2020-04-10, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, det är helt otroligt! De fick in mer än vänligt idag men ännu ingen påfyllning. Så folket gör väl sig redo för sängen. De har väl fortfarande kvar av den gröna bålen, hoppas ju på fylla och ordentlig fest men på 61 dagar har det ännu inte skett.

Jassa och Mergim ska ju tydligen gå och lägga sig strax varpå Jassa sa att hon ska bli full imorgon då hon räknar starkt med att det kommer bli fest då "det är lördag".
Medlem
Om man verkligen vill ha ut Amelia/ej inte tycker om henne så borde man ta ut Julia på måndag. Värst för Amilia är om Jassa och Alex kommer tillbaka..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Alex lär ju åka på måndag.

Så givet att Mergim och Amilia klarar sig nästa vecka.
Amilia snackar satan och kommer lyckas igen .

Amelia kan inte hjälpa att Alex Sami Martin och Jassa är korkade. De planerade och planerade och sen gjorde alla tvärtom .... hahahhahahaha
Därför klarar sig Amilia, Mergim och Lennie.

De använder huvudet. Martin och Jassa glömmer vad de kommit överens om varje gång de har sex.
Sami är allmänt förvirrad efter allt skitsnack med Alex.
Alex så upprörd att hjärnan slutat fungera.
2020-04-10, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Lade till några figurer i huset. Annars har du helt rätt.
Haha, så klart Mus-Marie ska med på listan. Men du glömde väl Rått-Marie? Tycker även att Lempa ligger lite väl högt upp på listan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Lennie är född här, 36 år, vet inte vad oddset är, att man kan spela på fotboll är, eller multiplikationstabellen. Då är det endast ett fåtal saker jag tar upp. En trubbig kniv rentav.

Vem är Lennie?
Medlem
”Slynor, fittor” - Jassa

Och hon ska föreställa en förskolelärare eller vad fan det nu var?
Medlem
Legoschnass avatar
Hahaha oj! Frida är en feg jävla slynfitta enligt Jas. Hon avslutade även med ett FACK YOUu.

Visa detta i avsnittet tack!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jag tror Jullan kommer slaska allt till gula rummet senare inatt.

Om hon inte gör det, då står hon på min åka ut lista, från att ha avgudat henne sen dag 1.
Alla som spelar i Amilias liga är inte vatten värd i mina ögon. Punkt. Amen.

Det är ett gott betyg till Amilia & Co
2020-04-10, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Om man verkligen vill ha ut Amelia/ej inte tycker om henne så borde man ta ut Julia på måndag. Värst för Amilia är om Jassa och Alex kommer tillbaka..
Nu får ni ge er! Vi röstar INTE ut den enda person som är mest lojal mot Sami!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Släng negerns bananchips det går fan inte att kolla på kökskameran och njuta, fuck off big brother
Hans tuggande är fan det värsta jag hört. Så vidrigt! Han borde sondmatas där inne.
Medlem
kendallos avatar
Jassa tittar in i kameran och säger att "ni ska fan komma till mig och be om ursäkt, inte till martin. Fittor, usch, fega jävla människor."
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, så klart Mus-Marie ska med på listan. Men du glömde väl Rått-Marie? Tycker även att Lempa ligger lite väl högt upp på listan.

Haha Glempa kan byta plats med Olga. Hon är ju trots allt mensa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in