2020-04-11, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Videon där han pratar om ”heilandet” är kvar men inte själva videon på Sami

Den försvinner för den person som anmält, men syns alltså fortfarande från andra konton.
2020-04-11, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Det är lugnt för mig eftersom det är 3 som kommer sitta nominerade och den 3e lär i så fall bli flodkon då både Sami och Julia lär lägga sina 2or på henne....och då jävlar tar vi ut flodkon!!
Sami och Julia kommer lägga sina 2or på Jasmine, och Martin och Jasmine vice versa. Deras krig mot varandra kommer bara fortsätta medans rosa rummet kommer glida med bara..
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Videon där han pratar om ”heilandet” är kvar men inte själva videon på Sami

Mja... Jag kan fortfarande se klippet på Sami
Medlem
Vore lite komiskt om Kongo rök på måndag då han är sååå kåt på att göra en fotbollsplan istället för att hjälpa dom andra att göra det fint på utegården
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vi är väl rätt många här som vill ha kvar Jullan?
Verkar rätt splittrad, känns som många vill ha kvar Alex före Julia. Deras plan om att skicka ut Jasmine funkar inte då hon är tredje/fjärde största favoriten just nu, så det lär stå mellan Julia och Alex.
2020-04-11, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Sami och Julia kommer lägga sina 2or på Jasmine, och Martin och Jasmine vice versa. Deras krig mot varandra kommer bara fortsätta medans rosa rummet kommer glida med bara..
Jo risken finns tyvärr. Det bästa vore om skriket från Halmstad lämnar på måndag så kanske mesiga snickaren börjar tänka i lite andra banor.
Medlem
Hallå i stugan. Alla fixar på gården men Amilia sover?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Absolut!
Jag har fortfarande Julia som min största favorit och kommer rösta på henne så länge mina fingrar sitter kvar på händerna.
Julia har varit min favorit ända sedan jag började titta, tätt följd av Sami. Amilia har varit mitt hatobjekt nummer ett sedan start, även när alla hatade Anty rankade jag Balaenoptera högre på min hatlista.
De övriga deltagarna har skiftat lite, men ingen har varit i absoluta toppen eller botten.
Hon är så unik och behövs därinne. Hon väcker känslor minst sagt. Är utmanande för många att hon är som hon är. Särskilt Martin fixar inte en stark kvinna som hon.

Jag står verkligen inte bakom hennes beteende alla gånger men det positiva väger över. Hon gör verkligen så gott hon kan att förstå hur spelet går till, hur hon ska tolka andra osv och det märks att hon har en större utmaning i det än många andra därinne. Det kan uppfattas som att hon är falsk eller kappvändare men jag tolkar det inte så. Nej, hon förtjänar vara kvar så länge hon mår okej av att vara därinne.
Medlem
Jag kan fortfarande inte fatta att Amilia inte är en av de nominerade

Nästa vecka lär hon vinna immunitetstävlingen!
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Jaså? Måste dubbelkolla.

Om videon är kvar, fortsätt isåfall att anmäla den felaktiga videon på Sami hos föredettingen Kim:

Skäggkvinnan Kims Instagram är:
Kimpkamal
Vilken idiot. Sami pekar. Kim ser ännu sämre ut, jämför han sin insatts med att peka för att visa vad. Lågbegåvad.
2020-04-11, 16:07
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Verkar rätt splittrad, känns som många vill ha kvar Alex före Julia. Deras plan om att skicka ut Jasmine funkar inte då hon är tredje/fjärde största favoriten just nu, så det lär stå mellan Julia och Alex.
Det känns som att de som vill rösta kvar Jullan gör det för att man gillar henne och vill ha henne kvar för att man vill fortsätta följa henne i BB.

De som vill ha kvar Alex verkar mest vilja det för att Am ska lida av att han blir kvar. Inte för att man egentligen uppskattar honom som person.
2020-04-11, 16:07
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hallå i stugan. Alla fixar på gården men Amilia sover?
Förvånad? Såååå klart vilar sjökon. Lika bra det. Förbereder gruppen på sin kommande sorti. De lär inte märka den alls. Utom Lennie som blir fri.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in