2020-04-10, 17:30
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alex ska ut på Måndag. Han har tappat det helt och blivit stöddig, kallar andra för hitan och ditan. han har gjort sitt. Han var bra i början men orkade inte hålla uppe den överdrivna fasaden han skapat. Fulspel från början till slut! Jag ger inte många kopek för hycklare som bedrar folk med motivet att vinna något på det. Vilken Borgmästare skapar regler som bara de andra ska följa utom ledaren själv? Jag hoppas de flesta förstår att det är dags att plocka ur honom från tävlingen. Den jag tycker ska vinna BB är den som lyckas bevara sin själ och stolthet men ändå vara älskad av tittarna och ha modet att vara sig själv och låta det föra en mot mållinjen! Nu samlar vi oss inför Måndag och plockar ut Alex från huset.
Håller med om allt ovan.

Tror Alex kommer ångra mycket av sitt beteende i huset när han kommer ut och får distans.
2020-04-10, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Lennie hänger ju med de rosa men han har inget att förlora för det?
Fast Lennie är helt menlös. Sami satt ju tidigare idag och själv planerad olika saker för att förstöra för de rosa. Lempa är ju bara tyst. Jag själv har i alla fall börjat tröttna på detta.
Medlem
Citat:

Därför kommer Mergim att vinna 😀😂😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Röstar man exakt som sina paktvänner så paktar man väl?

Nja, tror Lennie röstade på Julia och Alex vilka är de två han gillar minst. Amilia och Mergim röstade på Alex och Jassa. Men vi får se om avsnittet ikväll avslöjar det.
2020-04-10, 17:32
Medlem
icons avatar
Hur länge har Mergims föräldrar varit i Sverige? Han sa att hans mamma inte kan svenska?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast Lennie är helt menlös. Sami satt ju tidigare idag och själv planerad olika saker för att förstöra för de rosa. Lempa är ju bara tyst. Jag själv har i alla fall börjat tröttna på detta.

Men du tittar iallafall, det är huvudsaken.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:

Varför pratade Sami när Lennie var med. Han kan ju föra vidare. Men det gör han kanske inte. Har för mig att jag inte har sett honom föra vidare saker. Har han?
Medlem
Citat:

Too late, alla hans polare nominerade. De vet inte ens hur det gick till 😂🤣
2020-04-10, 17:33
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Precis, vad är skillnaden? Amilia och Mergim paktar, likt de i gula.
Varför ska det missgynna Sami???
Är väl de som inte gillar Sami som skriver det???
2020-04-10, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hur länge har Mergims föräldrar varit i Sverige? Han sa att hans mamma inte kan svenska?

Han pratar inte förortssvenska. Klok kille ♥️
Medlem
Citat:
Men du tittar iallafall, det är huvudsaken.
Kan ju inte sluta nu när jag har investerat så mycket tid i det här. Jag vet inte varför jag gnäller, det är ju bråk och konflikter vi vill ha. Hoppas på en storslagen fest ikväll.
Medlem
Mergim fick hälsningen för fort för att det bara skulle vara han som skulle få hälsning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in