Martin har iofs varit lika hela vägen kan jag tycka.
Ja han har varit jämn, lite såhär smådryg stekarfasoner men tycker han verkar kunna öppna sig lite mer och inte lika tystlåten längre så det är positivt. Nu har han ju tyvärr gaddat ihop sig med Team Alex, jag anser att Team Rainbow är lost för längesen och nu är det Borgmästaren från orten som tagit över.
Har ni förstått nu att Ormen Alex är falsk och att Amelia äter upp honom hahahah han tror verkligen han kommer undan med sitt skit.
Har sätt igenom Alex sen start han är falsk och samma gäller Martin båda två har ingen självinstinkt och är riktigt skumma. Jassa är också falsk som fan. Nu har resten av gula rummet fattat att Alex är helt tappad.
Han må va tappad men vi vill fortfarande se till att Amilia ryker. Det har varit prio nr 1 sen urminnes tider.
Vi alla hör vad du säger och vi vill att du hör vad vi säger till dig (för tionde gången): Alex kommer INTE vinna miljonen men vi kommer eventuellt behöva honom ett tag till.
Ja han har varit jämn, lite såhär smådryg stekarfasoner men tycker han verkar kunna öppna sig lite mer och inte lika tystlåten längre så det är positivt. Nu har han ju tyvärr gaddat ihop sig med Team Alex, jag anser att Team Rainbow är lost för längesen och nu är det Borgmästaren från orten som tagit över.
Tycker han varit extradryg mot t ex Jullan hela tiden. Blir intressant hur han kommer spela om Alex åker ut på måndag. Rainbow försvann med Glasman.
Alex beter sig som ett psykfall. Skrattar rakt ut åt ingenting. Sami borde ta avstånd från honom omedelbart. Jag börjar mer och mer uppskatta att titta på de rosa istället. Om Alex blir kvar så finns det en risk att jag inte längre stöttar någon i det gula rummet, för just nu är det pisstråkigt hur de håller på.
Haha jag sa ju det långt innan, nästa gång lyssna på mig jag kan se saker långt innan på hur folk är och beter sig 😂
Har ni förstått nu att Ormen Alex är falsk och att Amelia äter upp honom hahahah han tror verkligen han kommer undan med sitt skit.
Har sätt igenom Alex sen start han är falsk och samma gäller Martin båda två har ingen självinstinkt och är riktigt skumma. Jassa är också falsk som fan. Nu har resten av gula rummet fattat att Alex är helt tappad.
Det var på tiden att de lyckats krossa hans fasad och det är bara pinsamt att man måste ta på sig en annan rollkaraktär för att ha chansen att vinna tittarnas hjärtan och även deltagarnas. Patetiskt och efter detta kan han söka till teaterskolan för amatörer!