2020-04-11, 19:57
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
De spelade också in en videohälsning. Samis mamma ringde Riche och ville ha med Glasman i hälsningen då hon tycker han är en del av familjen.

Sen testade hon även kuken.
Åh. Hur vet du det? Finns det på nån insta eller nåt? Hoppas det visas snart i huset.
2020-04-11, 19:58
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Hade Glasman varit kvar i huset så hade dessa två dagar sett annorlunda ut, han hade satt stopp för gula rummets vidrigheter för länge sen då han hade tänkt några steg längre. Sami hade aldrig dragits med i Julias snack.. Vilket hade lett till att rosa rummet fortfarande varit värst. Nu är gula rummet så jävla mycket värre än rosa rummet när det kommer till både skitsnack, paktande och att vara elaka.

Det är helt och hållet deras fel att Amilia och Mergim har höjts i mina ögon sista dagarna. Bara deras egna fel.

Senaste dagarna? Mergim har vart bra och skött sig och vart glad mer än 1 månad. Du har bara inte fattat att gula rummet är inte så bra som du tror.
2020-04-11, 20:00
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet! Vi är bäst. Seså, kan de inte sätta igång festen istället för att packa upp.

Fick de in mat? Trodde att de skulle få färdig mat, sjukt dåligt om de måste tillaga påskmiddagen själv...
Trodde också det skulle få färdiglagad mat. Lät inte som att de skulle bestämma vilken tid de skulle börja laga mat.

Hög tid för att move on. Mat och fest och sanning och kånka och dans och och och...
2020-04-11, 20:00
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Åh. Hur vet du det? Finns det på nån insta eller nåt? Hoppas det visas snart i huset.

När de satt på Riche la han upp på insta. Det där med hälsningen nämnde han på en livesändning han gjorde på insta.
2020-04-11, 20:01
Medlem
Gnomegirls avatar
[quote=ollepoll1991|71148267]
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Intressant att du svarar så, men ignorerar tacokvällen

Antar att du inte tittar så ofta på live? Det var större risk för matkris under den kvällen än under hela tiden corona har härjat i Sverige

Never forget

Nåt knas med citeringen?
Jag är bara skyldig till den första raden. Men i ärlighetens namn missade jag hennes Tacobulemiattack tyvärr.
2020-04-11, 20:01
Medlem
Citat:
Ja, det var på Instagram häromdagen. Hoppas att det var den videohälsningen som förhoppningsvis skickas in till huset.
2020-04-11, 20:02
Medlem
Citat:
Trodde också det skulle få färdiglagad mat. Lät inte som att de skulle bestämma vilken tid de skulle börja laga mat.

Hög tid för att move on. Mat och fest och sanning och kånka och dans och och och...
Ja, in med catering, snaps och kicka igång festen. Orkar inte höra Alex smaska och Martin/Jasmine tjafsa om galgar.
2020-04-11, 20:05
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
När de satt på Riche la han upp på insta. Det där med hälsningen nämnde han på en livesändning han gjorde på insta.
Aha. Tack för att du bjussa på infon
2020-04-11, 20:05
Medlem
Scamps avatar
Allvarligt? Jassa blir sur på Martin för att han har fler galgar och inte vill dela med sig...
2020-04-11, 20:06
Medlem
VanDeKamps avatar
Detta förbannade smaskande!!! Det är tortyr! Är det någon som gett Alex tuggummi eller vad smaskar han på? Den killen borde inte under några omständigheter få vara i närheten av ett tuggummipaket.

Och är det inte smaskande så är det dessa jäkla klickljud eller så säger han Bombaclat om och om igen. För mitt psykiska välmående så måste han ut på måndag. Jag står inte ut och har börjat skrika åt tv:n när han sätter igång...
2020-04-11, 20:07
Avstängd
Jasse ska inte till halmstad på måndag utan direkt till psyket, hon är ju helt efterbliven och så jävla barnslig för att vara 26 år, det kommer aldrig hålla på utsidan.
2020-04-11, 20:09
Medlem
Gnomegirls avatar
[quote=Mouchino|71148244]
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Eller igår när hon åt frukost två gånger följt av ett mellanmål. [/QUOTE

Ja juste och inatt var Martin uppe och åt flera Smörgåsar. Jass är uppe mitt i nätterna och käkar. Sami äter mellanmål flera gånger och alla gör det men du väljer att observera bara Amilia för att du anser att hon inte har rätt till det för att du tycker att hon är fet, eller?

Hon är så fet att hon lämnar flottfläckar på parketten när hon går barfota, och ja. Jag hatar feta människor men det är inte just därför jag hatar Amilia i första hand.
Jag hatar henne för hennes dryghet, falskhet, självömkan, lathet och översittarattityd sedan att hon är vidrigt aladåbfläskig gör ju även sitt till.

Edit: citeringen verkar har fått spel just nu.
Senast redigerad av Gnomegirl 2020-04-11 kl. 20:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in