2020-04-10, 14:04
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Hej, blev det något fullbordat samlag mellan Martin och Jazz inatt?

Jass sa i alla fall "Bakifrån" så att Julia hörde det från sin säng. Så nåt fuffens hade de nog för sig, Jass och Martin aka Glada Hudik-teatern.
2020-04-10, 14:05
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vad har Martin och Jassa kommit överens om nu?
Att Martin ska vara med och göra rosa obekväma. De får skylla sig själva att de röstade på varandra och att ingen i rosa blev nominerade. Det är inte Amilias fel att hon har lika mycket IQ som alla i det gula sovrummet sammanlagt. Alla i huset vill ha ut henne och hon blev ej nominerad av tre möjliga platser. Det ska hon ha credd för.
2020-04-10, 14:05
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jass sa i alla fall "Bakifrån" så att Julia hörde det från sin säng. Så nåt fuffens hade de nog för sig, Jass och Martin aka Glada Hudik-teatern.
Aha, där ser man
2020-04-10, 14:07
Medlem
Batoss avatar
Vem jag helst vill ha ut ur huset avgörs av vem som senast öppnade munnen. Ändrar mig ständigt enbart på vem av dom som råkar va i bild. Ogillar alla så mycket. Sami är ok men när han står på Alex sida sjunker han också i mina ögon.
2020-04-10, 14:09
Medlem
FarbrorAgges avatar
Martin nu: "Vi blev fuckade" (av rosa rummet).

Ja, ni har ju bara haft två hela månader på er att räkna och lista ut hur alla borde rösta/nominera för att få bästa utfall. Jävla idioter!
2020-04-10, 14:09
Medlem
RÖSTA KVAR ALEX!!
Det kommer bli kaos nästa vecka och Amilia vet att hon inte kan övertala Alex som med jassa och julia då dom är helt ostabila
2020-04-10, 14:10
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Hur dom skall snuva de andra på konfekten

Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Att Martin ska vara med och göra rosa obekväma. De får skylla sig själva att de röstade på varandra och att ingen i rosa blev nominerade. Det är inte Amilias fel att hon har lika mycket IQ som alla i det gula sovrummet sammanlagt. Alla i huset vill ha ut henne och hon blev ej nominerad av tre möjliga platser. Det ska hon ha credd för.

Tack för svar. Innebär det att Jassa svängt igen från att rösta med Sami och Jullan?
2020-04-10, 14:11
Medlem
avixs avatar
Får Jas inte in mer blekning/färg eller varför har hon inte fixat håret än? Ser förjävligt ut.
Medlem
Citat:
Martin nu: "Vi blev fuckade" (av rosa rummet).

Ja, ni har ju bara haft två hela månader på er att räkna och lista ut hur alla borde rösta/nominera för att få bästa utfall. Jävla idioter!

ja alla 3 som är nominerade borde fan åka ut pga av idioti
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Sovrum1 är helt fel ute.
Dom vet redan hur S2 röstar och kommer rösta, så vad vinner dom på att skapa dålig stämning och bråk?
Dom framstår som dåliga förlorare då dom fick tre nominerade.
Frida gillar inte bråk och kommer ansluta sig till S2 så där vinner S1 inget på att bråka.
Sami kommer tappa om han börjar pakta och lyssna på Alex och haka på att skapa bråk och tjafs = Lennie vinner BB2020.

Enda chansen för Alex att rädda sig kvar är om Mergim flippar och börjar veva och åker ur BB.
Allt annat ikväll kommer gynna Amelia, Lennie, Mergim och Frida.

Håller ni på Sami så rösta ut Alex, han kan ändå inte träna Sami då han själv inte vet hur man tränar.

Dom som vunnit BB Simon och Hanna J är genomsnälla och ärliga människor, det går hem hos svenska folket.
BB2020 kan bara vinnas av Sami lr Lennie, resten är idioter som inte fattat nånting om hur man vinner Big Brother.
Lennie är ju näst intill lobotomerad. Han förstår inte vad som händer runt omkring honom. Nä, Sami är den enda sanna vinnaren men huvudsaken är att Amilia någon jävla gång åker. Orkar inte se det feta, elaka kreaturet längre.
2020-04-10, 14:12
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
RÖSTA KVAR ALEX!!
Det kommer bli kaos nästa vecka och Amilia vet att hon inte kan övertala Alex som med jassa och julia då dom är helt ostabila

Givetvis! Alex ska räddas kvar alla dagar i veckan just nu.

Alex hade helt klart för sig hur alla i gula borde rösta och han sa det klart och tydligt. Han röstade 2 poäng på Amilia och 1 poäng på Mergim. Hade alla lyssnat på honom så hade Julia och Jass inte hängt löst nu. Nu får Julia och Jass stå sitt kast och någon av dessa två måste ut.
2020-04-10, 14:17
Medlem
Citat:
Jag gillar kaos och action. Det har varit alldeles för tråkigt i BB i år. Dessutom förtjänar inte Alex att åka ut redan på måndag. Det var Julia och Jassa som gick i rosa rummets fälla, inte Alex.

Dessutom är Sami min vinnare och jag skiter i precis allt som händer på vägen fram till 18/5. Men gärna mer kaos och action som sagt var. Gärna mycket bråk! Och gärna att någon sätter blåvalen och fjollorna Mergim och Lennie på plats rejält. Mer sånt!
Håller med om att det var Julia och Jassa som var så jävla kåta på att få ut varandra så de såg till att Amilia inte hänger löst nu!

Men Alex beter sig som en tjurig 12-åring, dessutom ljuger han väldigt mycket eller så är han bara dement. Jag glömmer inte hur han planerade, med Jassa och Martin, att rösta ut både Julia och Sami innan Mergim och Lennie
Dock lär det bli bra TV ikväll om det brakar loss men lär väl säkert inte hända så mycket. Och jag tror nog Amilia kan köra över Alex i en diskussion då hon har talets förmåga till skillnad från Kongo-Alex ”kofferofta”. Så lär nog inte gå bra för honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in