2020-04-11, 21:14
Medlem
FarbrorAgges avatar
Har Julia yrat något mer om att hon tror sig vara kär i Sami? Hon sa ju det förra lördagen men efter det har jag inte hört henne upprepa det.
2020-04-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
så de fick laga ihop maten själva alltså. Ajdå. Då hade de nog önskat in maten tidigare så den var klarlagad till 20
Så sjukt fattigt! Varför skriver ens BB ett brev där de får bestämma tid för middagen och så skickar de in ingredienserna vid den tiden. Ungefär som att jag bjuder hem folk på middag och när de dyker upp ber jag gästerna att laga maten. Var dessutom riktigt illa med ingredienser, lite ägg, sill och köttbullar. Och ingen påfyllning av alkohol heller. Det här programmet suger så mycket. Har någon av de k produktionen ens firat påsk?
2020-04-11, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Håller med om alla tre, och då har både Amilia och Mergim varit mina stora hatobjekt.

Gillade inte heller Amilia från början men wtf hon ägde hela gula gruppen vid utfrågningen. Fick mig att ändra uppfattning.
2020-04-11, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Som det ser ut nu så vill de flesta ha ut skrikludret från Halmstad.

Men allt kan hända. Har en dålig känsla att Julia åker :/

Som det ser ut nu så är det Alex som kommer åka. I andra hand Jasmine. Julia kommer garanterat inte åka så du kan vara lugn 😌
2020-04-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
På måndag röstar jag som Sami gjorde i nomineringen. Sami la sina 2 poäng, sin stora röst, på Jass. Jag stöttar Sami.

Ta ut Alex om du stöttar Sami. Vi ser saker han inte ser och det är att Alex drar ner honom grovt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ignorera trollet!
Själv kommer jag rösta kvar Julia, Drottningen av BB 2020. När det gäller Alex och Jasmine spelar det ingen roll för mig vem som åker, då jag tycker lika illa om de båda.
Men förmodligen klarar sig Jassa på grund av sin fjortisfans från Instagram och alkoholiserade gamla Facebooktanter.
Mitt tips är att Kannibalen åker på Måndag.
Jag är fan inget troll. Har skrivit med många här i många veckor och med dom som gillar Sami. De som är troll och ska undvikas är däremot Amilia fans!!! Så lyssna inte på trollet Amilia fans
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Har Julia yrat något mer om att hon tror sig vara kär i Sami? Hon sa ju det förra lördagen men efter det har jag inte hört henne upprepa det.
Hon sa dagen efteråt att hon dragits med i känslan för att han var snygg och attraktiv när han höll i Studio BB den kvällen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ignorera trollet!
Själv kommer jag rösta kvar Julia, Drottningen av BB 2020. När det gäller Alex och Jasmine spelar det ingen roll för mig vem som åker, då jag tycker lika illa om de båda.
Men förmodligen klarar sig Jassa på grund av sin fjortisfans från Instagram och alkoholiserade gamla Facebooktanter.
Mitt tips är att Kannibalen åker på Måndag.
Jag med! Sedan har hon varit lite för involverad med pakterna med Alex mm. Men hon har en rolig personlighet och kroppen är inte av denna värld. Nu jävlas ska jag köra hårt på gymmet så att jag liknar Jullan mer än Amilia.
2020-04-11, 21:17
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Så sjukt fattigt! Varför skriver ens BB ett brev där de får bestämma tid för middagen och så skickar de in ingredienserna vid den tiden. Ungefär som att jag bjuder hem folk på middag och när de dyker upp ber jag gästerna att laga maten. Var dessutom riktigt illa med ingredienser, lite ägg, sill och köttbullar. Och ingen påfyllning av alkohol heller. Det här programmet suger så mycket. Har någon av de k produktionen ens firat påsk?

Deltagarna ylade av glädje i slussen om att de fick löjrom också. Kanske bara var vanlig så kallad caviar-mix på glasburk?

Samis obetalbara kommentar: "Vad är löjrom?"
2020-04-11, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Gillade inte heller Amilia från början men wtf hon ägde hela gula gruppen vid utfrågningen. Fick mig att ändra uppfattning.
Jag gillar fortfarande inte Amilia men har hela tiden sagt att hon bitvis är jävligt rolig. I rätt sällskap, som igår när hon, Martin och Sami åkte bil, då var hon rolig.
2020-04-11, 21:18
Medlem
Conny63s avatar
Hur i helvete skall Sami inte vinna BB bland dessa övriga dårar han är överlägsen enligt mig iallafall
2020-04-11, 21:18
Medlem
icons avatar
Citat:
Exakt. De är inte helt klockrena i kommunikationen produktionen, det är de inte.

Men det borde bli mer alkohol kan man tycka? Annars kommer alla somna av matkoma om nån timme?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in