2020-04-10, 14:36
Medlem
FarbrorAgges avatar
Kolla på Lennie nu. Sitter och gallskriker på utegården till fjortis-fansen utanför planket. Lennie beter sig som en 5-åring. Helt blåst är han.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Menlösa Lennie : Vill du ha en till efter den här Amilia?

Fettot: absolut inte.

Lärde man sig inte att säga nej tack i moderata ungdomsförbundet ditt feta, illaluktande monster.
Äh, sagt med det tonfallet hon hade var det en sägning flera av de kör med därinne. Tror det kommer från Glasman men även Sami säger det ofta.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Problemet är väl att Alex utför flera övningar fel, och han för det vidare till Sami. Kolla när de kör biceps, det ser helt bisarrt ut.

Ja, det har jag sett. Trodde Sami hade hittat på det själv
2020-04-10, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ralphige
Tycker det är svårt att jämföra Simon med dessa två. Simon hade Peter och framförallt Martin som eleverade hans insats och omtycke i tv-rutan.

Jag håller med! Men menade mer att ”lugna” personer till slut vunnit. Tror de går hem i stugorna
2020-04-10, 14:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Ja, det har jag sett. Trodde Sami hade hittat på det själv

Alex fuckar förfan för hela gula rummet just nu hur dom ser ut utåt. Som snorungar "Vi tar hans smirnoffs ikväll" "Vi gömmer tandborstar" säger Sami direkt efter. Det där förlorar dom sjukt på.

Få ut Alex nu
2020-04-10, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag skrattar så att jag gråter här. Alla hakor och vrår som ska utfodras!!! 😂😂😂😂😂😂 Tack! Du gjorde hela min dag.

Haha, härligt att man kan framkalla ett gott skratt av självaste sanningen
2020-04-10, 14:40
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Äh, sagt med det tonfallet hon hade var det en sägning flera av de kör med därinne. Tror det kommer från Glasman men även Sami säger det ofta.
Ordet tack har dock aldrig strömmat ut från hennes kakhål oavsett under dagarna i huset. Otacksamma bortskämda vider till människa. När jag svär över att hon sjukt nog är kvar i huset tänker jag bara på att hon gjort sig till åtlöje för svenska folket och att hon kommer få höra när hon kommer ut så känns det genast bättre.
2020-04-10, 14:41
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Problemet är väl att Alex utför flera övningar fel, och han för det vidare till Sami. Kolla när de kör biceps, det ser helt bisarrt ut.
Det är väl en sak, men många skriver att han sjunker i deras ögon för att han hänger med Alex.
Medlem
icons avatar
Beter man sig illa mot de andra i huset (snackar bakom ryggen, gör sig rolig på andras bekostnad osv) förlorar man själv på det och den som gynnas av det är "offret". Var bidragande till att Hanna vann sitt år t ex. Kan mycket väl hända i år med om gula rummet gör att t ex snälla Frida mår dåligt för att komma åt rosa rummet. Dumt spelat. Även om många just här i tråden gillar drama och elakheter för att man inte står ut med att det är för lugnt i huset så är det inte så de flesta tänker och reagerar när de ser sånt i ett sk underhållningsprogram.
Bannlyst
Titta på smileys på klippen där Alex bråkar 50-70% är arga, dvs dom gillar inte Alex lr hans bråk.
Alex är en idiot, därför har han suttit nominerad två veckor i rad.
2020-04-10, 14:42
Medlem
Jasmine bar runt på en kvast. Borde väl inte vara okej?
2020-04-10, 14:43
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ordet tack har dock aldrig strömmat ut från hennes kakhål oavsett under dagarna i huset. Otacksamma bortskämda vider till människa. När jag svär över att hon sjukt nog är kvar i huset tänker jag bara på att hon gjort sig till åtlöje för svenska folket och att hon kommer få höra när hon kommer ut så känns det genast bättre.
Hon har sagt tack då och då men hon vinner bara på att många här rapporterar det som görs i huset onyanserat. Hon blir ett "offer" och vinner folks sympati.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in