2020-04-10, 14:28
Medlem
Zingo2s avatar
Varför är det dåligt att Sami tränar med Alex? De har trevligt tillsammans. Sami tänker inte på vad Alex tänker om honom, han skiter i det. Starkt tycker jag.
Sami vill ha ut skrikhalsarna Jassa och Mergim. Inte lätt för honom att säga det när gula är samlade, eller? Han ville rösta på Jassa redan i Robinson veckan. Det ändrade Daniel på.
Sami är ende värdiga vinnaren av årets BB.
2020-04-10, 14:28
Medlem
FarbrorAgges avatar
Lennie och Frida är de två mest intetsägande människorna i BB någonsin. Båda två är helt förutsägbara, mesiga och ointressanta. Platta karaktärer med obefintlig karisma. NOLL tv-underhållning. Dessa två borde givetvis åka ut först, därefter Martin och Jass. Men nu är det som det är tyvärr...
2020-04-10, 14:29
Medlem
ralphiges avatar
Sen på bollen men vad menas med att de skall släppa "Frida bomben"?
2020-04-10, 14:29
Medlem
codemeds avatar
Kongo höjer sig för mig, på bögrim bara! Har bögen börjat gråta än?
2020-04-10, 14:30
Medlem
Äntligen är det dags för syltryggen att packa väskan och åka hem till doktor Kongo 😂😂
2020-04-10, 14:30
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ralphige
Sen på bollen men vad menas med att de skall släppa "Frida bomben"?

Gula rummet (Alex m.fl.) planerar att berätta för Frida vad rosa rummet säger om henne bakom hennes rygg.
2020-04-10, 14:31
Medlem
Fettot påstår sig att inte äta bröd. Men att trycka typ 10 st Skogaholmslimpa när det var sportlovsveckan går bra 😂
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Varför är det dåligt att Sami tränar med Alex? De har trevligt tillsammans. Sami tänker inte på vad Alex tänker om honom, han skiter i det. Starkt tycker jag.
Sami vill ha ut skrikhalsarna Jassa och Mergim. Inte lätt för honom att säga det när gula är samlade, eller? Han ville rösta på Jassa redan i Robinson veckan. Det ändrade Daniel på.
Sami är ende värdiga vinnaren av årets BB.
Problemet är väl att Alex utför flera övningar fel, och han för det vidare till Sami. Kolla när de kör biceps, det ser helt bisarrt ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Lennie och Frida är de två mest intetsägande människorna i BB någonsin. Båda två är helt förutsägbara, mesiga och ointressanta. Platta karaktärer med obefintlig karisma. NOLL tv-underhållning. Dessa två borde givetvis åka ut först, därefter Martin och Jass. Men nu är det som det är tyvärr...

Det är personer som de som vunnit BB ju?
Typ Björnen och de tänker jag
2020-04-10, 14:33
Medlem
ralphiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge

Kunde inte hålla med mera. Det enda vi kan göra är att se till att Jassa ryker. Detta leder till att Martin förmodligen kommer lägga mer fokus på att köra ut Margarin och Amilia.
2020-04-10, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff

Simon hade karisma som fan, riktigt härlig kille. Lennie har ju typ noll karisma
2020-04-10, 14:35
Medlem
ralphiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff

Tycker det är svårt att jämföra Simon med dessa två. Simon hade Peter och framförallt Martin som eleverade hans insats och omtycke i tv-rutan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in