2020-04-10, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Har du legat under en sten fram tills nu?
I tanke på att denna person tycker att det Albanska lillhomot är en KLOK kille så bli svaret antagligen: JA
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fan undrar om det bästa ändå vore om Jassa skulle ryka. Martin skulle lacka totalt och tillsammans med Alex skulle det bli rena Gökboet. Börjar luta mig mot att få ut Jassa istället för Alex.

Då är du på min bana.
Alex är som sagt inget hot och blir intressant hur Martin gör.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Alex fortsätter tjata. Jassa: Skit samma. Jag orkar inte prata om det mer.
Alex är fett störd nu.

Stämningen var så jävla skön vid festen förra Fredagen Sen drog Virran och Alex fick total hybris och efter det ändrades energin från helt ok till katastrof. Innan hängde alla mer med varandra. Från det att Alex flyttade in till Rainbow förändrades ALLT. Som att en grå dimma bara la sig över hela huset och där är vi nu. Jag är nästan helt säker på att det är Alex som är orsaken till det för han vill ha krig och kaos. Vi måste få ut honom på Måndag!
2020-04-10, 18:21
Medlem
Hoppas Plankan aka Jassa inte får in någon hårfärg till måndag
2020-04-10, 18:21
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Stämningen var så jävla skön vid festen förra Fredagen Sen drog Virran och Alex fick total hybris och efter det ändrades energin från helt ok till katastrof. Innan hängde alla mer med varandra. Från det att Alex flyttade in till Rainbow förändrades ALLT. Som att en grå dimma bara la sig över hela huset och där är vi nu. Jag är nästan helt säker på att det är Alex som är orsaken till det för han vill ha krig och kaos. Vi måste få ut honom på Måndag!
Precis så. Skrämmande hur stor skillnad en person kan göra.

Enda bra den här veckan har varit att Virr inte är kvar.
2020-04-10, 18:22
Medlem
Honeyryders avatar
Har tittat ikapp eftermiddagen på instagram och appen, vad tycker ni andra om hur de i rosa lät ägget cirkulera hos dem?

Jag tycker det var smart, och varför Martin gav Frida ägget var ju enbart för att testa henne. Inte för att vara "rättvis".
Hade gula rummet fattat från början så hade de definitivt gjort exakt samma sak som rosa.
2020-04-10, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fan undrar om det bästa ändå vore om Jassa skulle ryka. Martin skulle lacka totalt och tillsammans med Alex skulle det bli rena Gökboet. Börjar luta mig mot att få ut Jassa istället för Alex.
Är helt inne i dom banorna jag med! Ut med det lilla skriket!
2020-04-10, 18:24
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Jag har inga skulder

Vinner Sami försvinner pengarna direkt till kronofogden. Förstår att det finns en del som kommenterar här, att ni sitter i samma båt. Losers
Är väl bra kan han börja om och få behålla de pengar han kommer att tjäna i framtiden.
2020-04-10, 18:25
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Jasmine ut på måndag kan hon söka ett nytt jobb som då kommer att bli det 16:e i ordningen
2020-04-10, 18:27
Medlem
Citat:
https://www.expressen.se/dinapengar/skulder-pa-635-000-struntar-i-rakningarna-/

WTF
Med det nicket borde du inte vara sist på bollen😁
2020-04-10, 18:28
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Precis så. Skrämmande hur stor skillnad en person kan göra.

Enda bra den här veckan har varit att Virr inte är kvar.

Ja det är väl det enda. Kommer ihåg känslan när alla busade i sovrummen,skrattade och för ett tag glömde man allvaret med pakter och taktik grupperingar som att de nästan inte var i det längre. Just nu är känslan tvärtom. Men som sagt det är precis samstämmigt med Alex plan, att bryta ner moralen och få alla emot varandra.
2020-04-10, 18:31
Medlem
Citat:
https://www.expressen.se/dinapengar/skulder-pa-635-000-struntar-i-rakningarna-/

WTF
Han är nästan skuldfri dedär var för flera år sen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem