2020-04-11, 00:29
Medlem
Det va då själva fan... inte haft C-more på hela veckan, men följt tråden och lät som det bråkas mycket i huset, så köpte det nyss igen och det hann gå 5 minuter innan det blev censur.
2020-04-11, 00:30
Medlem
Honeyryders avatar
Mergim njuter av detta..
Jag tycker på riktigt synd om Amilia nu, för jag tror på riktigt att hon bara känner sig ensam. Jag tror inte alls detta handlar om att hon vill att Lennie ska vilja ha henne på något annat sätt, hon vill bara inte känna sig som nr 2 hela tiden.

Sen har Mergim helt rätt i att hon måste sluta jaga Lennie, för hon skämmer verkligen ut sig själv.

Och Frida..<3 fy fan vad VIDRIGT Martin betedde sig mot henne! Att hon inte, antingen, gav honom en lavett, eller ställde sig upp och gick gjorde mig så frustrerad. Han pratade med henne som om hon var totalt jävla dum i huvudet, och att hon inte kan tänka för sig själv. Martin är ju precis lika falsk mot Frida som de i rosa rummet är? Ingen har behandlat henne rättvist. Inte ens Sami.
Medlem
tepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Visst sa hon något om att killen bara ville ligga? Sedan bröts det.

Ja och om hur det traumatiserat henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Har Martin pucklat på Julia eller?

Han väntar tålmodigt tills han är på utsidan med Jassa aka Skriket från Halmstad (den som kom på namnet borde vinna ett hederpris)
2020-04-11, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Klart som korvspad han kommer backa från Amilia samma sekund han får veta hur nerkärad hon verkligen är i honom.
Jag hade flytt landet om jag hade Amilia efter mig.
Hon är verkligen besatt. Lennie tar så tydligt avstånd från henne och då börjar hon gråta över ditt och datt, för då kommer Lennie och tröstar henne. Hade det inte varit bättre att hon erkänner att hon gillar Lennie och fått ett ärligt svar? Nu är det konstanta tjafs om att Amilia inte är någons nummer ett och att Lennie och Mergim alltid kommer välja varandra framför henne. Sluta böla hela tiden! Du är en vuxen kvinna, gråt inte över allt!!!
2020-04-11, 00:32
Medlem
Alltså vad fan är det här? Nu får man ENDAST se Amilia som har gått och lagt sig? Vad händer i köket?
Medlem
HAHA menar BB allvar?! Dom stängde altså av alla kamerorna i huset (för tittarnas skull), bara för att Analia skulle klä av sig naken och lägga sig i sängen.

Tack BB, ni skonade oss
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Han väntar tålmodigt tills han är på utsidan med Jassa aka Skriket från Halmstad (den som kom på namnet borde vinna ett hederpris)

Om man kunde betta på ifall Martin kommer slå till Jassa på utsidan sen så skulle oddset vara nere runt 1.15
2020-04-11, 00:33
Medlem
Lord2Moynes avatar
Produktionen pålade, snabbgjöt en platta och förstärkte med 4 pelare under blåvalens säng. Därav censuren i Amilias sovrum. Nu är det blåvalsgråt 🐳🐳🐳🐳
2020-04-11, 00:34
Medlem
Verkar ju inte vara något farligt ifrån soffan då man hörde någon sjunga därifrån i DC nu.
2020-04-11, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon är verkligen besatt. Lennie tar så tydligt avstånd från henne och då börjar hon gråta över ditt och datt, för då kommer Lennie och tröstar henne. Hade det inte varit bättre att hon erkänner att hon gillar Lennie och fått ett ärligt svar? Nu är det konstanta tjafs om att Amilia inte är någons nummer ett och att Lennie och Mergim alltid kommer välja varandra framför henne. Sluta böla hela tiden! Du är en vuxen kvinna, gråt inte över allt!!!

Dock börjar hon sakta men säkert förstå att Lenny har noll intresse för henne.

Det tog flera veckor men äntligen har poletten börjat trilla ner.
Därför är det onödigt att berätta om hennes känslor för honom då hon vet att dom inte kommer bli besvarade.

Förresten kan DC bryta från berget. Orkar inte se fanskapet böla
2020-04-11, 00:36
Medlem
geek12s avatar
Har missat mycket på slutet då o då pga småbarn hemma

Men när man har ljud på så typ vill jag ha ut Jassa direkt, hon är alltså 26år? Men beter sig som 13-14 mot Martin, även om man gör skumma saker som nykär.......Jissseeeeeessssssss

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in