2020-04-10, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jaa! Fick slänga på mig ansiktsmasken jag trodde hinna fixa innan när jag hörde skriket från deltagarna. Är bara alko som får de att skrika så

Gömdes det nåt som de i gula rummet planerade? Hann inte se
Jag ska slänga på en ansiktsmask nu. Är så torr, det kanske är allt tv-tittande. Jag såg inte att någon gömde något men läste att Alex tagit smirnoff.
2020-04-10, 19:15
Medlem
Lennie röstade 2 på alex och 1 på julia, martin 2 p på julia 1 poäng på 1 amilia amilia röstade 2 poäng på alex 1 poäng på jasse , jasse 2 poäng på julia , 1 poäng på amilia mergim 2 poäng på alex 1 poäng på jasse, sami röstade 2 poäng på jasse 1 poäng på amilia, alex 2 poäng på amilia 1 poäng till julia , julia 2 poäng på jasse, 1 poäng till frida, frida 2 poäng på alex, 1 poäng på jasse,
2020-04-10, 19:20
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag ska slänga på en ansiktsmask nu. Är så torr, det kanske är allt tv-tittande. Jag såg inte att någon gömde något men läste att Alex tagit smirnoff.
Helgen är perfekt att maska Känns som man gör nåt vettigt fast man hänger vid datorn

Smirnoff alltså. Tror Alex snarare gör Mergim en tjänst ikväll genom att begränsa hans alkoholintag.
2020-04-10, 19:22
Medlem
Legoschnass avatar
Har det hänt något mer än videohälsningsägget?

Vet att alla pålitliga skribenter har lämnat tråden, men kom igen nu. Ge mig en sammanfattning, skiter i om den kommer från Ursula eller Rammi, bara ge määäj.
2020-04-10, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squin.Teye
Inte den länken du la upp.

För övrigt ändrar inte det min syn på spelet som är och har varit i huset. För mycket smutsiga människor.

Och om Sami lägger en miljon på skulder så är väl det bra? Han visar att han vill göra rätt för sig. Cred till honom!
Nja , vinner han så är det ju inte han som väljer att betala utan han blir tvingad till det !
2020-04-10, 19:23
Medlem
Mergim har ingen aning om hur många invånare det finns i Hässleholm men säger att det är stort och större än Sundsvall.

Hässleholm: 18500 invånare
Sundsvall: 98000 invånare
Medlem
Zingo2s avatar
Frida 1 p till Jassa
Medlem
Ja för Umeå och Luleå har ju ungefär samma mängd invånare 😁
2020-04-10, 19:25
Medlem
Zingo2s avatar
UT med Jassa!!!!!!
2020-04-10, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Jag har läst att han fick skuldsanering , men det verkar ju konstigt om han dragit på sig ytterliggare skulder efter det för det ska ju inte vara möjligt !

Jag har hört nåt sånt också, men kan ju ha ändrats innan det blev av eller av annan anledning. Ingen aning
2020-04-10, 19:27
Medlem
Så har deltagarna röstat på varandra:

Alex: 2p till Amilia, 1p till Julia
Martin: 2p till Julia, 1p till Amilia
Jassa: 2p till Julia, 1p till Amilia
Sami: 2p till Jassa, 1p till Amilia
Julia: 2p till Jassa, 1p till Frida
Frida: 2p till Alex, 1p till Jassa
Lennie: 2p till Alex, 1p till Julia
Mergim: 2p till Alex, 1p till Jassa
Amilia: 2p till Alex, 1p till Jassa

Alex 8p
Jassa 7p
Julia 6p

Edit: Kan inte räkna. Trodde Amilia fick 6p
Senast redigerad av Allasmeknamn 2020-04-10 kl. 19:29.
2020-04-10, 19:27
Medlem
Squin.Teyes avatar
Gillar Mergim. Han är ung och omogen och har höjt värdet på BB för mig många gånger. Han är skön oavsett om han är bög eller inte. Mycket känslor där som han reagerar på. Hoppar jävligt roliga grodor ur munnen på honom. Han bjussar på sig själv och har mycket kärlek i sig. Han kan mycket väl ta hem miljonen om inte Sami gör det.

Amilia är oändligt beräknande i allt. Fy fan för den typen av människor! Och NEJ hon har inga kvinnliga former. Hon ser ut som en rysk diskuskasterska. Ut med henne! Tror aldrig jag sett en ung människa ligga ner mer än vad hon har gjort i BB.

Kvinnliga former har Frida mest av om vi ska ta diskussionen om kvinnliga former. Hon är naturlig och perfekt på alla sätt. Snygg tjej utan fejktuttar och fejkläppar. Har det finaste och mest symmetriska ansiktet. Vacker men tråkig.

Lennie påminner mig om en bok jag läste en gång. Handlar om en vacker man som var snäll och förståndshandikappad. Tim heter boken och som är Lennie i ett nötskal. Lennie är BB:s Tim.

Alex har bara dalat sen scratch. Han har sänkt sig själv ner i ett stort hål. Han ligger längst ner på botten av en brunn för min del och där kan han stanna.

Martin är cool men så in i helvetets tråkig. TRÅKIG med STORA, MEGASTORA bokstäver. Svensson Svensson!

Jasmine. Vad sa hon i sin roast till Victoria??????? Historia? Just det. Jasmine hoppas jag också snart är historia. White trash-historia. Henne hittar du om 10 år berusad och skränande på kvarterskrogen.

Julia förlorar tyvärr på sina diagnoser som hon självmedicinerar med alkohol. Inte helt ovanligt. Labil och som en väderkvarn. Hon behöver säkert en trofast bullterrier som jordar henne.

Sami är mitt val. Alla dar! Har älskat Sami där han obekymrat gått omkring under hela veckan som en äkta påskkärring. Som en äkta BB-Morran.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in