2020-04-11, 11:04
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Joo iofs hade de vart riktigt roligt att sätta gay-Mergim där. Men hade vart kul som fan att Lennie får bekräftat att amilia är kär i honom.

Roligare att höra att Mergim är kär i honom haha
Tror dock att PK-4:an aldrig skulle ställa den frågan till Mergim.
2020-04-11, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vi kommer inte få välja något, huset kommer välja mergim dock

Juste va retard jag är 😂. Vi får ju bara ställa frågor och hoppas på att dom kommer med
Det är väl bara om det blir jämt vi skulle få bestämma
Senast redigerad av Charade1 2020-04-11 kl. 11:10.
2020-04-11, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Juste va retard jag är 😂. Vi får ju bara ställa frågor och hoppas på att dom kommer med
Ja, sen får huset även ställa frågor, hoppas på minst 5 frågor annars jävlar
2020-04-11, 11:08
Bannlyst
Jag tror inte Mergim är ett bra val för alla vet redan att han ljuger om det mesta och vi tittare känner till hans lögner.
Jag ser hellre Julia lr Amilia i stolen.
2020-04-11, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Amilia ljuger inte mycket, tror hon skulle stå för mycket om hon skulle få frågan. Sen är hon ju ful bakom ryggen men tror inte alls det skulle bli lika roligt som ifall Alex eller Mergim hamnar i den. Helst Alex, så Sami och alla får se vilken lögnare han är.

Samtidigt när jag tänker efter.. Jag vill att Alex stannar på måndag och att Jassa åker, kanske är det de sämsta tänkbara att Alex utsätts för lögndetektor för då åker han garanterat på måndag??

Håller med dig där 💯%. Det hade inte gynnat Alex just nu i alla fall då. Skrik-14-is jassa ska ut före
2020-04-11, 11:10
Medlem
Honeyryders avatar
Gula rummet tror på riktigt att de, i jämförelse med rosa, är de "goda" i frågan om Frida. När de är de som beter sig absolut vidrigast mot henne.
När de får se detta i efterhand så tror jag att de kommer ångra saker de sagt om Frida och inse hur äckliga de varit mot henne.
2020-04-11, 11:13
Medlem
Snarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ingen alls, vad har fått dig att tro detta
BB sagt att det inte är tillåtet med "nominerings-prat" av resterande tid då dom ska fortsätta att nominera varandra varje vecka till slutet. Förr i tiden vart dom "straff-nominerade" om dom bröt mot denna regel så att dom skulle förstå att dom inte ska "fuska" men nu kanske det är tillåtet att "fuska" hur mycket som helst ? märkligt.
2020-04-11, 11:15
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkaren
BB sagt att det inte är tillåtet med "nominerings-prat" av resterande tid då dom ska fortsätta att nominera varandra varje vecka till slutet. Förr i tiden vart dom "straff-nominerade" om dom bröt mot denna regel så att dom skulle förstå att dom inte ska "fuska" men nu kanske det är tillåtet att "fuska" hur mycket som helst ? märkligt.

Det är tillåtet att prata om nomineringar. Enda tillfället det inte var tillåtet var en liten stund under torsdagen då dom röstade.
2020-04-11, 11:16
Medlem
Fyyyyfaaannnnn
Får stänga av tv:n när invigningen av nya utegården sänds.
Fake muslimen kommer att skrika owww maj gaaaaad ca 100 ggr hålla sig och kinderna och strutta fram och tillbaks överdrivet feminint, krama på nasal Lennie och ev till och med bli vattnig i ögonen.
Blir fan förbannad redan nu.
2020-04-11, 11:16
Medlem
Citat:
Förbudet var bara mellan 10-16 på torsdagen, hänger du inte med i gamet
2020-04-11, 11:17
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:

Nej det är bara under en kort period varje torsdag som de inte får prata om sånt, all annan tid får pratas om paktande och nominerande så mycket de vill. Så har jag uppfattat det som.
2020-04-11, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Jag tror inte Mergim är ett bra val för alla vet redan att han ljuger om det mesta och vi tittare känner till hans lögner.
Jag ser hellre Julia lr Amilia i stolen.

Jag fick rätt som vanligt 😷👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in