2020-04-11, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Uppfattade jag rätt eller satt ljushuvuden inne i gula sovrummet med Kongo i ledning och sa att de ska nominera Analia och Frida nästa vecka?! Fattar de att Analia lär vara kvar IGEN då eftersom Frida kommer ryka? Samma gäller för alla er som vill ha kvar Kongo för att ”plåga” henne, har ni sett hur LITE han plågar henne? Han skulle konfrontera henne igår, gick hela kvällen och väntade på det men han satt bara bitter i ett hörn. Han är en liten mes, mycket snack bara. Alla andra i gula sovrummet vill också ha ut henne, både Jassa och Julia, samt de två har större chans att slå ut Analia jämfört med Kongo. Tänk er hennes lycka när hon slår ut Kongo om någon vecka? Varför kör de inte som de sa från början, Mergim mot Analia? Då ryker en av dem definitivt då de har ungefär samma fans.
I mina ögon är Martin problemet i det rosa rummet! Han hatar Julia och vill ha ut henne först av allt och skiter i allt annat. Skriket från Halmstad får han lätt med sig då hon är totalt urblåst, Alex gillar Martin och tappar där med bort sig lite i sin plan! Synd att mesiga snickaren blev immun! Och jo! Alex plågar flodkon. Bara att han finns i huset plågar henne lika mycket som en böld i arslet på en cykel semester ut med det lilla skriket från Halmstad på måndag! Då tappar Martin ett kort mot Julia och kanske börjar fokusera sig mer mot flodkon då dom andra har henne som nr 1
2020-04-11, 13:16
Avslutad
Haha kolla så hjärndöda dom är. På riktigt. Detta är FJÄRDE dagen dom fuckar upp nånting? Och ser ni Sami? Hur han börjat vilja spela och snacka skit, varför ska Sami vilja ställa sånna frågor
2020-04-11, 13:17
Medlem
riskns avatar
''Vet du om att Lennie bara använder dig som spelpjäs'' Martin

''Vet du om att Lennie och Mergim har pratat om att skicka ut dig'' Sami

Jag tror Amilia kommer se igenom dem. Om man ska ljuga på frågorna så ska man göra det smart där det finns lite sanning.

2020-04-11, 13:18
Medlem
aplaceformyminds avatar
Jävlar vad martin försöker rädda sig själv nu ang kyssen.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Kommer hon säkert göra lögndetektor testet i bikten så inte vi får se, så sparar dom de till Måndag.

När jag inte trodde att produktionen kunde bli sämre, så gör dom fredagar och lördagar lika tråkiga som söndagar och måndagar
Nej vi kommer få se det idag.
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Hur kan dom få ligga och viska i timtal utan mikrofoner? Trodde det var förbjudet att viska i huset
Konstigt. Men sexet var värst. Och Jassas idiotfnitter. Jullan och Glasman var mycket diskreta i jämförelse. Märklig natt. Dessutom Amilias 2-timmars tjat med Lennie, lika bedrövligt...Mergim och Frida kunde gå och lägga sig vid typ 02.30.
2020-04-11, 13:19
Avslutad
HAhaha jävla idioter. Sami åker ner i deras keffa jävla båt.

TA UT Alex säger det 100 gånger om!!! Killen har fuckat hela gula rummets IQ.
2020-04-11, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nej vi kommer få se det idag.

De hoppas jag, men är tveksam. Dom måste fylla ut måndagen nu när dom inte har nån tävling att visa.
Jävla idioter att lägga nomineringen på en Torsdag
2020-04-11, 13:23
Avstängd
Citat:
De hoppas jag, men är tveksam. Dom måste fylla ut måndagen nu när dom inte har nån tävling att visa.
Dom visar nog nomineringarna och kvaltävling / tävlingen, samt pristävling , finns att fylla upp
Medlem
Någon som vill förklara vad det är för kyss med Martin ni pratar om?
Medlem
Hahaha Jävlar Vad Martin Svettas !!
2020-04-11, 13:24
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Har denna produktion gjort nåt rätt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in