2020-04-11, 13:00
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepoll1991
Orkar någon kort förklara varför Alex är mer hatad än Amilia nu?

Är fan besviken på flashback. Det behövs jävla mycket för att man ska avsky någon mer än blåvalen
För att han aldrig håller käften om Mergim eller det rosa rummet. Hans jävla skitsnack och bitterhet är det enda han bidrar med just nu i huset och drar ner hela stämningen. Nu har jag länge sett ner på Kongo/Jasmine mer än vad jag har gjort Amilia så jag är inte rätt man att fråga. Jag respekterar Amilia mer än många i det dårhuset.
2020-04-11, 13:00
Medlem
icons avatar
De gula fortsätter spela Am rätt in i händerna.
Hon älskar all sorts uppmärksamhet och att få genomgå lögndetektortest lär vara en våt dröm för henne med tanke på hennes intresse för kriminologi osv. Den här upplevelsen kommer ge massa stoff för mååååånga lååååånga monologer framöver för hela gänget att njuta av.

All fokus på Am är exakt vad hon vill ha. Så korkat spelat av de gula
2020-04-11, 13:01
Medlem
ollepoll1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Alex mer hatad än flodkon?? Ehh….NEJ! Hon kommer aldrig bli nerputtad från sin tron som den mest hatade deltagaren i huset! Den är hennes och den kommer hon aldrig att kliva ner från

Okej, PUST, skönt att läsa!
2020-04-11, 13:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
För att han aldrig håller käften om Mergim eller det rosa rummet. Hans jävla skitsnack och bitterhet är det enda han bidrar med just nu i huset och drar ner hela stämningen. Nu har jag länge sett ner på Kongo/Jasmine mer än vad jag har gjort Amilia så jag är inte rätt man att fråga. Jag respekterar Amilia mer än många i det dårhuset.

+1. Men Amilias hybris måste dödas nästa vecka. Och det kan vi inte lyckas med om Alex är kvar, för Alex åker isåfall mot henn nästa vecka, och det hade gjort ännu mer ont.

Jasmine och Julia kör ut Amilia, eller har störst chans iallafall. Så jag röstar på Jasmine eller Julia denna gång.
2020-04-11, 13:03
Medlem
icons avatar
Kommer ju bli massa härlig tv-tid de bjussar Am på. Hur tänkte de?
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Vad äter Amilia för medicin, någon som vet?
Ritalin.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
De gula fortsätter spela Am rätt in i händerna.
Hon älskar all sorts uppmärksamhet och att få genomgå lögndetektortest lär vara en våt dröm för henne med tanke på hennes intresse för kriminologi osv. Den här upplevelsen kommer ge massa stoff för mååååånga lååååånga monologer framöver för hela gänget att njuta av.

Om det är elaka frågor så kommer hon vända på det och vara ännu mer elak mot de gula.
Medlem
Citat:
Det är tyvärr några få dock som har börjat hata honom sen finalspelet börjat då Alex tappat det helt men man får fan inte glömma att se över ALLA dagar i huset och då finns det inget snack om vem som är mest hatad!
Medlem
Uppfattade jag rätt eller satt ljushuvuden inne i gula sovrummet med Kongo i ledning och sa att de ska nominera Analia och Frida nästa vecka?! Fattar de att Analia lär vara kvar IGEN då eftersom Frida kommer ryka? Samma gäller för alla er som vill ha kvar Kongo för att ”plåga” henne, har ni sett hur LITE han plågar henne? Han skulle konfrontera henne igår, gick hela kvällen och väntade på det men han satt bara bitter i ett hörn. Han är en liten mes, mycket snack bara. Alla andra i gula sovrummet vill också ha ut henne, både Jassa och Julia, samt de två har större chans att slå ut Analia jämfört med Kongo. Tänk er hennes lycka när hon slår ut Kongo om någon vecka? Varför kör de inte som de sa från början, Mergim mot Analia? Då ryker en av dem definitivt då de har ungefär samma fans.
2020-04-11, 13:04
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Om det är elaka frågor så kommer hon vända på det och vara ännu mer elak mot de gula.
Hon är smart nog att kunna styra om efter eget behag.
2020-04-11, 13:05
Medlem
tepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon

De hade behövt Daniel, de är inga strateger direkt.
Men så länge frågan om Martin-kyssen kommer så kommer Jasmine mörda Amilia.
2020-04-11, 13:05
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Alex, Juliaoch Jassa är ju nominerade. Sjökon är ju säker på måndag så hon är irrelevant just för nu. Efter nattens porrshow klarar jag inte ens höra Jassa andas typ. Spyr i munnen... Ut med henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in