Citat:
Ursprungligen postat av
FarbrorAgge
Jag gillar kaos och action. Det har varit alldeles för tråkigt i BB i år. Dessutom förtjänar inte Alex att åka ut redan på måndag. Det var Julia och Jassa som gick i rosa rummets fälla, inte Alex.
Dessutom är Sami min vinnare och jag skiter i precis allt som händer på vägen fram till 18/5. Men gärna mer kaos och action som sagt var. Gärna mycket bråk! Och gärna att någon sätter blåvalen och fjollorna Mergim och Lennie på plats rejält. Mer sånt!
Håller med om att det var Julia och Jassa som var så jävla kåta på att få ut varandra så de såg till att Amilia inte hänger löst nu!
Men Alex beter sig som en tjurig 12-åring, dessutom ljuger han väldigt mycket eller så är han bara dement. Jag glömmer inte hur han planerade, med Jassa och Martin, att rösta ut både Julia och Sami innan Mergim och Lennie
Dock lär det bli bra TV ikväll om det brakar loss men lär väl säkert inte hända så mycket. Och jag tror nog Amilia kan köra över Alex i en diskussion då hon har talets förmåga till skillnad från Kongo-Alex ”kofferofta”. Så lär nog inte gå bra för honom.