2020-04-10, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ser det inte som falskt mellan Jassa och Jullan nu. De är ärliga mot varandra utifrån sina personligheter.
Ams falskhet är värre mot t ex Frida. Har Am nånsin sagt att hon drivit om henne i rosa sovrummet kväll efter kväll?

Frida ät verkligen dum som tror att hon har team rosa bakom sig. Det är sorgligt.
2020-04-10, 19:04
Medlem
csfs avatar
Kommer sluta med 2h censur ikväll
2020-04-10, 19:06
Medlem
Alex e så jävla barnslig så det blir pinsamt
2020-04-10, 19:06
Medlem
Citat:
Ser det inte som falskt mellan Jassa och Jullan nu. De är ärliga mot varandra utifrån sina personligheter.
Ams falskhet är värre mot t ex Frida. Har Am nånsin sagt att hon drivit om henne i rosa sovrummet kväll efter kväll?

Jag tycker det ser riktigt falskt ut mellan dom. Men samtigt är dom beroende av varandra för att slå ut rosa. Så jag fattar om dom spelar att allt är bra mellan dom.
Förstår inte vad du menar med det sista? Om jag förstår dig rätt så tycker jag det är lika med Julia mot Frida.
2020-04-10, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Frida ät verkligen dum som tror att hon har team rosa bakom sig. Det är sorgligt.

Hon har ingen. Dom gula kommer inte backa henne heller.
2020-04-10, 19:08
Medlem
Legoschnass avatar
Haaalllåee Estland!

Har det hänt något sedan lunch?
2020-04-10, 19:10
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Jag tycker det ser riktigt falskt ut mellan dom. Men samtigt är dom beroende av varandra för att slå ut rosa. Så jag fattar om dom spelar att allt är bra mellan dom.
Förstår inte vad du menar med det sista? Om jag förstår dig rätt så tycker jag det är lika med Julia mot Frida.
Jag menar att Jassa och Jullan är ärliga mot varandra i att de inte kan lita på varandra. De har berättat för varandra att de röstat på varandra osv.
Am har vad jag sett inte berättat något alls för Frida om att hon sagt taskiga saker om henne bakom hennes rygg. Tvärtom framställer hon sig som att Frida kan vara trygg med henne. Jullan har väl inte låtsas senaste tiden att hon är bra kompis med Frida? Är inte viktigt att du fattar exakt vad jag menar för jag har svårt förklara bättre. Orkar nog inte förklara mer än så just nu. Sorry
2020-04-10, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Blev det verkligen skuldsanering för Sami?
Vet bara att han sa att Lyxfällan var kasst och att han hade dragit på sig typ 200k till i skuld efteråt och sen började han ta tag i det. Kan ha fel dock 😄
Jag har läst att han fick skuldsanering , men det verkar ju konstigt om han dragit på sig ytterliggare skulder efter det för det ska ju inte vara möjligt !
2020-04-10, 19:11
Medlem
Zingo2s avatar
Frida är körd nu. Jassa ska UT, så Alex kan göra det obekvämt för Am och Me!
2020-04-10, 19:12
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Sorgligt nog vet hon nog innerst inne vad Am går för eftersom hon sett programmet innan. Men väl där och när Glasman som hon gillade bäst åkte ut så är det nog förvirrande för henne.
Medlem
Citat:
Jag menar att Jassa och Jullan är ärliga mot varandra i att de inte kan lita på varandra. De har berättat för varandra att de röstat på varandra osv.
Am har vad jag sett inte berättat något alls för Frida om att hon sagt taskiga saker om henne bakom hennes rygg. Tvärtom framställer hon sig som att Frida kan vara trygg med henne. Jullan har väl inte låtsas senaste tiden att hon är bra kompis med Frida? Är inte viktigt att du fattar exakt vad jag menar för jag har svårt förklara bättre. Orkar nog inte förklara mer än så just nu. Sorry

Jag förstår vad du menar 👍 Jag menar bara att alla är av samma skrot och korn.
Medlem
Bbbloopers avatar
Vad var det som gjorde att Alex är extremt piss på Mergim idag??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in