Ja tyvärr. Alex är en idiot men jag vill ändå att det största rövhålet i BBs historia Amilia inte ska få sin vilja igenom. Kongolesen åker tids nog men Amilia behöver inte boosta upp sitt självförtroende mer efter dagens fejk lögntävling..
Exakt! Det är en sån extrem extra-bonus att rösta kvar Alex eftersom det kommer att störa Amilia till max. Precis så ska vi spela.
Jag har inte ens varit inne på hans Instagram men man förstår ju hur orealistisk det är med tanke på att han säger att han endast lägger upp matbilder. Om man tänker att det är 365 dagar per år, och det är tre måltider per dag... Fast han vet ju i och för sig inte vad multiplicera betyder så klart att han inte kan förstå matematiken.
Det är pga Amilias fula personlighet som folk stör sig på hennes vikt. Hade hon inte varit så elak, utfrysare, mobbare, besserwisser, narcissist så hade inte folk klagat på vikten.
Det beror på hennes sätt att vara. En snygg person som är elak blir ful. En ful person som är snäll blir fin
Tycker du att Julia verkar vara en snäll person? Vet inte vad du skrivit om J förut men blir nyfiken.
Så stel tystnad mellan Martin och Jasmine för en liten stund sedan på utegården.
(för att det stack i hennes ögon hur "närgånget" det var mellan Julia och honom när han skulle visa hur man öppnar en flaska med en annan flaska.)
Haha där satte du det! Googlade! Det var djävla likt
Jag har aldrig i hela mitt tv-liv känt sånt starkt hat mot någon som denna fettsäck. Jean Claude Arnault, prinsessan Victoria och Jonas Gardell framstår som tre små keruber jämfört med Amilia.
Enligt min bedömning är han inte mer korkad än flera andra där. I alla fall inte mer korkad än Lennie, Mergim och Jass.
Håller med. Alex, Jassa, Lennie och Mergim är total hjärndöda. Skulle aldrig vilja umgås med någon av dem då det är omöjligt att föra ett vettigt samtal med dem.
Ja tyvärr. Alex är en idiot men jag vill ändå att det största rövhålet i BBs historia Amilia inte ska få sin vilja igenom. Kongolesen åker tids nog men Amilia behöver inte boosta upp sitt självförtroende mer efter dagens fejk lögntävling..
Hur tänker ni? Amilia kommer knappast gråta några tårar om Julia/Jasmine åker. Hon sa idag spelmässigt sätt att det skulle vara bra då Kongo inte har en chans om han skulle stanna kvar. Om J eller J åker på måndag så kommer de nominera Alex igen nästa vecka samtidigt så finns risken att gula nominerar Amilia och Frida. Den största chansen Amilia har i huset att överleva en nominering är om det är mot Alex och Frida nästa vecka. Hon skulle kanske också överleva mot Martin.
Senast redigerad av riskn 2020-04-11 kl. 23:30.
Hur tänker folket som styr kamerorna? DC och kök är ju samma nu. Varför får vi inte se när Sami m.fl badar i bubbelnuggen? DC-kameran ska givetvis hela tiden vara på det rummet som vi tittare inte kan välja själva. Fatta det, era losers som styr BB-produktionen!