2020-04-11, 17:07
Medlem
Fan e grejen med Amilia? Hon är den enda som inte umgås med dom andra utan ligger i sängen hela jävla dagen istället.
2020-04-11, 17:08
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Du kan vara helt lugn. Eftersom vi röstar kvar deltagare kommer Alex ryka eftersom både Julia och Jasmine har mångdubbelt fler fans an vad han har.

Men många här vill att Alex stannar fattar inte, jassa har tappat mycket fans också tror jag verkar som det. Alex har Antys jävla fans bakom sig som bonus.

Vem ska du rösta på Julia eller? Jag tror Julia kommer få mer röster än Jassa. Är osäker på om Jassa får mer röster än Alex.
2020-04-11, 17:09
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hade du frågat mig förra veckan hade jag velat ha ut Jassa innan Alex. Hans förvärrade beteende i kombination med Samis förändring är avgörande för vad jag tycker just nu.

Viktigast enligt mig är att Jullan blir kvar. Blir Alex kvar och fortsätter dra ner Sami så är jag inte alls säker på att fortsätta stötta Sami. Är övertygad om att fler kommer tänka som mig även om poletten inte trillat ner hos så många ännu.
Vi tycker olika om deras gemenskap. Har inte sett att Alex dragit ner Sami.
Däremot är jag väldigt misstänksam om Jassa, därför ska hon ut.
Då är det iaf ingen risk att Rosa får mer stöd, vilket de kommer få om Jassa är kvar.
Tycker du det vore bra?

PS Sami klarar sig, för han är sig själv i huset DS
Senast redigerad av Zingo2 2020-04-11 kl. 17:16.
2020-04-11, 17:10
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepoll1991
Åh, kommer sakna honom o hans oredigerade citat när BB tar slut

Fan, låter som guld minus blåvalen
Slutade med att Lennie vilade sin panna på sjökons tuttar. Efter framtvingad bekännande att han typ fattar Amilia och Mergim slåss om honom. Amilia bad han sova i hennes säng. NEJ, svarade Lennie. Nu har jag äntligen egen säng. SEN kom Mergim in. Och de sov ihop. Kräktes i munnen
2020-04-11, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Helt sant Alex idioten ormen har gått för långt han beter sig som ett barn fast är 31år, han går efter Mergim hela tiden och vill provocera honom, även mobbar. Han måste ut innan nåt fysiskt händer, Alex har ingen självinstinkt alls inte stabil och det har ni sätt hans riktiga sida har kom ut senaste tiden. Mergim har skött sig har skojat skrattat osv så fattar inte varför folk nämner Mergim hela tiden han ska ha respekt för att inte fortsatt med det beteendet i början av BB. Alex därimot kommer aldrig ändra sig han vill göra mer kaos och bråk han vill även gå i glinch med Mergim han vill alltså gärna fightas han är inte rädd hit och dit, han beter sig som 15åring orten grabb som han själv höjer sig själv, orten hit och dit, borgmästaren kallar han sig själv och han skämtar inte om det han är helt seriös haha han tror verkligen han är nåt.

A borde ge han den lavetten som hans pappa, borde gett han för länge sen
2020-04-11, 17:15
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Fan e grejen med Amilia? Hon är den enda som inte umgås med dom andra utan ligger i sängen hela jävla dagen istället.
Sami frågade varför hon inte var med, snabbt svar frå Le, Me och Fr. Hon mår inte bra.😎
Hon försöker kom ifrån lögndetektorn.
2020-04-11, 17:15
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Om man ändå hade en sådan kropp som amilia, som bara mår dåligt när hon behöver jobba och bidra med något
Eller står inför faktum: är du kär i Lennie?🤣🤣🤣🤣💞💞
2020-04-11, 17:18
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Men många här vill att Alex stannar fattar inte, jassa har tappat mycket fans också tror jag verkar som det. Alex har Antys jävla fans bakom sig som bonus.

Vem ska du rösta på Julia eller? Jag tror Julia kommer få mer röster än Jassa. Är osäker på om Jassa får mer röster än Alex.

Ja, jag kommer rösta på min favorit Julia.
Tror Jasmine fortfarande har många fans kvar bland de överåriga korvkärringarna på facebook och fjortistjejerna på insta som inte kollar liven, utan bara ser TV-avsnitten.
Jag är helt säker på att Alex åker på Måndag.
2020-04-11, 17:18
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Precis. Det skadar Samis chanser att de får hållas en vecka till. Läge att spräcka det snacket. Ut med Alex på måndag.

Exakt sen Alex gick in i rummet och deras grupp så har allt blivit mycket sämre mer skitsnack mer mobbning, dom skrattar också att dom ska provocera andra deltagare för att göra dom arga och galna.

Jag sa detta för ett tag sen men ingen lyssnade alla trodde det var bra att Sami hänger med ormen Alex. Allt jag sagt det har hänt och jag har haft rätt också.
2020-04-11, 17:20
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
😂😂😂😂 Han ser riktigt smart ut!
Aaa hehehe.
Lyckades fånga en fin bild på Alex i BB.
Alex och Amilia finns det fina bilder på.
2020-04-11, 17:21
Medlem
Vet inte varför men jag avsky Frida så mycket trots att hon inte gör något för att förtjäna min avsky. Så menlös deltagare. Tycker generellt att castingen i år varit sämst.
2020-04-11, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Jag har tappat hoppet om produktionen, det är fan helt sjukt , jag svär på allt att dom kommer ställa in lögndetektorn
Skulle inte förvåna mig om dom ställde in. Men dom kommer välja så lätta frågor till Amilia, hon kommer absolut inte grillas. Typ frågor som såhär: ”Saknar du Antonia?”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in