2020-04-10, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
De pratar om att inte umgås med det rosa rummet längre

Snälla, Sami kommer förlora mot Lennie i finalen om han är med det här gänget om det kommer se ut så här i en månad som det har sett ut i denna veckan.

De är sååå fruktansvärt bittra.
Håller helt med! Sami har allt att förlora på att hänga med de gula. Om stämningen inte blir bättre mellan sovrummen så är det Lennie som kommer att vinna.0
2020-04-10, 17:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Håller helt med! Sami har allt att förlora på att hänga med de gula. Om stämningen inte blir bättre mellan sovrummen så är det Lennie som kommer att vinna.0

Därför ALEX måste ut. Jäz och Julia försöker lugna ner Alex så att dom ska teama med rosa, det blir bättre i längden.

Alex har fuckat sami nu också. ALEX MÅste ut!!
2020-04-10, 17:23
Medlem
htsolna08s avatar
Alla lär nog få sin videohälsing under helgen.
2020-04-10, 17:23
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Varför skulle hon inte, Julia betedde ju sig som en fitta mot henne.
Gula rummet har Julia och Alex, två idioter som är översittare och sånt går inte hem, ut med dom så blir det bättre stämning i huset.

Det håller jag helt med om. Poängen var att det blev tydligt var Frida står och att hon inte är neutral.
2020-04-10, 17:24
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Varför skulle han, rosa rummet spelade smart och gör helt rätt i att behålla ägget, Alex drog igång bråket och nu får idioten stå sitt kast.

Alex ska ut på Måndag. Han har tappat det helt och blivit stöddig, kallar andra för hitan och ditan. han har gjort sitt. Han var bra i början men orkade inte hålla uppe den överdrivna fasaden han skapat. Fulspel från början till slut! Jag ger inte många kopek för hycklare som bedrar folk med motivet att vinna något på det. Vilken Borgmästare skapar regler som bara de andra ska följa utom ledaren själv? Jag hoppas de flesta förstår att det är dags att plocka ur honom från tävlingen. Den jag tycker ska vinna BB är den som lyckas bevara sin själ och stolthet men ändå vara älskad av tittarna och ha modet att vara sig själv och låta det föra en mot mållinjen! Nu samlar vi oss inför Måndag och plockar ut Alex från huset.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Lennie satt inte och höll på ägget med de andra. Cred till honom.
Håller med, trots att han bara är trea nu på min lista.👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Alla lär nog få sin videohälsing under helgen.

Det tror jag också, så har dom ju gjort förut
2020-04-10, 17:26
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Nej Sami vinner inte ett skit på att umgås med uppviglare och paktälskare för det skapar bara dålig stämning och bryter mot det som han tycker är rätt och riktigt!
2020-04-10, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Röstar man exakt som sina paktvänner så paktar man väl?

Det jag menar som pakt är att han inte sitter och pratar skit som dom andra gör. Han är den enda som inte pratar pakter.
2020-04-10, 17:28
Medlem
Bulletzs avatar
Nu har ludrets utförsäljning för att få röster börjat! S1.
2020-04-10, 17:29
Medlem
Citat:

Lennie hänger ju med de rosa men han har inget att förlora för det?
2020-04-10, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej Sami vinner inte ett skit på att umgås med uppviglare och paktälskare för det skapar bara dålig stämning och bryter mot det som han tycker är rätt och riktigt!

The room of losers
Snackar taktik 24/7 och alla nominerade ha ha ha ha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in