2020-04-11, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Majoriteten här vill ha kvar Alex? Stämmer inte. 9/10 här inne vill ha ut honom på måndag.
Jag vill absolut inte ha kvar honom och har samma uppfattning som du av folk härinne. Alex bör verkligen åka ut på måndag.
2020-04-11, 21:31
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Kommer rösta kvar Julia på måndag iallafall. Kvittar vem som åker av Jasse eller Alex, tror dock den förstnämnde har fler fans och håller sig kvar.
Sami o Julia går så bra ihop dom skall bli TOPP 3 Sami vinner
2020-04-11, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Seriöst måste Alex leka sanning eller konka för att våga ställa frågorna till Amilia?
Han har väl aldrig haft en diskussion med henne? Han skulle bli slaktad om han skulle sätta sig ner och ifrågasätta Amilia. Hans fåtal hjärnceller hade fått panik och dött av ren skräck.
2020-04-11, 21:34
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Ja, han måste ha hela gruppen runt sig. Han vågar inte ens kolla på Amilia längre för att hon är så grym på att debattera.

Han vet att hon äger honom och eftersom han aldrig själv kan stå för nånting så fegar han ur och sätter sin tillit till andra att beskydda honom. Tills nu har han ju haft Martin och Jasmine som backat honom i allt och han ska yttra sig om dagisnivå. Skrattretande och PINSAMT!
2020-04-11, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Aldrig i livet. Alex var tydlig, till och med övertydlig, med att alla i gula borde rösta på Amilia. Alex hade allt helt klart för sig men dumskallarna Julia och Jassa lyssnade inte. Inte heller Martin och Sami lyssnade tyvärr. Tjejerna i gula blev ägda och därför hänger de båda löst nu. Hade gula rummet lyssnat på Alex så hade både Amilia och Mergim hängt löst på måndag. Enkel matematik men gula rummet blev grundlurade av rosa rummet.

Alex förtjänar inte att åka ut den här veckan för han röstade "rätt".

Tror verkligen inte du förstod min poäng. Alex smutsar ner Sami så som han beter sig. Jag tror att det i finalen kommer stå mellan Lennie och Sami just för att båda är allmänt sköna och håller sig utanför skitsnack och taktik. Så som Alex håller på att snacka skit med Sami hela tiden för det ett mörkt moln över honom också som då gynnar Lennie i form av tittarstöd.
2020-04-11, 21:38
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han har väl aldrig haft en diskussion med henne? Han skulle bli slaktad om han skulle sätta sig ner och ifrågasätta Amilia. Hans fåtal hjärnceller hade fått panik och dött av ren skräck.

Nej och därför måste han ställa frågorna i samband med en lek när återigen ALLA är samlade. Samma med Mergim vid frukostbordet. Samma med Virran när de tjafsade och han kände sig defeated då gick han till Gula och beklagade sig samtidigt som han fick smutskasta henne lite för att sen gå tillbaka till Virran och låtsas tycka om henne. Han är feg! Ger man sig in i leken får man leken tåla Mr Manzizila.
2020-04-11, 21:39
Medlem
Miraquellas avatar
Martin börjar nu...😆😆😆
Medlem
skillemandinkis avatar
Nu är de ungefär 1 timme sedan Julia blev kallad till bikten - hon tar sin elvanse innan alkohol varje gång-
Strax smäller hon på någon i huset garanterat!! Fattar inte att bb ger henne den så sent varje fest!?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Det är helt orealistiskt att alla som hänger här ska enas. Det kommer aldrig att hända, precis lika lite som att vi alla röstar likadant i riksdagsvalet.

Jag är övertygad i mitt val, vem jag personligen vill ha ut. Jassa tillför noll och intet enligt mig. Hon är inte tv-underhållning för fem öre i mina ögon som betalande tittare.

Men du behåller alltså Alex för att åka ut mot självaste Amilia nästa vecka. Än att försöka få ut NÅGON i rosa mot Jasmine eller Julia nästa vecka? Jasmine och Julia kommer 100% sitta även nästa vecka, nån av dom iallafall. ELLER Alex, om sånna som du ska va helt hjärndöda o rösta kvar han, för att få han åka ut mot Amilia/säkra en plats åt henne ännu en vecka.
2020-04-11, 21:40
Medlem
Miraquellas avatar
Nu börjar det. Martin på jullan. Igen!
Medlem
Conny63s avatar
Bra Julia kör ner snickartönten paktaren
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Tror verkligen inte du förstod min poäng. Alex smutsar ner Sami så som han beter sig. Jag tror att det i finalen kommer stå mellan Lennie och Sami just för att båda är allmänt sköna och håller sig utanför skitsnack och taktik. Så som Alex håller på att snacka skit med Sami hela tiden för det ett mörkt moln över honom också som då gynnar Lennie i form av tittarstöd.

Jag är faktiskt inte det minsta orolig över vare sig Alex dåliga inflytande eller Lennies tittarstöd. Helt kolugn är jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in