2020-04-10, 14:44
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Det är väl en sak, men många skriver att han sjunker i deras ögon för att han hänger med Alex.
Att de hänger och tränar är det väl ingen som bryr sig om, men Alex drog in Sami i en massa paktsnack tidigare, de skulle jävlas med rosa sovrummet och gud vet allt.
2020-04-10, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Det är väl inget tvivel att Jassa eller Alex skall ut nu o Julia räddas!
Precis!! Julia ska vara kvar!!
2020-04-10, 14:45
Medlem
Har tänkt på det, rakar Lennie frisyren på sidorna varje dag, eller åtminstone var tredje? Aldrig sett honom i någon form av fluffig/längre frisyr, men heller aldrig sett hon fixat med det. Om någon har koll?

Och en fråga till, har något mer påskprank skett än kaninerna som stekte morötter? 😂
2020-04-10, 14:45
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Har tänkt på det, rakar Lennie frisyren på sidorna varje dag, eller åtminstone var tredje? Aldrig sett honom i någon form av fluffig/längre frisyr, men heller aldrig sett hon fixat med det. Om någon har koll?

Och en fråga till, har något mer påskprank skett än kaninerna som stekte morötter? 😂

Det var några påskkärringar som var inne för ca en timme sedan och levde om.
2020-04-10, 14:46
Medlem
Ni som vill ha kvar sami ska rösta ut Kongo, han är den som drar med sami i skitsnacket som gör att sami tappar röster. Tro inte han e oslagbar när ni vet att svenska folket hatar mobbning och personangrepp.
2020-04-10, 14:46
Medlem
Har knappt kollat på liven senaste dagarna men varje gång jag satt på har Alex, Jassa och Martin snackat skit i någon form. Ut med dessa idioter tack. Börja med Alex.
2020-04-10, 14:48
Medlem
Alla ni som benämner Alex och Mergim som blatte eller fakemuslim ...... hur många IQ har ni?
Jasmine och Sami är också ”blattar” i så fall, kanske även andra. Sami som har rötter i Algeriet är väl enligt er definition också fakemuslim öööööhhhhhh
Hur många IQ har han som var med i ett nazistiskt parti med sin bakgrund. Jisses !

Sluta blanda in nationalitet och religion i detta.

Heja Mergim och Lennie. Kan inte tänka mig en bättre avslut på BB2020.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-10 kl. 14:51.
2020-04-10, 14:49
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ralphige
Sen på bollen men vad menas med att de skall släppa "Frida bomben"?
De ska berätta på sanning & konsekvens att rosa rummet bara använder henne som en spelbricka i hopp om att hon ska flytta in i det gula rummet. Sami ska sen förklara läget för henne då de vet att hon gillar honom.

De tror att Frida paktar med rosa nu trots att hon frågade om det var ''ok'' att byta rum då hon var orolig att folk ska tro att hon väljer sida. Julia tror också att hon provocerade fram Olga så att hon hade en ursäkt att byta rum. De tror också att Frida spionerade på dem igår på order av det rosa rummet.

Jag tycker att det är fult då de gula har bestämt sig för att rösta på henne först nästa vecka. (De kommer säkert ändra sig). Det har i det gula rummet varit konstant skitsnack om henne. De säger att hon är svag, lättmanipulerad, borde inte vara här och förtjänar inte att vinna.

Även om Frida bara är en spelbricka åt rosa så skulle hon också vara det hos gula men det förstår inte hycklarna. Jag hoppas de är försiktiga med henne ikväll då hon uppenbarligen inte har bra självkänsla och alla vet att hon inte har kommit in i gruppen.
Senast redigerad av riskn 2020-04-10 kl. 14:52.
2020-04-10, 14:49
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Beter man sig illa mot de andra i huset (snackar bakom ryggen, gör sig rolig på andras bekostnad osv) förlorar man själv på det och den som gynnas av det är "offret". Var bidragande till att Hanna vann sitt år t ex. Kan mycket väl hända i år med om gula rummet gör att t ex snälla Frida mår dåligt för att komma åt rosa rummet. Dumt spelat. Även om många just här i tråden gillar drama och elakheter för att man inte står ut med att det är för lugnt i huset så är det inte så de flesta tänker och reagerar när de ser sånt i ett sk underhållningsprogram.

Jag fattar vad du menar. Huvudsaken för mig är dock att Amilia inte vinner hela skiten. Därefter hoppas jag att Sami vinner.
2020-04-10, 14:50
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Alex fuckar förfan för hela gula rummet just nu hur dom ser ut utåt. Som snorungar "Vi tar hans smirnoffs ikväll" "Vi gömmer tandborstar" säger Sami direkt efter. Det där förlorar dom sjukt på.

Få ut Alex nu

Citat:
Hon har sagt tack då och då men hon vinner bara på att många här rapporterar det som görs i huset onyanserat. Hon blir ett "offer" och vinner folks sympati.
Räcker med att kolla hennes skrala fanskara på tex officiella bb sidan på fb.Ett gäng övergödda tjejer som sympatiserar med henne pga att dom känner igen sig i kroppshydda och antagligen personlighet. Hon har inget stort stöd, att hon ” vann ” tittarnas röst en gång vet alla som inte är totalt tappade att det var uppgjort på ett sätt som hade gjort Nordkorea avundsjuka.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Beter man sig illa mot de andra i huset (snackar bakom ryggen, gör sig rolig på andras bekostnad osv) förlorar man själv på det och den som gynnas av det är "offret". Var bidragande till att Hanna vann sitt år t ex. Kan mycket väl hända i år med om gula rummet gör att t ex snälla Frida mår dåligt för att komma åt rosa rummet. Dumt spelat. Även om många just här i tråden gillar drama och elakheter för att man inte står ut med att det är för lugnt i huset så är det inte så de flesta tänker och reagerar när de ser sånt i ett sk underhållningsprogram.
Absolut, det kommer se dåligt ut oavsett vad som händer ikväll för dem. Jag hoppas inget händer och att de speciellt inte blandar in Frida.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Alla ni som benämner Alex och Mergim som blatte eller fakemuslim ...... hur många IQ har ni?
Jasmine och Sami är också ”blattar” i så fall, kanske även andra. Sami som har rötter i Algeriet är väl enligt er definition också muslim öööööhhhhhh

Sluta blanda in nationalitet och religion i detta.

Heja Mergim och Lennie. Kan inte tänka mig en bättre avslut på BB2020.

Jasmine var ju faktiskt den enda blatten på hennes skola, glöm aldrig det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in