka. Jag tycker hon är rolig och att hon typ är så som man vill att det ska vara i bb, särskilt när det är fest. Men allra bäst gillar jag Sami och sålänge Julia är lojal mot honom så kommer jag fortsätta att tycka om henne
2020-04-12, 00:16
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Vad är det med er? Jasmine kommer garanterat klara sig lätt på måndag om man inte överskattar Flashbacks påverkan. Då kommer ni rösta på Kongo och då åker Julia ut. Vad konstigt ni tänker? Är det så att ni vill ha ut Julia men inte vågar säga det för att ni blir attackerade av alla Sami fans?

Vill du som jag att Sami ska vinna kanske du inte ska rösta bort den andra personen han knutit ann till förutom Glasman inom ramen av 2 veckor . Jag gillar Jullan och hon gillar Sami (även om det inte är lika ömsesidigt) Hoppas SD-Jassa åker för det kommer påverka Sami minst.
2020-04-12, 00:18
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Jag gillar Julia och tror hon är snäll mot de som hon är lojal emot och att hon är snäll mot dom som är det tillbaka. Jag tycker hon är rolig och att hon typ är så som man vill att det ska vara i bb, särskilt när det är fest. Men allra bäst gillar jag Sami och sålänge Julia är lojal mot honom så kommer jag fortsätta att tycka om henne

Okej. Jag tycker inte Julia verkar vara mindre elak än Amilia, och inte heller mindre falsk. Snarare falskare, tex mot Jass som var hennes "bästis och hon älskade henne".
Medlem
Nu är både köks kameran och DC på gaphalsarna. Ingen är på utegården eller i sovrummen så finns absolut inget att titta på nu.
Medlem
Men va fan är det för fel på idioten som sköter DC camen? nu filmar den dom som är i köket som redan har en egen cam när resten är vid bubbelpoolen och i poolrummet. IQ-fiskmås!!
2020-04-12, 00:20
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Rösta kvar Jullan. Skitsamma vem som ryker av Jassa och Alex. 2 idioter.

Vill också att Jullan stannar. Övriga 2 är idioter som du säger men det blir bättre om SD-Jassa åker först
2020-04-12, 00:22
Medlem
Haha, hoppas Fridas mick pajar ihop nu.
2020-04-12, 00:22
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Nu är både köks kameran och DC på gaphalsarna. Ingen är på utegården eller i sovrummen så finns absolut inget att titta på nu.
Vart så mest hela dagen...
2020-04-12, 00:23
Medlem
riskns avatar
Varför väljer de inte att filma två fulla människor som är motståndare som pratar ut taktiskt? Istället visar de folk som leker? Är det så svårt att ge oss kamera i både utegården och poolrummet samtidigt? Det borde vara lika lätt att censurera för ett rum bukar vara tomt. Om det är anledningen till att vi inte kan få egen kamera i både poolrum och utegård. De kanske inte har råd med en till praktikant som övervakar knappen till censuren. Det finns redan en kökskamera också så DC behövs ej där.

2020-04-12, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Vart så mest hela dagen...

Sen att dom nu gett oss en kamera på gården. Så ofta är folk inte där ute, endast på förmiddagen då det är sol. Poolen brukar dom ju sitta i titt som tätt.
2020-04-12, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Du har så rätt! Lennie är medberoende i Amilias narcissism/hybris/ätstörning,/alkoholism plus ett antal odisgonsiserade drag..

Snälla ut med Lennie, han är 38 år och kan inte öppna sin käft till en smygbög och en val

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in