2020-04-10, 14:18
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja alla 3 som är nominerade borde fan åka ut pga av idioti

Fett orättvist om Alex åker ut på måndag på grund av två våp som inte fattar spelets regler. Julia eller Jass borde åka ut härnäst om det finns nån rättvisa i världen. Så enkelt är det.
2020-04-10, 14:20
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Får Jas inte in mer blekning/färg eller varför har hon inte fixat håret än? Ser förjävligt ut.
Hon ville ha in färg eller blekning igår, och skulle bada helt näck om hon fick det, men hon fick inte in något.
Håller med om att det verkligen ser förjäkla illa ut
2020-04-10, 14:21
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Givetvis! Alex ska räddas kvar alla dagar i veckan just nu.

Alex hade helt klart för sig hur alla i gula borde rösta och han sa det klart och tydligt. Han röstade 2 poäng på Amilia och 1 poäng på Mergim. Hade alla lyssnat på honom så hade Julia och Jass inte hängt löst nu. Nu får Julia och Jass stå sitt kast och någon av dessa två måste ut.
Då hade Alex stått mot Amilia och då hade han åkt enligt vissa här.
Därför ska Jassa ut. Om hon blir kvar, kommer hon att gå över till Rosa eftersom hon vet att dom är starkast.
2020-04-10, 14:21
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Håller med om att det var Julia och Jassa som var så jävla kåta på att få ut varandra så de såg till att Amilia inte hänger löst nu!

Men Alex beter sig som en tjurig 12-åring, dessutom ljuger han väldigt mycket eller så är han bara dement. Jag glömmer inte hur han planerade, med Jassa och Martin, att rösta ut både Julia och Sami innan Mergim och Lennie
Dock lär det bli bra TV ikväll om det brakar loss men lär väl säkert inte hända så mycket. Och jag tror nog Amilia kan köra över Alex i en diskussion då hon har talets förmåga till skillnad från Kongo-Alex ”kofferofta”. Så lär nog inte gå bra för honom.

Visst, Amilia har talets gåva men hon är ond, extremt lat och egoistisk. Alex är lite mer street smart och kanske inte lika vass intellektuellt. Det gör att jag stöttar honom. Jag gillar under dogs! Och jag gillar att han vill konfrontera folk nu och starta krig. Det blir bra tv!
2020-04-10, 14:22
Medlem
ralphiges avatar
Äntligen lite drama. Är det inte därför vi, konsumenter, spenderar våra pengar? Eller är ert intresse att glo på Frida dagarna i ända? Nä, vi vill se dålig stämning, drama och intriger. Stort plus att Alex visar lite känslor. Fortsätt så! Givetvis skall Alex räddas kvar. Nu är Pandoras ask öppnat och folk visar sina rätta färger. Elda på säger jag!
2020-04-10, 14:24
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Då hade Alex stått mot Amilia och då hade han åkt enligt vissa här.
Därför ska Jassa ut. Om hon blir kvar, kommer hon att gå över till Rosa eftersom hon vet att dom är starkast.

Oavsett om Alex hade stått mot Amilia och Mergim istället för mot Julia och jass, så hade han helt korrekt strategi och analysförmåga i nomineringsspelet! Alex sa klart och tydligt att alla i gula borde rösta på 1) Amilia och 2) Mergim. Kudos till Alex eftersom han hade helt rätt.
2020-04-10, 14:24
Medlem
xrlpyts avatar
Jag hade kunnat tänka mig en eller två såna där burgare, om någon hade tvingat mig alltså..
2020-04-10, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Håller ni på Sami så rösta ut Alex, han kan ändå inte träna Sami då han själv inte vet hur man tränar.

Sami skulle ha fått haka på Lennies fleratimmarslånga kondispass istället, då skulle kilona rasa fortare
2020-04-10, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ralphige
Äntligen lite drama. Är det inte därför vi, konsumenter, spenderar våra pengar? Eller är ert intresse att glo på Frida dagarna i ända? Nä, vi vill se dålig stämning, drama och intriger. Stort plus att Alex visar lite känslor. Fortsätt så! Givetvis skall Alex räddas kvar. Nu är Pandoras ask öppnat och folk visar sina rätta färger. Elda på säger jag!
Håller med. Vem fan vill se tråkmånsarna Lennie och Frida inte göra eller säga ett piss? Alex, sätt smygbögen på plats!
2020-04-10, 14:27
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Hon ville ha in färg eller blekning igår, och skulle bada helt näck om hon fick det, men hon fick inte in något.
Håller med om att det verkligen ser förjäkla illa ut

Produktionen kanske är lika dumma som Jassa och letar efter vit hårfärg som hon gapar om att hon ska ha in. Blekning och vit färg. Det går liksom inte att färga håret vitt utan det måste blekas och nyanseras. Men det är visst för svårt för både Jassa och Mergim att förstå. Victoria försökte ju förklara det för ett par veckor sedan, men Mergim vägrade vika sig i den frågan för han visste minsann bäst.
2020-04-10, 14:27
Medlem
Flaxifluxs avatar
Alex ska räddas denna vecka och Amilia ska åka ut mot Alex nästa vecka. Tänk vilken glädje som skulle uppstå och hur lack Amilia kommer vara
2020-04-10, 14:28
Medlem
Lord2Moynes avatar
Menlösa Lennie : Vill du ha en till efter den här Amilia?

Fettot: absolut inte.

Lärde man sig inte att säga nej tack i moderata ungdomsförbundet ditt feta, illaluktande monster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in