2020-04-11, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jag säger det med sorg i hjärtat - men hejdå
Jag hoppas jag fortfarande har Lord och Gnome kvar på the dark side, känns som resten av er tappat förståndet.
Kommer dom bleka Jassas hår nu på fyllan? Produktionen verkar vilja se skriket från H-stad bli flintis
Alex är så mycket mer vidrig än Amilia. Jag gillar fortfarande inte Amilia men hon ger ändå någonting. Alex är ju bara en retard som går runt och muttrar, smackar och är helt dum i huvudet.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Vad tror ni gott folk om Sami, Lennie och Martin kvar till finalen?

Sami vinner ju allt! Lennie är ju så skygg att han kommer undan när folk stör sig mer på andra och röstar ut dom före. Martin blir dock inte långvarig, särskilt inte om Jassa åker på måndag..
Medlem
Helvete vad hårt Amili contourat plytet.
Det får arsel-dubbelhakan att framhävas mer än nånsin. Vad tror hon att hon är? Overweight-Anty?

Förresten - hennes tänder..?
vad påminner dom om? Kan inte sätta fingret på det. Aldrig sett såna tänder på nån annan människa
Dom är raka men formen och den gula färgen påminner mig om något?
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast nej! Vad är det tycker med Alex som är ok? Han är korkad, saknar social kompetens, dricker inte alkohol, gör inget kul mm. Jag har inte sagt att jag gillar Amilia men hon får gärna stanna kvar så mycket mer än Alex, Jasmine och Martin.

Mitt korta och väldigt förenklade svar: Av alla i huset skulle jag lätt vilja hänga med Sami eller Alex. Och Glasman. Ingen annan.
2020-04-11, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Sami vinner ju allt! Lennie är ju så skygg att han kommer undan när folk stör sig mer på andra och röstar ut dom före. Martin blir dock inte långvarig, särskilt inte om Jassa åker på måndag..

Alex får åka på måndag.
2020-04-11, 23:10
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Sa Lennie att han hade 10k bilder på instagram?

Han har just under 3k

Han har sagt ca 3000 varje gång jag har hört honom snacka om sin insta.
2020-04-11, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Mitt korta och väldigt förenklade svar: Av alla i huset skulle jag lätt vilja hänga med Sami eller Alex. Och Glasman. Ingen annan.
Ok! Jag skulle aldrig vilja tillbringa en sekund med Alex då han verkar fullständigt hjärndöd. Skulle lätt kunna vara polare med Sami och Glasis. Hänga på Rosa drömmar eller Riche.
2020-04-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Alex tjejskratt är nästan lika hemskt som hans smaskande
Hans skratt är vidrig. Ofta skrattar han rakt ut utan någon anledning.
2020-04-11, 23:12
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Helvete vad hårt Amili contourat plytet.
Det får arsel-dubbelhakan att framhävas mer än nånsin. Vad tror hon att hon är? Overweight-Anty?

Förresten - hennes tänder..?
vad påminner dom om? Kan inte sätta fingret på det. Aldrig sett såna tänder på nån annan människa
Dom är raka men formen och den gula färgen påminner mig om något?

Hennes tänder går inåt, så att säga. Brukar drabba de som har sugit på napp för mycket och för länge.
2020-04-11, 23:14
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ok! Jag skulle aldrig vilja tillbringa en sekund med Alex då han verkar fullständigt hjärndöd. Skulle lätt kunna vara polare med Sami och Glasis. Hänga på Rosa drömmar eller Riche.

Enligt min bedömning är han inte mer korkad än flera andra där. I alla fall inte mer korkad än Lennie, Mergim och Jass.
2020-04-11, 23:16
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Alex får åka på måndag.

Ja tyvärr. Alex är en idiot men jag vill ändå att det största rövhålet i BBs historia Amilia inte ska få sin vilja igenom. Kongolesen åker tids nog men Amilia behöver inte boosta upp sitt självförtroende mer efter dagens fejk lögntävling..
2020-04-11, 23:16
Medlem
Nu när dom pratar om 08r så tänkte jag på att Sami känns som norrlänning. Är det den stilen på folk i Köping?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in