2020-04-11, 16:51
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Har ni inte förstått att det är Alex som förpestar hela gruppdynamiken just nu. Sen han flyttade in i det gula rummet har det blivit helt kaos. Blivit aggressiv i sitt beteende och hans uppförande är helt out of order. Snackar om att han blir så kränkt av skitsnack. COME ON han har snackat skit och kört fulspel sen dag 1 och gråter över att nån snackar om honom. Varför är han nominerad? Hörde att de jävlats och kryddat starkt i maten med flit och haft i soja med gluten som en del är överkänsliga emot. Han har gått för långt och är inte mycket bättre än Mergim i sitt beteende. Finns ett bra uttryck.. "Man ska leva som man lär" och det var det vi hade velat se från Alex men de reglerna han satte upp och klubbade för gällde alla utom BORGMÄSTAREN!. Han ska inte vinna miljonen och ser t.om hellre att Jass stannar än honom. Det ni nu ser är Originalet Alex Manzizila. Rätt synd att han gick in så jävla hårt med rollen som Borgmästare för att sen bara switcha över till Douchebag för den senare kommer inte ta honom till seger! Han har lurat alla. TÄNK PÅ HUR NI RÖSTAR. UT MED ALEX!
TACK!!
Visste att nån som du skulle dyka upp och skriva det jag inte orkar formulera.
2020-04-11, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja när det var många fler. Men skulle vi ha endast de två i uppdragsrummet så är jag tveksam. Tror fan alla fjortisar som gillar Mergim och Jassa, alla besserwisser som gillar Analia och en liten skara av typ Antys fans lär rösta kvar Lennie.
Tror att det alltid kommer att vara 3 nominerade och jag tror att Sami är starkare. Men skit samma, jag håller och kommer alltid att rösta på Sami!! Och på måndag röstar jag på att Julia ska vara kvar!
2020-04-11, 16:52
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
amilia sover igen, komigen nu big brother sätt igång testet
Dom väntar nog på att julia ska bli klar med målningen... 🙄
2020-04-11, 16:52
Medlem
Läste precis en intervju med Martin innan han gick in i huset. Han hade tydligen lovat sin familj att absolut inte klippa sitt hår. Då undrar man ju vad det är med hans hår dom tycker är fint
2020-04-11, 16:53
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Sami har tappat det tro mig haha Lennie kommer ta över om Sami håller på som han gör med gula rummet och speciellt med Alex och Martin.
Precis. Det skadar Samis chanser att de får hållas en vecka till. Läge att spräcka det snacket. Ut med Alex på måndag.
2020-04-11, 16:54
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
Thanks
Heeeeeeeeelt sinnessjuka Sjöko. Lennie barn. Vidrigt. Knulleriet fruktansvärt. Jullan och Glasman såg man en fot röra sig, diskreta. Här var det prasseltält med ben och armar åt alla håll. Såg aldrig någon tumme, från Martin. Började med blowjob. Våldtäckts -Jasse maximus. Katastrof. 😳😳😳
2020-04-11, 16:55
Medlem
Oj, vilka leenden Lennie skickar åt sin pojkvän just nu där de sitter på motsatt sida av gården.
2020-04-11, 16:55
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Har ni inte förstått att det är Alex som förpestar hela gruppdynamiken just nu. Sen han flyttade in i det gula rummet har det blivit helt kaos. Blivit aggressiv i sitt beteende och hans uppförande är helt out of order. Snackar om att han blir så kränkt av skitsnack. COME ON han har snackat skit och kört fulspel sen dag 1 och gråter över att nån snackar om honom. Varför är han nominerad? Hörde att de jävlats och kryddat starkt i maten med flit och haft i soja med gluten som en del är överkänsliga emot. Han har gått för långt och är inte mycket bättre än Mergim i sitt beteende. Finns ett bra uttryck.. "Man ska leva som man lär" och det var det vi hade velat se från Alex men de reglerna han satte upp och klubbade för gällde alla utom BORGMÄSTAREN!. Han ska inte vinna miljonen och ser t.om hellre att Jass stannar än honom. Det ni nu ser är Originalet Alex Manzizila. Rätt synd att han gick in så jävla hårt med rollen som Borgmästare för att sen bara switcha över till Douchebag för den senare kommer inte ta honom till seger! Han har lurat alla. TÄNK PÅ HUR NI RÖSTAR. UT MED ALEX!

Bra inlägg.

Luftslott deluxe. Ryker garanterat på måndag. Tråkigt att "spelar perfekt n-ordet"-inläggen som funnits i tråden sen dag 1 fick rätt om honom.
2020-04-11, 16:56
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Hoppas Alex åker på måndag och sen Julia nästa gång så jag kan skratta åt er. De flesta här kan omöjligt hålla på Sami om ni vill behålla Jasmine.

Hoppas på att Alex åker med pallar inte med honom har velat att han ska lämna länge nu. Jag har heldre kvar Jassa fast hon är jobbig och falsk och nästa gång kör ut henne för att spräcka den pakten som är Martin, Jassa, Alex.
2020-04-11, 16:56
Medlem
ollepoll1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Oj, vilka leenden Lennie skickar åt sin pojkvän just nu där de sitter på motsatt sida av gården.

Hahaha vem sa isvarm , var det Mergim?
2020-04-11, 16:57
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Precis. Det skadar Samis chanser att de får hållas en vecka till. Läge att spräcka det snacket. Ut med Alex på måndag.
Vet att ni är 3-4 st som tycker så.

Har gjort en koll med mina 20 kompisar som kollar BB:

Vem vill du ha ut:
Jassa 16
Alex 4
Julia 0
2020-04-11, 16:58
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
TACK!!
Visste att nån som du skulle dyka upp och skriva det jag inte orkar formulera.
Kongo gör som vanligt. Inget nytt under solen. Han är idiot. Nu har han inte Viccan att plåga, han går all in.🤣🤣👍🤣🤣. Först Jassa pga egoistiska skäl. Sedan Alex. Rakt ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in