2020-04-10, 17:45
Medlem
Vad tråkigt bb har blivit senaste veckan. Så jävla förutsägbart. Tråkiga grupperingar. Inga överraskningar överhuvudtaget.

Ta in en joker. Ha lite sex Gör något för guds skull. Det här går inte att titta på.

Amilia bara ligger där i säcken och solar och tror hon är så jävla mycket bättre än folk. Ta in Anty igen så det blir lite drama. Eller ta in en mullvad som rör om i grytan. För detta är helt meningslöst.

Kära publik vi bojkottar programmet. Hur kan någon där inne ens vinna en miljon? Det är helt galet. De runkar ju bara.
2020-04-10, 17:46
Medlem
icons avatar
Nu vill man ju se alla få videohälsningar. Vore kul att se allas familjer.
2020-04-10, 17:47
Medlem
foxieroxies avatar
Kommer in och hör Lennie: Bara för att man är uttråkad behöver man inte äta sex mackor med ost. Syftade han på någon?
Medlem
foxieroxies avatar
Jag tycker det är bra att Lennie hänger med de andra grabbarna och inte bara med Mergim och de rosa.
Medlem
Sami tappar röster pga alexjäveln, uuuut med han innan han får sami och göra och säga riktigt illa saker.
2020-04-10, 17:48
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fickpingis90
Vad tråkigt bb har blivit senaste veckan. Så jävla förutsägbart. Tråkiga grupperingar. Inga överraskningar överhuvudtaget.

Ta in en joker. Ha lite sex Gör något för guds skull. Det här går inte att titta på.

Amilia bara ligger där i säcken och solar och tror hon är så jävla mycket bättre än folk. Ta in Anty igen så det blir lite drama. Eller ta in en mullvad som rör om i grytan. För detta är helt meningslöst.

Kära publik vi bojkottar programmet. Hur kan någon där inne ens vinna en miljon? Det är helt galet. De runkar ju bara.
Jag sa upp abonnemanget när PW åkte ut. Det var sista chansen (om än liten) att nåt nytt skulle ske. Är så nöjd med det nu när det blivit sämre och sämre. Kommer åka snålskjuts genom inläggen härinne så jag vet om det är läge att fortsätta rösta för Sami och Jullan.
2020-04-10, 17:49
Medlem
Missat hela dagen här men såg Mergims videohälsning, har någon mer fått och får de pga de vunnit ngt eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Kommer in och hör Lennie: Bara för att man är uttråkad behöver man inte äta sex mackor med ost. Syftade han på någon?

Kan tänka mig Sami är hungrig eller så tröstäter Alex
Medlem
icons avatar
Någon mer förresten som gör sin sista BB-kväll ikväll?
2020-04-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag sa upp abonnemanget när PW åkte ut. Det var sista chansen (om än liten) att nåt nytt skulle ske. Är så nöjd med det nu när det blivit sämre och sämre. Kommer åka snålskjuts genom inläggen härinne så jag vet om det är läge att fortsätta rösta för Sami och Jullan.

Kommer göra likadant när abonnemanget går ut om lite mindre än två veckor. Blir till att tanka hem avsnitten från torrent så att man inte ger TV4 extra klick.
2020-04-10, 17:50
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Missat hela dagen här men såg Mergims videohälsning, har någon mer fått och får de pga de vunnit ngt eller?
Bara Mergim. Som vinst i en tävling där skulle turas om att hålla i ett ägg under en timma.
2020-04-10, 17:51
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Sami tappar röster pga alexjäveln, uuuut med han innan han får sami och göra och säga riktigt illa saker.
Varför? Alla pratar ju skit. Ut med Jassa!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in